וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הגיע הזמן לעזוב"

11.1.2007 / 12:55

החלוץ הברזילאי רוצה לצאת לדרך חדשה, כמה שיותר רחוק מפאביו קאפלו, וטוען שהוא קיבל הצעה משתי קבוצות אחרות. מרסלו ייעדר שישה שבועות

על פי ה"מארקה", רונאלדו מאמין שהגיע הזמן הנכון מבחינתו לעזוב את ריאל מדריד בחלון ההעברות הנוכחי. על פי הברזילאי, יש לו שתי הצעות רציניות, אחת מקבוצת אל אית'יחאד הסעודית, שהחתימה לאחרונה את לואיס פיגו, והשנייה מקבוצה אירופאית שאת שמה הוא לא הסכים למסור, אך ציין כי לא מדובר בקבוצה איטלקית.

אימון הקבוצה אתמול (רביעי) היה סגור לתקשורת, אך על פי הדיווחים שהגיעו ממתחם האימונים של הקבוצה, המאמן פאביו קאפלו הורה לארבעה מכוכבי הקבוצה - רונאלדו, דייויד בקהאם, אנטוניו קסאנו ומיצ'ל סלגאדו - לא להתאמן עם הקבוצה, והרביעייה ערכה אימון במתחם נפרד מיתר חבריהם. בעוד ששלושת הראשונים נמצאים בדרכם החוצה מהקבוצה, הכללתו של סלגאדו הפתיעה רבים במדריד, וכרגע נראה שמיגל טורס, בלם קבוצת המילואים של ריאל, יפתח במשחק מול סראגוסה בשבת.

מרסלו, מגינה החדש של ריאל, סובל מפציעה בקרסול, וייעדר כשישה שבועות. פציעתו של גוטי, לעומת זאת, התבררה היום כחמורה פחות משסברו תחילה.

רובר פירס, קשרה הפצוע של ויאריאל, נכנס לשלב הסופי של ההחלמה. בראיון לעיתון הצרפתי "לאקיפ" אמר פירס כי הוא מקווה לחזור לפעילות מלאה לקראת סוף פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully