וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להתחבר

בר שושני

6.1.2007 / 22:00

הפועל ירושלים הציגה את הרכש החדש שלה טרנס מוריס, ויצאה עם ניצחון חוץ נאה 95:106 על גבעת שמואל במשחק הראשון ברבע גמר הגביע

אחרי שלושה שבועות של פגרה, חזרה הפועל ירושלים לעניינים במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. האדומים הגיעו לאור יהודה למפגש עם יריבת גביע ותיקה, גבעת שמואל, ורשמו ניצחון חוץ משמעותי שיקרב אותם לחצי הגמר, מקום של קבע עבור האדומים בשנים האחרונות.

טרנס מוריס, הפורוורד החדש שערך בכורה לא רשמית באמצע השבוע במשחק האימון מול מכבי ראשון לציון, ערך הופעת בכורה מעודדת מאוד מבחינת האדומים, עזר בנקודת התורפה הכי גדולה של ירושלים העונה - ריבאונד ההגנה, והפגין תיאום טוב עם מריו אוסטין.

בגבעת שמואל, שנמצאת עמוק במקום האחרון בליגת העל, יחכו כעת לדיון תומאס, שיצטרף לקבוצה ברגע שיסיים את ענייניו בבולגריה. משחק הגומלין ייערך במוצאי שבת הבאה, ה-13 בינואר.

מהלך המשחק

ירושלים עלתה עם דרור חג'ג', מאיר טפירו, טימי באוארס, יוריצה גולמאץ ומריו אוסטין. בגבעת שמואל: אורן אהרוני, ג'יי סטרייט, בו דייויס, משה ברנר ו-ווין וואלאס.

ירושלים פתחה את המשחק מצוין ,עם הגנה נהדרת ואגרסיבית, וניצלה את ההגנה הרעועה של הגבעה כדי לעלות ליתרון. שתי דקות לסיום הרבע הראשון נכנס למשחק טרנס מוריס, בהופעתו הרשמית הראשונה במדי הקבוצה. חניכיו של עופר ברקוביץ', ללא טונג'י אווג'ובי ששוחרר לעפולה/גלבוע, התקשו להסתדר עם שחקני הפנים של ירושלים, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 22:30 לאורחים.

ברבע השני הפגין מוריס שיתוף פעולה מצוין עם מריו אוסטין, ותרם בעיקר בריבאונד. בעוד שההתקפה הירושלמית הראתה תיאום נהדר, עם ארבעה שחקנים (טפירו, אוסטין, מוריס וחג'ג') בדאבל פיגרז עוד לפני ההפסקה, ההגנה החזקה שלה כפתה על גבעת שמואל להתבסס בעיקר על היכולת האישית של בו דייויס, ועד המחצית הגדילה את יתרונה ל- 42:62.

גם ברבע השלישי המשיכה גבעת שמואל לשחק בהילוך ראשון, ולא איימה באופן ממשי על יתרונה הגדול של ירושלים. טרנס מוריס המשיך לשלוט מתחת לסלים, וירושלים סיימה את הרבע השלישי ביתרון 63:82. ברבע הרביעי האורחים שיתפו לא מעט שחקני ספסל, וגבעת שמואל ניצלה את המצב כדי לנגוס בהפרש ולקזז אותו עד ל-13 בלבד. בשלב זה החזיר שמיר למגרש את אוסטין וטפירו, ששברו את הריצה של הגבעה והבטיחו את הניצחון של ירושלים, ועוד צמצום קטן של גבעת שמואל בסיום הספיק רק עד לתוצאה הסופית של 95:106.

קלעו לירושלים: טימי באוארס 21 ושמונה ריבאונדים, מריו אוסטין 17 ועשרה ריבאונדים, מאיר טפירו 16, דרור חג'ג' וטרנס מוריס 13 כל אחד (מוריס הוסיף גם שישה ריבאונדים), יוריצה גולמאץ 8, גיא פניני, אד קוטה וארז מרקוביץ' 7 כל אחד,

לגבעת שמואל קלעו: בו דייויס 21, אורן אהרוני 18, ג'יי סטרייט 16, ווין וואלאס 13 ו-11 ריבאונדים, דרור כהן 13, דרור דוידי 7, משה ברנר 5, יובל נעימי 2.

ברקוביץ': "ההגנה שלנו היום לא ראויה לליגה הראשונה"

המאמן המנצח, דן שמיר: "שיחקנו הגנה לא רעה, אבל בכל זאת גבעת שמואל קלעו כמה סלים משוגעים. צריך סבלנות בנוגע למוריס. הוא בחור חיובי ושקט, ובא לעשות את העבודה שלו".

טרנס מוריס: "אני עוד מחפש את הקצב שלי. הצלחתי להתאמן עם החבר'ה בשבוע האחרון, אז יש לי קצת תחושה לגבי איך שהם משחקים. אני לא מנסה לקחת לאף אחד בקבוצה את המקום, אני רק מנסה להשלים אותם כרגע".

עופר ברקוביץ' היה נסער בסיום: "יש לנו הגנה חלשה, בצורה הזאת חבל לנו על הזמן. אם השחקנים שלי לא יתחילו לשמור נרד ליגה. הצירוף של תומאס יעזור לנו, אבל ההגנה שלנו היום לא ראויה לליגה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully