וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלום כבר לא יעזור להמבורג

3.2.2007 / 18:18

הפסידה 2:1 בדקה ה-90 להרטה ברלין למרות חילופי המאמנים, ונותרה אחרונה בבונדסליגה. באיירן מינכן הושפלה 3:0 בנירנברג

שלושה חילופי מאמנים נעשו השבוע בגרמניה. הדאבליסטית באיירן מינכן מינתה את אוטמר היצפלד (והפסידה), המבורג האחרונה מינתה את הוב סטיבנס (והפסידה), ובורוסיה מנשנגלאדבך החליפה את יופ היינקס ביוס לוהוקאי, ויצאה המנצחת היחידה.

באיירן פתחה אמש את המחזור עם הפסד משפיל 3:0 לנירנברג. אחרי שני דאבלים רצופים, באיירן ממשיכה לדשדש. אוטמר היצפלד חזר לעמוד מאחורי הקווים, ובהופעת הבכורה שלו חטף סטירה מצלצלת, כשהאימפריה של הבונדסליגה התרסקה בתבוסה המהדהדת לנירנברג. מאגאת' לבטח מחייך לו בבית, לאחר שיצא זכאי בבית המשפט לכדורגל. כנראה שלא הוא הבעיה של באיירן.

המוקד במשחקי השבת היה בתחתית. מחר ייערך משחק העונה, כשהראשונה ורדר ברמן תארח את השנייה שאלקה (18:00).

נירנברג - באיירן מינכן 0:3

כבר מהפתיחה היה ברור שבאיירן אינה אותה באיירן מהקנדציה הראשונה של היצפלד. בדקה ה-13 הושחל כדור לאיבן סנקו בין שחקני ההגנה המבולבלים, ומשם הדרך ל-0:1 של נירנברג הייתה קצרה.

לוסיו ורוי מקאי היו קרובים להשוות, אבל שוער נירנברג רפאל שייפר הציל בצורה מרשימה. בדקה ה-72 הכפיל מרכוס סקרות' את התוצאה, כשהשתחל לרחבת החמש, ונגח מקרוב הגבהה מדויקת. אם חשבו בבאיירן שזה הגרוע מכל, 4 דקות לסיום הגיע השלישי, שהפך את המשחק לתבוסה מביכה. מתפרצת של מארחים הסתיימה אצל רוברט ויטק, ולאחר שזה נבלם פעם אחת ברחבה, הוא ניצל את העובדה שהריבאונד חזר מיד אליו, וירה פנימה את ה-0:3 הגדול.

הרטה ברלין - המבורג 1:2

המבורג כבר הרגישה את הנס קורה, והריחה את הניצחון השני העונה, אבל שער לקראת הסיום של פרידריך (78) מנע מסטיבנס נקודות ראשונות בהופעת הבכורה, ושער דרמטי של לוסיאנו קרלוס בדקה ה-90 קבע עוד הפסד כואב להמבורג. פאנטליץ' החמיץ פנדל להרטה בדקה ה-9, להס העלה את המבורג ליתרון ראשון (33), והעניק לה רגעי שמחה נאיביים.

וולפסבורג-באייר לברקוזן 2:3

צמד שערים של מייק האנקה (17 ו-37) ועוד אחד של דייגו פרננדו קלימוביץ' (72) העניקו לוולפסבורג שלוש נקודות על חשבון לברקוזן. סטפן קישלינג (30) וקווין הופלנד (71, עצמי) כבשו עבור האורחת.

אאכן-האנובר 4:1

ההפסד הביתי סיבך את אאכן, לאור התוצאות של יריבותיה לתחתית. יאנקוב (5) ורוזנטל (24) נתנו יתרון 0:2 לאורחים כבר בפתיחה, רגקאמפף צימק בדקה ה-26 מנקודה הלבנה, אבל הוסזטי (31) כבש בפנדל נוסף, וירי סטיינר (90) קבע את תוצאת המשחק.

ארמיניה בילפילד-בורוסיה מנשנגלאדבך 2:0

מנשנגלאדבך, כאמור, הייתה לקבוצה היחידה שנהנתה מחילופי המאמנים. שני שערים של פדריקו אינסואה (27) ומרסל יאנסן (89) העניקו תקווה לאורחים, בניסיונם לצאת לדרך חדשה.

פרנקפורט-מיינץ 0:0

למרות שלא הפסידה וסיימה בתיקו מכובד במשחק חוץ, מיינץ קבורה מתחת לקו האדום. אולי היא גם צריכה להחליף מאמן?

אנרגי קוטבוס-בוכום 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully