וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ניצחה, מישל דיין התפטר

17.2.2007 / 21:15

14 מחזורים לא ניצחו האדומים מהבירה, עד שהגיעה הפועל באר שבע לטדי ונחלה הפסד 2:1. למרות הניצחון עמד המאמן במילתו ועזב

קרב הצמרת בסכנין בין המוליכה לקרית שמונה שנגמר בניצחונה של הסגנית 0:1 עמד במוקד המחזור ה-21 בליגה הלאומית. את ההפתעה הגדולה של המחזור סיפקה הפועל ירושלים, שגברה בביתה על הפועל באר שבע 1:2. למרות הניצחון מישל דיין התפטר.

יום לפני כן (שישי) נערך משחק הצמרת ברעננה, שם הפועל המקומית נוצחה על ידי הפועל עכו בתוצאה 2:0. בתחתית שמח כרגיל. בני לוד שקעה אל מתחת לקו האדום אחרי הפסד ביתי 2:1 לרמת השרון, ומי שניצלה את התוצאה הזו היתה יריבתה לתחתית, הפועל אשקלון, שניצחה בבית 1:3 את אחי נצרת.

המחזור ננעל ביום שני, כשהפועל נצרת עילית סיימה בתיקו 0:0 ביתי מול הפועל חיפה.

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:2

מישל דיין אמר ביום שישי ל"רדיו ירושלים" שיעזוב בכל מקרה ביום ראשון בעקבות העובדה כי לא נעשה רכש לנועלת הטבלה. חבר מועצת העיר, ניר ברקת, הצליח לשכנע את דיין להישאר עד למשחק ולא ידע כמה זה השתלם לו. הקבוצה מהבירה הנחילה הפסד משפיל בטדי 2:1 לקבוצה של גילי לנדאו. חרף הניצחון עמד המאמן הירושלמי במילתו והתפטר.

באר שבע חסרה אמנם את ג'ורג' דאטורו, אביתר אילוז, יחיאל צגאי, ושרון עמר, אבל זה עדיין לא סיבה מספקת כדי לא לנצח. הדרומיים החמיצו עלייה למקום השלישי. דווקא באר שבע עלתה ראשונה על הלוח משער של דודו פלס בדקה ה-34. תומר סולטן (58) ומור אפרים (73) עשו את המהפך המדהים.

נועלת הטבלה קטעה רצף לא מחמיא של 14 משחקים רצופים ללא ניצחון, אך היא עדיין רחוקה שש נקודות מהפועל אשלקון, שמעל הקו האדום. הדרומיים נשארים במקום הרביעי בליגה, שמונה נקודות מקרית שמונה.

בני לוד - רמת השרון 2:1

בלוד עשו השבוע מאמצים להחתים את הישאם זועבי כמאמן שלישי העונה, אחרי יעקב הלל ורמי לוי, אבל המהלך נתקע ועיסאם ברגיטי, עוזרו של לוי, ימשיך עד סוף העונה.

רמת השרון הגיעה לאיצטדיון בלוד ויצאה עם שלוש נקודות אחרי ניצחון 1:2 . כל השערים הובקעו במחצית השנייה. ערן כוכבי קבע 0:1 בדקה ה-52 בפנדל ושרון גורמזנו הוסיף עוד אחד אחרי חמש דקות. אלעד גבאי רק צימק בדקה ה-80 ל-2:1 ולוד חזרה למקום שממנו יורדים ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל אשקלון - אחי נצרת 1:3

עוד קרב על שש נקודות, בסיומו עלתה אשקלון מעל לקו האדום, עם שערים של גסטון סנגוי (3 ו-65) ואייל שן (20). יניב אברג'יל רק צימק (66)

סנגוי, כזכור, נפסל ע"י אלי כהן במכבי ת"א, חתם בהפועל ת"א והושאל מיד לאשקלון. בסיום המשחק היה עימות בין אביו של החלוץ חנן אלקיים למאמן מירו בן שמעון. המנכ"ל, צ'יקו מגיהה: "אנחנו נדע איך לטפל בזה".

.

הפועל רעננה - הפועל עכו 2:0

אחרי התיקו 0:0 נגד אחי נצרת נראה כאילו רעננה חזרה למימדיה הטבעיים, כלומר קבוצת מרכז טבלה. היום הרושם התחזק עם הפסד בית 2:0 להפועל עכו משערים של האפריקאים עמנואל דואה (34) ואדק מבה (65), שנתנו לאלי כהן הרבה חומר למחשבה לקראת המשך הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully