וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר יתמוך במכירת הארגריבס

5.1.2007 / 18:00

נשיא באיירן אומר ש-20 מיליון פאונד עשויים להעביר את השחקן למנצ'סטר יונייטד. אולי הנס והיו"ר קארל היינץ רומיניגה עדיין מתנגדים לעיסקה

אואן הארגריבס למנצ'סטר יונייטד אם זו תשלח לה צ'ק בשווי 20 מיליון ליש"ט, כך אמר נשיא המועדון פרנץ בקנבאוור לעיתון הגרמני "בילד".

"בעבור סכום כזה נחשוב על זה", אמר בקנבאוור. "זה יאפשר לנו להיות פעילים בחלון ההעברות".

במקרה או שלא במקרה ההודעה הזו מגיעה זמן קצר לאחר שהארגריבס קיבל את ההודעה שהוא עדיין לא כשיר לאימונים, מכיוון שרגלו השבורה טרם התאוששה בצורה מלאה מהפציעה שספג בספטמבר מול ארמיניה בילפלד. הבונדסליגה מתחדשת ב-26 בינואר, אז תפגוש באיירן את בורוסיה דורטמונד, אבל הארגריבס לא יוכל לעלות לכר הדשא.

הקשר האנגלי ומנצ'סטר ניהלו חיזור מתוקשר היטב, אבל המועדון הגרמני סירב לוותר. כעת נותר לראות אם אלכס פרגוסון יסכן את המרקם העדין של קבוצתו, שמוליכה את הפרמיירליג בפער של 6 נקודות מצ'לסי. חוזהו של הארגריבס יסתיים רק ב-2010.

"זה הגיוני לשמור על שחקן שבדיוק חתם על הארכת חוזה והסיבה היחידה שהוא רוצה לעזוב היא כי מועדון אחר מוכן לשלם לו יותר כסף", אמר בקנבאוור.

היו"ר קרל היינץ רומיניגה והמנהל הספורטיבי אולי הונס התבטאו נגד המכירה והונס הוסיף: "באיירן אינה בנק, אנחנו מתרכזים בהצלחה בליגת האלופות ולא במחשבות על כסף". ההמשך יגיע בימים הקרובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully