וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס

30.12.2006 / 11:42

מה עושים לתלמיד שבא עם חולצה של היריבה, מה קורה כשצופים בפורנו בנהיגה ומה עושה קובי בשירותים? הרגעים המביכים של השנה

לקח לחיים

הרגע החינוכי של השנה:

יומיים לפני משחקם מול הפיטסבורג סטילרס נגד הדנבר ברונקוס בפלייאוף של ה-NFL, הושיב מורה בתיכון בפיטסבורג את אחד מתלמידיו, שהגיע לכיתה לבוש בחולצה של דנבר, על הרצפה במרכז הכיתה והורה ליתר התלמידים לסקול אותו בניירות מקומטים ולקרוא לעברו "אוהד ברונקוס מסריח". לאחר מכן הבהיר המורה את מעשיו: "אם התלמיד חש לא בנוח, הרי שזהו לקח לחיים עבורו. הרי לשם כך קיימת הכיתה, לא?"

אידיוט השנה:

גנב יפני נתפס על חם כשהוא מנסה לשדוד ציוד מאולם ספורט. החלק הכואב בסיפור: התופסים היו חברי נבחרת הסומו המקומית שהתאמנה במתחם באותה שעה.

המתיחה הגרועה של השנה:

רשת הטלוויזיה "פוקס" חמדה לה לצון כשהודיעה לאוהד קבוצת הפוטבול קרוליינה פנת'רס כי הוא זכה במכונית מתנת הרשת. הפרס התברר מאוחר יותר כמכונית צעצוע פצפונת. האוהד לא הרגיש משועשע ואיים לתבוע את הרשת, שאולצה לרכוש עבורו מכונית חדשה, הפעם בגודל טבעי.

נגיחת השנה:

בוריס ג'ונסון, חבר פרלמנט בריטי, השתתף בעשר הדקות האחרונות של משחק ראווה בכדורגל בין ספורטאי עבר וסלבריטאים אנגלים וגרמנים, וניצל את הזמן הקצר שלו על המגרש כדי לנגוח ישירות באיזור הרגיש של מאוריציו גאודינו, שחקן נבחרת גרמניה לשעבר ששיחק בקבוצה היריבה. ג'ונסון הסביר בסיום: "אני שחקן רוגבי במקור, ובסך הכל נתתי תיקול בריא וחזק, תוך שימוש בראש, שלפי מה שהבנתי נחשב לפעולה לגיטימית בכדורגל".

חתיכת אפצ'י

עציר השנה:

אדי גריפין, שחקנה של מינסוטה טימברוולבס, נעצר על ידי משטרת מיניאפוליס לאחר שהתנגש עם רכבו במכונית חונה. הסיבה הראשונית למעצרו של גריפין הייתה העובדה שהוא לא החזיק רשיון נהיגה בתוקף בעת התקרית. מאוחר יותר גילו השוטרים כי הוא היה שיכור כלוט, ובהמשך החקירה אף התגלה כי הוא היה בעיצומו של ביצוע אקט מיני בעצמו תוך כדי צפייה בסרטון פורנוגרפי ב-DVD שברכבו.

שוקיסט השנה:

הגארד הסרבי של הטימברוולבס, מרקו יאריץ', עלה לשחק כשגופייתו הפוכה - עם השם שלו מלפנים ושם הקבוצה מאחור. בזמן ששאר השחקנים התפוצצו מצחוק, נתפס אדי גריפין על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מציץ מתחת לאימונית שלו כדי לוודא שאצלו הכל תקין.

טעות השנה:

משטרת רוסיה עצרה כמאה חשודים בקטטה המונית במגרש ספורט פתוח בדרום המדינה. העצורים שוחררו לאחר שהתברר שהם בסך הכל היו בעיצומו של משחק רוגבי ידידותי.

ציטוט השנה:

קובי בריאנט הסביר מדוע הוא מסרב לדבר על ההפסד של הלייקרס לפיניקס במשחק השישי ביניהן בסיבוב הראשון של הפלייאוף: "גם אחרי שאתה הולך לשירותים, אתה לא נשאר לאחר מכן כל הלילה ומסתכל על מה שהורדת לתוך האסלה. בשלב מסוים אתה פשוט צריך להוריד את המים, בנאדם".

פציעת השנה:

ג'ף פרנקור, כוכבה הצעיר של קבוצת הבייסבול אטלנטה ברייבס, קינח את אפו כל כך חזק, עד שקרע ממנו חתיכה קטנה של סחוס, מה שגרם לו לזיהום בנחיר ולהשבתתו מפעילות.

הקמע של השנה:

"העץ של סטנפורד" - הקמע המפורסם של האוניברסיטה היוקרתית, הורחק במהלך משחק כדורסל מול אוניברסיטת קליפורניה לאחר שהתגלה שהסטודנטית שהייתה מחופשת לעץ, שהשתוללה קצת יותר מהרגיל, הייתה שיכורה לחלוטין.

ופרס מיוחד על שם אייל ברקוביץ':

במהלך משחק פלייאוף בין הנאגטס לקליפרס, משך רג'י אוונס באשכיו של כריס קיימן בעיצומו של מאבק על כדור חוזר. קיימן הנרגש אמר לאחר התקרית: "הרגשתי מחולל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully