וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי שוב בעקבות בן חיים

29.12.2006 / 11:16

על פי ה"סאן", הבלם הישראלי של בולטון מועמד למלא את משבצת הבלם של האלופה האנגלית בגלל פציעתו של ג'ון טרי, במקרה והעיסקה להבאתו של מיקה ריצ'ארס תיכשל. ארלדייס: "אם נגזר עליו לעזוב, שיעשה את זה בסוף השנה"

הרבה דיבורים נשמעים בתקופה האחרונה לגבי האפשרות שבן סהר יערוך בקרוב את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של צ'לסי, אבל ייתכן שהוא אפילו לא יהיה הראשון שיעשה זאת. על פי דיווח הבוקר (שישי) בעיתון הנפוץ ה"סאן", טל בן חיים מועמד להגיע לסטמפורד ברידג' בחלון ההעברות שיפתח בעוד מספר ימים. לאלופת אנגליה יש מצוקה גדולה בחלק האחורי בעקבות פציעתו של ג'ון טרי, שייעדר כחודש וחצי לפחות, ובן חיים הוא אחד המועמדים לסתום את החור במרכז ההגנה. המועמד העיקרי של ז'וז'ה מוריניו לעמדה הוא מיקה ריצ'ארדס, מגינה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, אך במקרה והמגעים להבאתו של ריצ'ארדס לצ'לסי ייכשלו, בן חיים צפוי להיות אחת מהאופציות הרציניות.

מה שיכול לטרפד את העיסקה הוא רצונו העז של מנג'ר בולטון, סם ארלדייס, להשאיר את בן חיים בקבוצה לפחות עד לתום העונה. ארלדייס מודע לכך שיש אפשרות שהבלם הישראלי יעזוב את בולטון בתום העונה ללא כל תמורה, אך הוא מוכן לשלם את המחיר הזה, כל עוד בן חיים יוכל לעזור לוונדרס להשיג את המטרות שלהם עוד העונה.

"בן חיים הוא שחקן מצוין", אמר ארליידס. "אנחנו עשוים לקבל עליו הצעות ממספר קבוצות שיפתו אותנו לשחרר אותו, אבל אם נגזר עליו לעזוב, אז לפחות שיעשה זאת בסוף השנה ועד אז הוא יוכל לעזור לנו להגיע לאן שאנחנו שואפים להגיע".

במכבי ת"א מקווים שעסקת מכירתו של בן חיים תתבצע בסופו של דבר, כיוון שהצהובים צפויים לגזור קופון של חמישה אחוזים על כל מכירה עתידית של בלמם לשעבר. במידה שצ'לסי אכן תשלם כ-3 מיליון ליש"ט, מכבי ת"א תקבל 150 אלף ליש"ט, שהם כ-1.2 מיליון שקל.

גם האנגלים מתעניינים בבן סהר

ובינתיים, גם בן סהר עושה כותרות בממלכה הבריטית. ה"גארדיאן" פירסם היום כתבה על החלוץ הישראלי המשחק בקבוצת המילואים של צ'לסי, ועל סיכוייו להגיע לסגל של ז'וז'ה מוריניו. העיתון אף מזכיר את החוק החדש שמונח על שולחן הכנסת, על פיו לא יצטרך סהר לחזור לארץ על מנת לשרת בצבא.

הכתבה מפרטת את הצלחותיו של סהר עד כה - ארבעה שערים בארבע משחקים באקדמיית הנוער של המועדון - וחוזה לו עתיד גדול בפרמייר ליג. כמו כן מסמן העיתון את המשחק של צ'לסי מול מקלספילד בשישי לינואר, כמשחק בו יוכל סהר לקבל את הצ'אנס הראשון שלו במדי הבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully