וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סטטוס קוו מתחת לקו האדום

8.1.2007 / 18:47

שתי האחרונות, י-ם ואשקלון, נפרדו ב-0:0. בכורה לעזו. בשבת: סכנין פתחה פער של 7 מב"ש, שקרעה את לוד 0:6 ונצמדה למקום השני

המחזור ה-15 בליגה הלאומית, שמשחקיו אינם מופיעים בטוטו, הושלם הערב (שני) בטדי בתיקו המאופס בין הפועל ירושלים הפועל אשקלון.

כותרת המחזור בהא הידיעה שייכת כמובן להפועל באר שבע, שהצליחה לקחת את כל החוויות השליליות של השבועות האחרונים, ולדחוס אותן לכדי שישה כדורים שחוררו את הרשת של בני לוד. כמו נבחרת איטליה, נראה כי באר שבע הצליחה להפוך את השערוריות סביבה לכוח שמאחד את השחקנים, במיוחד כשלוקחים בחשבון את השביעייה שחניכיו של לנדאו נתנו לנצרת עילית בגביע הטוטו.

בני סכנין מתרכזת איך לשחק, לנצח ולברוח לליגה כשהיום ניצחה את רמה"ש 0:3 ופתחה פער של 7 נקודות מהפועל באר-שבע. במשחק נוסף שהתקיים היום נפרדו הפועל נצרת עילית והפועל רעננה בתיקו נטול שערים. אופיר עזו ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי הפועל ירושלים.

אתמול (שישי) ספגה המוליכה לשעבר, קרית שמונה, עוד הפסד והפעם בבית 2:1 להפועל עכו, שהתקרבה למקום השני. קרב התחתית בין האחרונה הפועל ירושלים להפועל אשקלון, שמאמנה ירון הוכנבוים התפטר, ינעל את המחזור בטדי ביום שני.

הפועל קרית שמונה - הפועל עכו 2:1

פטי נימבה נתן את המנה שלו בדקה ה-12 והמארחת עלתה ליתרון, אבל מרסלו גרטה השווה תוך 8 דקות. עכו נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של עידן וייצמן בדקה ה-45, מה שלא מנע מאדק מבה לנגוח שער ניצחון מדהים בדקה ה-83, 1:2 לעכו, שעלתה זמנית למקום השלישי עם 24 נקודות, רק כדי לראות את הפועל ב"ש חולפת על פניה. בינתיים מתברר ששאול דה צוקרל מסתדר מצוין עם הסגל שהשאיר לו מומי זעפרן.

הפועל באר שבע – בני לוד 0:6

שבוע שקט יחסית עבר על הפועל באר שבע, שכיכבה בפרשת המכירות בשבוע הקודם. אבל שקט מוחלט לא נרשם אחרי שצבי רכבי הודיע שהוא יורד מרכישת הקבוצה והאשים את אלי זינו בניהול כושל.

אבל גילי לנדאו לא צריך יותר מזה כדי להביא שלוש נקודות, ועוד בסטייל. כמו מרצ'לו ליפי לפניו, שהוביל נבחרת איטלקית שמעליה ריחפה עננת השחיתות של הסירייה A לגמר גביע העולם, כך השיג לנדאו הישג קצת פחות מרשים, עם 0:6 על הפועל בני לוד האימתנית, אמנם בסירייה B של יזראעל.

אחרי ה-0:7 הגדול בגביע הטוטו על נצרת עילית ניסו הבאר שבעים לשחזר את התוצאה, אבל הסתפקו בשישייה. השער הראשון חיכה 13 דקות לפני שנפל, כשג'ורג' דאטורו קבע 0:1. מאוחר יותר, בדקות 36, 57 ו-75 השלים דאטורו רביעייה נדירה ומרשימה. סחתיין. בין לבין הבקיעו אקקי ניקוצ'אדזה (22) וחנן פדידה (79) וטוטו סקאלי מנע את השביעייה, כשהחטיא פנדל בדקה ה-67.

בשישי, אגב, הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים בפרשת השחיתות יניב בובליל, חגי זגורי ודוד בן שימול מבאר שבע. לא יוגשו כתבי אישום נגד שחקנים מהקבוצה. המשטרה תמליץ ככל הנראה לא להעמיד לדין אף שחקן שנחשד בפרשה.

שאר המשחקים:

בני סכנין - רמת השרון 0:3

הקבוצה של אלישע לוי אירחה בדוחא את קבוצתו של ערן קוליק, שידע כי הוא מגיע למגרש לא קל. 63 דקות הצליחו האורחים להחזיק מעמד נגד ההתקפה החזקה של סכנין, אלא שאז אוהד קדוסי, שפורח בסכנין, כבש. 8 דקות לסיום עומר סאני, הזר המצוין של סכנין, הרשית את השני. דקה לסוף שוב קדוסי הבקיע, את השני שלו והשלישי של קבוצתו. המקומיים מתחילים לברוח לליגה בדרכם חזרה לליגה הראשונה.


הפועל חיפה - מכבי אחי נצרת 0:1

שמעון הדרי לא הצליח לשחזר את ההישג מהמחזור הקודם נגד קרית שמונה, ואחי נצרת הפסידה בקרית אליעזר משער של הישאם כיוואן בדקה ה-51. חיפה קיבלה מנת חמצן, ונצרת עלולה לרדת מתחת לקו האדום אחרי שהמחזור יושלם.


נצרת עילית – הפועל רעננה 0:0

שתי הקבוצות נאבקו בקרב מרכז טבלה. בסוף הן התחלקו בנקודות בצורה הוגנת ושמרו על הסטטוס קוו ביניהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully