וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן צסק"א לא מודאג מחיפה

רומן רוזנבלט

25.1.2007 / 9:17

ואלרי גזאייב לא חושש מריגול של מכבי חיפה בטורניר המיליון: "ניכנס לכושר הראוי ונעבור אותם". מחמאות ברוסיה למליקסון ורפאלוב

ואלרי גזאייב, מאמן צסק"א מוסקבה שעקב אמש (רביעי) אחרי מכבי חיפה במשחקה מול דינמו קייב (1:1), הסביר לתקשורת הרוסית כי אינו חושש ממרגלים כאלה או אחרים של האלופה שיעקבו אחרי קבוצתו: "המטרה שלנו בגביע הערוץ הראשון היא אחת: להתכונן כראוי למשחקי גביע אופ"א. לא מדאיג אותי שסקאוטים של מכבי חיפה, שבאופן תאורטי עשויים לשחק נגדנו בגמר הטורניר, עוקבים ולומדים אותנו ואת המשחק שלנו. אני יכול להגיד שגם אנחנו לא עומדים במקום ומתכוננים היטב למפגש מולם. אני מקווה מאוד כי במהלך שהותנו בישראל נכנס לכושר הרצוי ונוכל לעבור את מכבי חיפה בגביע אופ"א. הגענו לישראל כי במסגרת הטורניר יש הזדמנות למשחקי מבחן מול קבוצות ברמה גבוה שקשה למצוא פנויות בשלב זה של העונה".

בתקשורת הרוסית והאוקראינית התייחסו למשחק. רובם התאכזבו מעט מהיכולת של דינמו קייב, אם כי לקחו בחשבון כי מדובר בתחילת העונה מבחינתם. עוד ציינו, כי מכבי חיפה התגלתה כקבוצה שלא הגיעה על תקן ניצב למשחק. מספר שחקנים צוינו לטובה בחיפה, ובעיקר מאור מליקסון, ליאור רפאלוב ובמיוחד תום אלמדון. כמו כן צוין, כי עם כניסתו של יניב קטן למשחק הורגש מפנה במשחק החיפאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully