וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה מבוקש באסטודיאנטס

התקשורת הארגנטינאית מדווחת כי מאמן אלופת האפרטורה, דייגו סימאונה, מעוניין בבלם מכבי חיפה לקראת פתיחת העונה החדשה

אלופת האפרטורה הארגנטינאית, אסטודיאנטס, מעוניינת ברפאל אולארה, כך מדווח הבוקר (רביעי) ה"דיאריו הוי" הארגנטינאי.

הקבוצה מלה פלאטה מחפשת בלם ועל פי הדיווח, מאמן הקבוצה, דייגו סימאונה רוצה לראות בעמדה את בלם מכבי חיפה. הנסיון של אולארה בליגה הארגנטינאית, בה שיחק במדי אינדפנדיינטה, תרם גם הוא. במועדון הארגנטינאי לא הכחישו. עונת הקלאוסורה בארגנטינה תפתח בעוד כחודש.

אולארה הגיע למכבי חיפה לפני שנה וחצי וסייע לה לזכות באליפות השלישית ברציפות שלה. בקיץ האחרון סיפר מספר פעמים על הפחד לחיות בחיפה תחת מטחי הקטיושות. העונה חלה ירידה משמעותית ביכולתו וכבר הושמעו ספקולציות על החלפתו.

חיפה בדרך לקווקאז

גוברים הסיכויים כי המשחק הראשון בין צסק"א מוסקבה למכבי חיפה יתקיים בכל זאת בוולדיקווקאז. על פי התקשורת הרוסית, בימים האחרונים ביקרו נציגי אלופת רוסיה ונציגי ההתאחדות הרוסית בעיר על מנת לבדוק את קצב עבודות השיפוץ שנעשות באצטדיון ספרטק.

ראש ממשלת רפובליקת צפון אוסטיה, ניקולאי חלינצוב, שמפקח באופן אישי על ההכנות למשחק אמר לאנשי המשלחת כי השיפוצים צפויים להסתיים בימים הקרובים. בעקבות הביקור במקום שיגרה התאחדות הכדורגל הרוסית פקס למשרדי אופ"א בו היא ממליצה לקיים את המשחק בוולדיקווקאז, זאת לקראת ביקור נוסף באצטדיון, הפעם של משלחת מטעם אופ"א בעיר בסוף החודש. כמו כן פורסם , כי אמש הגיע לבירת צפון אוסטיה נציג של מכבי חיפה, המנהל דודו ירון, על מנת להתרשם מהתנאים שיסופקו לאנשי האלופה עם הגיעם למקום.

עדכון ראשון: 17.1.07 16:36
עדכון אחרון: 17.1.07 17:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully