וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגו יהיה לכדורגלן שמרוויח הכי הרבה בעולם

28.12.2006 / 15:08

הפורטוגלי של אינטר יחתום באל איתיחאד הסעודית תמורת 8.2 מיליון דולר לחצי שנה. וספקולציות על: קסאנו למילאן, ריברי ליובה וקאמורנסי לאינטר

לואיס פיגו, הקשר הפורטוגלי של אינטר שנמצא כבר במזרח התיכון, יחתום היום (חמישי) בדובאי על חוזה לשישה חודשים בקבוצת אל איתיחאד ג'דה הסעודית, ויוצג רשמית במדי קבוצתו החדשה ב-5 בינואר, כך דווח באתר הקבוצה.

השמועות מספרות כי פיגו, שלא מוצא את מקומו בקבוצתו של מנצ'יני, יקבל עבור המעבר מהליגה האיטלקית לליגה הסעודית 8.2 מיליון דולר לחצי שנה. מה שיהפוך אותו לכדורגלן שמרוויח הכי הרבה בעולם.

קאמורנסי בדרך לאינטר, גם מסי על הכוונת

קשרה של יובנטוס ונבחרת איטליה, מאורו קאמורנסי, עשוי לעבור לאינטר לכל המאוחר בסוף העונה. השחקן, שקשור בחוזה עם הגברת הזקנה עד 2009, חוזר על ידי הנראזורי כבר בקיץ האחרון, אבל יובנטוס מנעה את העברתו למילאנו. הגאזטה דלה ספורט האיטלקי מפרסם כי הקשר עשוי לתפוס את מקומו של לואיס פיגו בסגל הקבוצה.

אינטר לא זנחה את מאמציה להחתים גם את השוער ג'יאנלואיג'י בופון וככל הנראה תתן ליובה תמורתו גם את שחקן ההגנה וולטר סמואל, אבל ללא ספק האיש שאחריו רודף הבעלים מאסימו מוראטי הוא ליאונל מסי הארגנטינאי, קשרה של ברצלונה.

מוראטי, שמעוניין גם בהגעתו של דיוויד בקהאם לסן סירו, מוכן לעשות הכל כדי שמסי ילבש כחול-שחור וכל זאת כדי ליצור שושלת של שחקנים גדולים וצעירים שיוליכו את המועדון להישגים. "אני אוהב איך שמסי משחק", אמר המחזר המיליארדר, "ואם בארסה מוכנה למוכר, אני מיד מחתימו".

בינתיים, יובנטוס מתחילה להריח את הסרייה A, ועם הריח בה גם התיאבון. אחרי שדווח כי הארגנטינאי חביאר מאסצ'רנו, שבינתיים לא מוצא את עצמו בשורות ווסטהאם, יעשה את דרכו לקבוצה, עולה עכשיו גם שמו של פרנק ריברי הצרפתי הבינלאומי. נשיא יובה, ג'יובאני קובולי ג'יג'לי, הבטיח אתמול (רביעי) לאוהדים שבשנה הבאה תהיה להם קבוצה אדירה, ושריברי נמצא גבוה ברשימת הקניות של המאמן דידיה דשאן.

* אמורי, חלוצה ברזילאי של פאלרמו, נפצע בברכו הימנית. השחקן בן ה-26, שכבש עד כה 8 שערים מתחילת העונה בסרייה A, נפצע ביום ד' בתיקו 1:1 מול סיינה כשנתקל בשוער היריבה. אמורי צפוי להיעדר מספר חודשים, דבר שפוגע מאוד בקבוצתו אשר מחפשת לשמור על מקומה בצמרת הטבלה ולהעפיל למוקדמות ליגת האלופות.

קסאנו בדרך למילאן

אנטוניו קסאנו, חלוצה האיטלקי של ריאל מדריד, ככל הנראה יעבור בינואר לשחק בסן סירו עבור מילאן. קסאנו, כזכור, לא שיחק כמעט בשורות הלבנים ובמר לבו הסתכסך עם מאמן מדריד פאביו קאפלו. עתה מוכן סילביו ברלוסקוני להציע למדריד עיסקה: השאלת חלוצה לשעבר של רומא, עם אופציה להחתימו בתום העונה בקבוצה.

היחסים בין שני מועדוני הענק של אירופה, אינם טובים במיוחד, וזאת בשל מרדפה המתמשך של ריאל מדריד אחרי היהלום הברזילאי של מילאן, קאקה. בשל כך, גם לא מתקיימים שיחות ישירות בין הקבוצה האיטלקית לקבוצה הספרדית, ואדריאנו גאליאני, סגן נשיא מילאן נעזר לקיום המו"מ בתיווכו של ג'וספה בוזו, סוכנו של אנטוניו קסאנו.

המארקה הספרדי דיווח שריאל רכשה את המפציץ הרומאי ב3.5 מיליון לי"ש ועתה מוכנה למוכרו ב-2.8 מיליון לי"ש. סוכנו של השחקן שכזכור מתווכך בין הצדדים, ציין לאחרונה שלקוחו דווקא ישמח לשחק בספרד. הנשיא הספורטיבי של ריאל פרדראג מיאטוביץ' כבר החל בעבודות השיווק: "קסאנו שחקן טוב, אבל לפעמים הוא מתנג בפזיזות. אנחנו רוצים שחקנים מחוייבים ואם שחקנים לא מבינים זאת, אנו מחפשים להם מועדונים שיתאימו להם".

מילאן היא המועדון האיטלקי היחיד שריחרח אחרי קסאנו וכנראה שבבירת חבל לומברדיה, משוועים לחלוצים או שפשוט מתרכזים בצד החיובי ברזומה של הסקורר, יליד העיר הדרומית, בארי.

בינתיים, מאמן הרוסונרי קרלו אנצ'לוטי לא מבזבז זמן ומנסה למצוא מחליף ראוי באגף שמאל של ההגנה, לאגדת הכדורגל פאולו מאלדיני.

מועמד אחד הוא כבר החתים עבור 2 מיליון יורו: ליאנרדו גרימי הארגנטינאי, שחקנה של ראסינג קלאב. המגן בן ה-22 הגיע היום (חמישי) לאיטליה וניכר כי הוא נרגש ללבוש את המדים האדומים-שחורים: "עבורי, להגיע למועדון כה גדול כמו מילאן, זו הגשמת חלום. מאלדיני זה המודל שלי. יש מעט מגנים שמסוגלים לתקוף ואם אלוהים ירצה אהפוך למאלדיני החדש". גרימי יחתום בקבוצה על חוזה לחמש השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully