וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן: "מי שמבין כדורסל מעדיף אותי על פני ג'ורדן"

גיל קדרון

17.2.2007 / 21:54

בן ה-41 שוקל לעשות קאמבק ומסביר: "אני הופך את השחקנים שלידי לטובים יותר". המלחמה בין קיד לאשתו נמשכת

הרבה גבות הורמו לנכוח הזמנתו של ג'ו ג'ונסון לאולסטאר כמחליפו של ג'ייסון קיד הפצוע. הציפייה הייתה שלואל דנג או בן גורדון משיקגו יוזמנו. אחרי ההפתעה הגיעה גם הביקורת, בעיקר נוכח העובדה ששחקן מקבוצה מפסידה הועדף על פני שחקן מקבוצה בעלת מאזן חיובי, שאגב, נותרה ללא נציג במשחק. "אני לא חושב ששחקן מקבוצה עם מאזן של פחות מ-50 אחוז צריך להיות בסגל", אמר מאמן הבולס, סקוט סקיילס.

פיפן חוזר?

סקוטי פיפן שוקל חזרה למשחק בגיל 41, ומקווה לשחק כבר בפלייאוף הקרוב. הפורוורד ששיחק בבולס, רוקטס ובלייזרס טען בפני כתבים כי הוא בכושר הטוב ביותר בו היה ב-5 השנים האחרונות.

"אני חושב שאנסה לעשות קאמבק לקראת הפלייאוף", אמר, "אולי אפילו חודשיים לפני סיום העונה". פיפן שיחק לאחרונה בעונת 2003/4, אז הופיע ב-23 משחקים וסבל מפציעות בברכו. "אשמח לשחק עם שאק, זה יהיה אידיאלי מבחינתי, כי הוא עדיין הכי טוב שיש, הוא ו-וויד".

אז מה יש לוויד להגיד בנושא? "אני כבר משחק עם גארי פייטון ושאק, והייתי משחק עפ פיפן וג'ורדן במשחקי המחשב, אז לצרף את סקוטי לקבוצה יהיה חלום", אמר הפלאש.

עוד מישהו שהתלהב מהדיבורים האלה הוא קובי בריאנט. "הוא היה במחנה האימונים שלנו בשנה שעברה, ונראה מצוין", אמר קובי. "אני אגיד לו שיש לו מקום אצלנו במשולש".

אבל אלו לא הכותרות היחידות שפיפן סיפוק בסוף שבוע האולסטאר. "אני חושב שהאוהדים אהבו אותי באותה מידה שהם אהבו את ג'ורדן", אמר. "האוהדים שמבינים את המשחק, המנכ"לים, האוהדים והמאמנים, אני חושב שהם מעדיפים שיהיה להם סקוטי אחד מאשר מייקל. אני שחקן אול אוראונד. מאמנים מעדיפים שחקנים כמוני על פני שחקנים כמו מייקל. הפכתי את השחקנים שלידי לטובים יותר".

במהלך קריירה של 17 עונות זכה פיפן בשש אליפויות כסייד קיק של מייקל ג'ורדן בשיקגו, וגם הוסיף שתי מדליות זהב (ב-1992 ו-1996), MVP של האולסטאר ב-1994, וגם נבחר כאחד מ-50 השחקנים הגדולים בהיסטוריה. מערכת היחסים בינו לבין מספר 23 ידעה עליות ומורדות, בעיקר על רקע הקנאה של סקוטי מההצלחה של הוד אוויריותו מחד, ובעקבות האופי הקשה והכוחני של MJ מאידך, שלעיתים החמיא לשוליה שלו, ולעיתים שלח רמזים עבים על כך שלא העריך אותו יתר על המידה.

יש לציין שאחרי פרישתו השנייה של ג'ורדן, העביר פיפן עונה (מקוצרת) לא מוצלחת ביוסטון, ואז מספר שנים בפורטלנד, בהן כבר לא היה אותו שחקן.

* סייע בהכנת הכתבה: קובי צדקה

חדשות נוספות:

* המלחמה בין ג'ייסון וג'ומאנה קיד נמשכת, והיא עדיין תופסת כותרות. באתרי אינטרנט אמריקאים התפרם מסמך שהגישה ג'ומאנה לבית המשפט, בו היא טוענת כי בעלה ניהל כמה וכמה מערכות יחסים מחוץ לנישואים, עם עיתונאיות, חשפניות בערים כגון סקרמנטו, מיאמי, דאלאס ואינדיאנה, עם מעודדת מניו אורלינס, עם מנויה לנטס ועם עובדת המועדון. הספק מרשים בהחלט, לכל הדעות. היא מוסיפה שמצאה על הטלפון הנייד שלו הודעות ותמונות עירום ממספר נשים, ושקיד היה שתיין שהחל להכות אותה עוד לפני שהשניים נישאו ב-1997.

* אל הרינגטון רואה בקיום האולסטאר בלאס וגאס פוטנציאל לאסון. "הדבר הכי גדול בווגאס הוא שאין משטרה", אמר הפורוורד של גולדן סטייט, "לא אכפת לי מה אנשים אומרים. גרתי שם חודשיים בקיץ וראיתי אולי ניידת או שתיים. אם אנשים יירצו לבוא ולעשות בעיות במהלך סוף השבוע, הם יוכלו לעשות זאת".

* כיומיים אחרי שיצא בהצהרות הומופוביות ואמר "אני שונא הומוסקסואלים", הורחק טים הארדוואי מארועי האולסטאר על ידי הנהלת הליגה.

* ישנם דיבורים שקווין דוראנט עשוי להישאר עונה נוספת במכללות, ולא לצאת לדראפט הקרוב. קווין מאוד צעיר", אמר עליו אביו. "אין מה למהר להגיע ל-NBA, וכרגע אנחנו בכלל לא מדברים על זה. אנחנו מדברים על הלימודים וההצלחה בליגת המכללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully