וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: באר שבע מצמצמת פערים מקרית שמונה

יואב ויכסלפיש ועדי פרג'

12.2.2007 / 16:25

קבוצתו של גילי לנדאו ניצחה ברמת השרון 0:2, וניצלה את התיקו של הצפוניים כדי להישאר בתמונת העלייה. סכנין כבר עם רגל וחצי בליגת העל

יומיים אחרי שהפועל רעננה כבשה את המקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית, גזלה אותו ממנה אחר הצהריים (שני) הפועל באר שבע, עם ניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון. אחרי התיקו המאופס של קרית שמונה בשבת מול נצרת עילית, נמצאת הקבוצה של גילי לנדאו במרחק של חמש נקודות בלבד מהמקום המוליך לליגת העל. אחרי הניצחון הגדול של בני סכנין בעכו 0:4, נדמה שהמקום הראשון כבר מובטח לה, ויתר קבוצות הצמרת ייאבקו על הכרטיס הנותר לליגה הבכירה.

בתחתית החמיר מצבה של הפועל ירושלים, שהפסידה, בניגוד לבית"ר, בקרית אליעזר 1:0. בני לוד ניצחה את אשקלון 0:2 והחליפה איתה מקומות. אז כנראה שרמי לוי המתפטר אכן זיעזע את השחקנים. עכשיו נותר לראות אם גם מירו בן שמעון יחליט לזעזע מישהו באשקלון.

קרית שמונה - הפועל נצרת עילית 0:0

לאחר הניצחון החשוב על הפועל ירושלים פגשה עירוני קרית שמונה את הפועל נצרת עילית של ירון הוכנבוים למשחק ביתי מול קבוצה אשר מעולם לא הפסידה לאיתוראנים. המאזן לא נשבר וכל קבוצה יצאה עם נקודה אחרי תיקו 0:0.

בני לוד - הפועל אשקלון 0:2

רמי לוי הסיק מסקנות אחרי התבוסה לרעננה 3:0 והתפטר מבני לוד. עוזר המאמן עיסאם ברגיטי ניהל את המשחק לאחר שחיים לוי, בעבר מאמן הפועל עכו, סירב להצעה הכספית.

שער של אחמד סבע "הגדול" בדקה ה-80 ועוד אחד של מוראד אבו ענזה בזמן פציעות הספיק לברגיטי כדי לעלות מעל לקו האדום.

אשקלון הגיעה עצבנית אחרי איבוד ניצחון בזמן פציעות לרמת השרון בשבוע שעבר, והפסד הוריד אותה מתחת לקו האדום.

הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:1

הפועל חיפה השיגה היום ניצחון שני תוך שבוע, הפעם משער של רן יצחק, כוכב קבוצת הנוער שזכתה באליפות אשתקד, בדקה ה-32. חיפה הפכה לקבוצת מרכז טבלה והסיכויים ששלומי דורה יפוטר ירדו למינימום.

ירושלים מריחה מקרוב את הארצית ואולי גם את סוף הקריירה של מישל דיין. יאיר אסיאג יהיה מן הסתם המועמד הראשון להחליפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל עכו - בני סכנין 4:0

משחק הצמרת השבועי הפגיש היום (שבת) את הפועל עכו, ששמטה את כל הצ'אנסים לעקוף את קרית שמונה בחודש האחרון, מול בני סכנין, שבורחת לליגה. עכו פתחה חזק, אבל דווקא סכנין כבשה ראשונה.

עומר סאני פתח את מסכת הכיבושים של בני סכנין בדקה ה-9. מאותו רגע המשחק הפך לתצוגה של קבוצה אחת בכיכובו של החלוץ אוהד קדוסי שצמד אישי שלו (13, 23) בעשר דקות סגר למעשה את סיפור המשחק כבר במחצית הראשונה.

המחצית השניה התנהלה לפרוטוקול בלבד: אלון זיו החטיא בדקה ה-75 פנדל לזכות עכו, בתגובה, לירון וילנר (77) הגדיל את היתרון. 0:4 בסיום, 11 נקודות יתרון על רעננה השלישית בטבלה וסכנין בדרך חזרה (טפו, טפו, טפו) לליגת העל. החגיגות מול קרית שמונה בדוחא בשבוע הבא.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 0:0

הלהיט הנוכחי של הליגה, רעננה, התארחה אצל נצרת. המשחק נדחה לשבת בגלל הפגנה נגד הבנייה בירושלים, שנערכה היום בנצרת. החלוץ קרלוס סיבריוס חזר להרכב, אבל לא הועיל לנצרת מול הקבוצה שספגה הכי מעט (11 שערים), נגמר כמובן 0:0.

עירוני רמת השרון - הפועל באר שבע 2:0

אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, חזרה באר שבע לכושר, עם ניצחון חוץ חשוב שהחזיר אותה בגדול לתמונת העלייה. רמת השרון ממרכז הטבלה הצליחה לשמור על רשת נקייה במשך 70 דקות, אבל אז הגיע שערו של דודו בן שושן, שהעלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-84 כבש דודו פלס את השני, שהבטיח את הניצחון לגילי לנדאו והשאיר את הקבוצה מהדרום אופטימית לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully