וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום אתם מתעניינים בכדורסל?

7.2.2007 / 11:03

מזל שחגיגות השנאה למכבי יצאו מכל פרופורציה. אחרת לא היינו יודעים שעם ישראל עוקב בכזו אדיקות אחרי הענף

מיד עם שריקת הסיום התחילו לזרום האס.אם.אסים. שונאי מכבי אף פעם לא מפספסים הזדמנות להפגין את שמחתם לאיד, אולי כי זו האפשרות היחידה שלהם לחוות שמחה. המסרים, בכל אופן, היו מלאי שטנה. חלקם שלפו את ה"או אה מה קרה" הסולידי, הבוטים יותר ייחלו להתאבדותם המיידית של כמה מחברי ההנהלה. לכדורסל הישראלי מעולם לא היו כל כך הרבה אוהדים כמו ביום שני בערב. למעשה, אף אחד לא דמיין לעצמו שעם ישראל עוקב בכזו אדיקות אחר משחקי הגביע.

כולנו פרשנים

לא היה קל אתמול להיות אוהד מכבי ת"א. אירועי הפסטיבל של הכדורסל שוב נחגגו על גבנו, כשראשיהם של העכברים המפוחדים בצבצו מחוריהם, ניצלו את הרגעים הקשים כדי לרקוד על הדם הצהוב הטרי. פתאום כולם נהיו פרשנים, גאוני כדורסל, טקטיקנים מדופלמים. כל זב חוטם יודע להגיד "איזה בית ספר עשה אפי לספאחיה", גם אם אינו יכול לציין שחקן חמישייה של בני השרון מלבד ניילון. כולם גם תמיד ידעו "איזה גדול הניילון הזה", על אף שאינם יכולים לציין תחנה אחת קודמת בקריירה שלו. איפה התחבאתם עד היום, חובבי כדורסל מושבעים שכמותכם?

גם עיתוני הספורט לא פספסו את ההזדמנות להתענג על הסנסציה. התרגלנו כבר לראות שניצחון של מכבי נדחק לעמודים פנימיים בעוד כל הפסד שלה הופך לשער חגיגי, אבל הפעם הורגשה התלהבות מיוחדת. אחד המוספים אף יצא בכותרת "אפי אנד", משמע סוף שמח, בניגוד לסוף העצוב שהיה קורה לו מכבי הייתה מנצחת. בסופו של יום הוכתר אפי בירנבוים כגיבור ישראל, ובני השרון הפכה בין לילה לקבוצה של המדינה, זו שגם הירושלמים השרופים מעודדים. ועוד אומרים שאוהדי מכבי טרמפיסטים.

בלעדייך אנחנו בעצם כלום

רק שלא יגידו יותר שמכבי הורסת את הכדורסל. אירועי יום שני הוכיחו שוב שמכבי היא היא הכדורסל, ומלבדה אין בו כלום. מכבי חזקה שמה את הספורט הישראלי על המפה, מכבי חלשה נותנת לו טעם. כשילד חולם להיות כדורסלן, הוא שואף לשחק במכבי, או מפנטז איך הוא מנצח אותה. תוציאו את מכבי מהמשוואה, ולא יישאר כלום. לא לכם, ולא לילדים.

כמה חבל שאי אפשר להגשים רק לשנה אחת את משאלתם של רבים, ולשלוף את מכבי מהליגה,רק שתראו כמה משעמם בלעדיה. אומרים שאדם לא מעריך את מה שיש לו עד שהוא מאבד את זה, וכך יהיה גם במקרה הזה. ליגה בלי מכבי אומנם תהיה צמודה יותר ולא צפויה, אך גם חסרת עניין או קהל. ואל תתבלבלו מעשרת אלפים הצופים בהיכל נוקיה בגמר ביום חמישי. זאת רוחה של מכבי שתמלא את ההיכל, ולא הירושלמים הצבועים, שטוענים ש"האהבה תנצח", אבל מונעים משנאה.

האימפריה עוד תחזור

כל מי שראה את פרצופו הזועף של שמעון מזרחי בסיום ההפסד, יודע שהסיפור רחוק מלהסתיים. מכבי לא הולכת לשום מקום. התנהלותו חסרת הסבלנות מול העיתונאים צמאי הדם (שהייתה מוצדקת וראויה) חשפה רק קמצוץ מהמוטיבציה שלו. על אף שמדובר במעידה נדירה ובאובדן תואר בודד אחרי עשר שנים מושלמות, מזרחי לא ישקוט ולא ינוח עד שיוחזר למכבי הכבוד שלו היא ראויה. וכשזה יקרה, אנחנו נהיה מוכנים עם האס.אם.אסים. זה דווקא נחמד שיצאתם מהחורים, עכשיו נדע למצוא אתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully