וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה כבר במקום השלישי

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

5.2.2007 / 16:31

הקבוצה של אלי כהן הביסה 0:3 את בני לוד, ואחרי 9 משחקים ללא הפסד היא רחוקה רק 5 נקודות מקרית שמונה. סכנין עדיין ראשונה

הפועל רעננה גברה היום (שני) 0:3 על בני לוד במשחק שסגר את המחזור ה-19 בליגה הלאומית, ועלתה למקום השלישי. רעננה נמצאת בתקופה מצוינת, ובמרחק של חמש נקודות בלבד מקרית שמונה שבמקום השני, היא מאיימת על העלייה לליגת העל.

המחזור נפתח ביום שישי. הפועל ירושלים הפסידה שוב והנפילה החופשית שלה לעבר הארצית נמשכת על רקע מאבקי השליטה בקבוצה. המשך הסאגה בשבוע הבא. עוז יפרח הרס את הסיכויים של הפועל ב"ש להתקרב למקום השני עם שער עצמי בתוספת הזמן.

הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 2:1

עירוני קרית שמונה יצאה למפגש קצוות באצטדיון "טדי" מול האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים המקרטעת. חניכיו של בן שמעון השיגו סוף סוף ניצחון חוץ תודות לשער בדקה ה-85 של איליה יבוריאן, שגם כבש בדקה ה-17, מוחמד סלמן השווה זמנית (52), ובירושלים מתפללים לגיוס משקיע אמריקאי בשבוע הבא.

הפועל אשקלון-עירוני רמת השרון 2:2

אשקלון הביאה רכש מאסיבי מאשדוד בחלון ההעברות (מאור זוהר, שי רביבו ואוצ'ה שריף), והיום הצליחה להשוות במשחק עם מהפכים. חיים שאבו הוליך את האורחת ליתרון בדקה ה-13, ברנרד אקוורנטה השווה בדקה ה-26 ואביב חדד העלה את הקבוצה ליתרון ממש לפני השריקה.

אילן בוארון הורחק בדקה ה-72, אבל בעשרה שחקנים השווה עדי סבג בתוספת הזמן ואשקלון נותרה עמוק בתחתית.

הפועל ב"ש-הפועל חיפה 2:1

בב"ש התעסקו השבוע בהצהרות הספונסר צבי רכבי, שהודיע על עזיבה תוך ביקורת נוקבת על אלי זינו, "הפכתי כספומט למושחתים". בינתיים חתם בקבוצה הבלם הברזילאי קוסטה סראייבה במקום טוטו סקאלי ששוחרר. את הכסף לברזילאי, אגב, גייס ח"כ לשעבר שמוליק אביטל.

הפועל חיפה הסתדרה בלי הקפטן אלירן אלקיים, שהורחק מארבעה משחקים. יובל אבידור העלה את חיפה ל-0:1 בדקה ה-29, עוז יפרח השווה כעבור שלוש דקות. יניב איפרגן הורחק בדקה ה-52, ג'ורג' דאטורו בדקה ה-86. ב"ש נשארה בתשעה שחקנים, ועוז יפרח נתן את הנוקאאוט עם שער עצמי בתוספת הזמן. האדומים מחיפה קיבלו מנת חמצן בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בני סכנין-אחי נצרת 1:1

הדרבי של המגזר לא נערך בעונה שעברה, וכנראה שגם לא ייערך בעונה הבאה. סכנין רחוקה כבר תשע נקודות מהמקום השלישי ונראית מועמדת לחגוג עלייה כבר באפריל או בתחילת מאי.

דווקא נצרת עלתה ראשונה על לוח התוצאות: יניב אברג'יל כבש מול אחת האקסיות שלו, והעלה את את האורחים מנצרת ליתרון מפתיע. אבל בני סכנין לא חיכתה הרבה עם השוויון ובדקה ה-55 אוהד קדוסי איזן את התוצאה. סכנין הגדילה בחזרה את יתרונה על קרית שמונה בפסגה אבל רק ל-4 נקדות. נצרת, שתאוששה בשבועות האחרונים עם שמעון הדרי, תמשיך בינתיים להיאבק בתחתית, למרות הצהרתו: "תיקו יהיה הפתעה גדולה ובעצם בונוס".

הפועל נצרת עילית-הפועל עכו 2:2

עוד כמה תוצאות תיקו ובעכו יסיימו את המירוץ. אחרי שאיבדה בשבוע שעבר שתי נקודות חשובות בבית מול הפועל ירושלים (0:0 בבית), איבדה היום (שבת) עכו שוב נקודות הפעם בנצרת עילית. בקרוב קרית שמונה תברח. יחד עם אילן בכר, שהיה כבר בדרך ללידס אבל חתם בנצרת עילית, והקשר הקנייתי ג'מאל מסעוד והמגן השמאלי איסלאם כנען ממכבי חיפה, שהצטרפו גם כן, הציגה נצרת עילית יכולת טובה שהספיקה רק לתיקו בבית.

מאור ג'נאח (28) העלה את המקומיים ליתרון ראשון, אך כפיר לייבוביץ' (37) השווה עוד במחצית הראשונה. אלון זיו (69) הפך את התוצאה וקבע 1:2 לעכו, אבל תוך חמש דקות בלו השווה.

הפועל רעננה - בני לוד 0:3

הקבוצה של אלי כהן כבר תשעה משחקים ברציפות ללא הפסד (מתוכם חמישה ניצחונות), והיא לא התכוונה להפסיק את התנופה שלה מול בני לוד הלא יציבה. משה אבוטבול פתח את מסכת השערים בדקה ה-21, בריאן מן הוסיף את השני בדקה ה-54. גומז מרטינז עוד החמיץ פנדל בדקה ה-84, לפני שרן קדוש קבע את התוצאה בדקה ה-86 בשער עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully