וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפספוס של סכנין

יואב ויכסלפיש ועדי פרג'

13.1.2007 / 18:23

מוליכת הלאומית לא ניצלה איבוד נקודות של יריבותיה, וסיימה ב-1:1 דרמטי עם רעננה. עוד הפסד לבאר-שבע, 2:0 לנצרת, עכו כבר שלישית

הפועל ב"ש נכשלה ביום שלישי בנסיונה להעפיל למקום השני בטבלת הליגה הלאומית, והיום (שבת) היא איבדה שוב את הצ'אנס, לאחר שהפסידה 2:0 לאחי נצרת. אתמול השנייה בטבלה, קרית שמונה, סיימה רק בתיקו 1:1 מול רמת השרון, ולמזלה החבורה של לנדאו שוב בועטת בדלי שמוגש לה.

ארבעה משחקים נערכו כבר אתמול (שישי), ושניים שוחקו בשבת. בני סכנין עדיין מובילה את הטבלה, אבל שער שוויון של רעננה בדקה ה-83 מנע ממנה לברוח בצמרת ולהגדיל עוד יותר את הפער מהמקומות השני והשלישי. עכו עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון 1:2 על הפועל חיפה.

עירוני רמת השרון - הפועל קרית שמונה 1:1

גם היום (שישי) לא הצליחה קרית שמונה לשבור את הנאחס של ניצחון בשבעה משחקים וסיימה בתיקו 1:1 ברמת השרון. ברק בכר הקנה בדקה ה-20 יתרון לקריה, אבל עדי סבג השווה בדקה ה-78 ושלח את רן בן שמעון להתפלל שב"ש לא תנצח מחר בעילוט.

הפועל עכו - הפועל חיפה 1:2

עכו ניצלה בשבוע שעבר הזדמנות להתקרב למקום השני עם ניצחון חוץ 1:2 בקרית שמונה וגם היום ניצחה 1:2 בנהריה את הפועל חיפה משערים של אלון זיו (64, פנדל) ומרסלו גרטה (73), שמחקו יתרון של סרג' איילי בדקה ה-49, ולעכו יש בהחלט סיבה לדבר על עלייה אחרי שהמרחק מהמקום השני הצטמצם זמנית לנקודה.

הפועל אשקלון - נצרת עילית 0:2

באשקלון האשימו השבוע את ירון הוכנבוים בסיכום מראש עם נצרת עילית, אחרי שמונה ביום שני למאמנה. כזכור, הוכנבוים התפטר מאשקלון ביום שישי שעבר. שי רביבו ומאור זוהר הצטרפו השבוע לאשקלון והוכנבוים שלח מסר: "אני מכיר את נקודות התורפה שלהם".

בינתיים התברר היום שגם אשקלון מכירה את נקודות התורפה של הנצרתים. חנן אלקיים (24) ומושיקו בן סעדון (42) תירגמו את הידע הזה ל-0:2 ושלוש נקודות מרחק מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בני לוד - הפועל ירושלים 2:2

ירושלים נותרה אחרונה בטבלה והמרחק מחוף המבטחים נותר ארבע נקודות. לוד מקווה שאחי נצרת לא תחלוף על פניה מחר.
חלוץ הרכש ג'ף אייה העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-16. אופיר עזו השווה בפנדל (24) וכריסטי ברטו נתן תקוה לירושלים בדקה ה-45. אחמד סבע הגדול יצא גדול עם פנדל ו-2:2 בדקה ה-80.

אחי נצרת - הפועל ב"ש 0:2

מה עוד רוצים בבאר שבע? קרית שמונה לא מצליחה לנצח כבר כמה חודשים, סכנין עושה תיקו, וכל הארץ רק מתחננת שבאר שבע תחזור לתלם. אבל החבורה של גילי לנדאו איבדה שוב הזדמנות להעפיל למקום השני, שמוביל לליגת העל, והפסידה 2:0 לאחי נצרת. דודו אברהם כבש ראשון בדקה ה-16, קרלוס סבאליוס הוסיף את השני בדקה ה-37, ובמקום שלנדאו והחברה מהדרום יחגגו - הם החזירו את אחי לחיים. הקבוצה של שמעון הדרי, שנאבקת על הישארות בלאומית, נראתה נחושה יותר, והייתה ראויה לניצחון.

הפועל רעננה - בני סכנין 1:1

אם סכנין הייתה מנצחת, היא הייתה יכולה להגדיל את הפער מהמקום השלישי לתשע נקודות בזכות התוצאות של קרית שמונה והפועל באר שבע, אבל אין מתנות בליגה הלאומית. אוהד קדוסי העלה את החבורה של אלישע לוי ליתרון בדקה ה-44 והוריד אותם אופטימיים למחצית, אבל בריאן מן השווה לרעננה בדקה ה-83, והראה שהקבוצה מהשרון מסרבת לוותר על החלום, ונמצאת גם היא מרחק נקודות ספורות מהמקום שמוביל לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully