וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה בחצי גמר הגולד קואסט

5.1.2007 / 10:31

הישראלית הייתה רחוקה משחקון אחד מניצחון על סאפינה, אבל הגשם עצר את המומנטום שלה והרוסיה חזרה למשחק וניצחה ב-3 מערכות

שחר פאר סייימה את שנת 2006 בצורה נהדרת וקצת לפני הסוף טיפסה למקום ה-20 בעולם. לטניסאית הישראלית הצעירה זה לא הספיק ובמשך כל הפגרה היא המשיכה לעבוד קשה. אז מה הפלא שהעונה החדשה נפתחה כמו שהקודמת נסגרה?

פאר עלתה לחצי גמר טורניר הגולד קואסט באוסטרליה (על סך פרסים של 175 אלף דולר) וכבר רשמה בכך הישג מרשים. כעת היה עליה לפגוש יריבה קשה ולא סימפטית מבחינה ספורטיבית, דינארה סאפינה הרוסיה. בשני מפגשיהן הקודמים ניצחה הרוסיה בקלות, כשבסיכום שניהם פאר המובסת לוקחת לה 5 משחקונים בלבד.

היום הייתה רחוקה פאר מהנקמה מרחק של משחקון אחד. היא שברה את יריבתה 4 פעמים וכבר הוליכה 4:6, 2:5. אז הגיע הגשם ואיתו הפסקה לא ארוכה אבל מאוד משמעותית. פאר שכבר הריחה את הניצחון איבדה את המומנטום ויחד איתו את הביטחון. הרוסיה חזרה בצורה מרשימה, ניצחה בחמשת המשחקונים הבאים עד ל-6:7 והפכה את המשחק לכיוון שלה. המערכה השלישית כבר הייתה כולה של סאפינה, שדרסה את הישראלית השבורה.

למרות זאת, לפאר מגיע כל הכבוד על ההגעה למעמד ועל המלחמה, לפחות עד למערכה האחרונה. חבל רק שאף אחד מערוצי הטלוויזיה לא טרח להראות את אחת מהספורטאיות הגדולות שהיו כאן בשנים האחרונות, במעמד מכובד שכזה.

סאפינה תפגוש בגמר את מרטינה הינגיס. השוויצרית פגשה מוקדם יותר הבוקר את טטיאנה גארבין האיטלקייה, פיגרה 4:3 במערכה הראשונה, אבל אז פרשה גארבין בגלל קשיי נשימה.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

פאר פתחה בצורה לא רעה וכבר במשחקון הראשון, אותו הגישה סאפינה, מתחה את הרוסיה אבל הפסידה. אחר כך השוותה בקלות ל-1:1 במשחקון בו לא הפסידה נקודה. ספאינה עלתה ליתרון שוב, אבל הישראלית הישוותה. במצב של 2:2 הצליחה פאר לשבור את הרוסיה ולהשיג מקדמה נהדרת להמשך המערכה, אבל מיד נשברה במשחקון הבא והשוויון חזר. המשחק הלך ל-4:4 ואז שברה פאר שוב פעם. במשחקון הבא סאפינה איימה לחזור למשחק וכבר הוליכה 0:40, אבל פאר עשתה מהפך גדול, ניצחה את המשחקון ואת המערכה כולה.


מערכה שנייה

בשלב הזה הרוסיה נשברה. פאר הנלהבת שברה מיד עם פתיחת המערכה השנייה ועלתה במהירות ל-0:2. סאפינה ניצחה במשחקון הבא, אבל הישראלית החזירה את עצמה לטווח בטחון בצורה מיידית ועלתה ל-1:3. המשחקון הבא היה גם הוא של פאר, שהשיגה שבירה רביעית במשחק ועתה הביטה קדימה לניצחון. במצב של 2:5 לפאר, כשניצחון במשחקון הבא יעניק לה את הניצחון, הגיע הגשם ואיתו הפסקה במשחק למספר דקות. הישראלית איבדה את המומנטום והפסידה משחקון הגשה, כשסאפינה מצמקת ל-5:3, משווה ועולה ל-5:6. אחרי ארבעה משחקוני הפסד, פאר ניצחה והמשחק הלך לשובר שוויון. סאפינה עלתה ל-0:3 מהיר וסגרה סיפור עם 1:7.


מערכה שלישית

הרבה לא השתנה עם פתיחת המערכה המכריעה. סאפינה שברה את פאר ועלתה ל-0:2 קליל, שברה שוב וטיפסה כבר ל-0:4. פאר עוד ניסתה להציל את הכבוד, ניצחה במשחקון אחד אבל הפסידה 6:1 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully