וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בעולם

26.12.2006 / 20:56

המגזין "ספורט אילוסטרייטד" בחר את רשימת הספורטאים היפים בעולם. בנשים, שראפובה קטפה את התואר. בגברים, בקהאם רק שני

המגזין "ספורט אילוסטרייטד" קבע כבכל שנה מיהם הספורטאים היפים בתבל, ובחר את היפים והיפות מתוך רשימה של 100 ספורטאים וספורטאיות.

בקרב הנשים, האתלטית האמריקאית מריון ג'ונס נבחרה במקום ה-14 ברשימה. הטניסאית דניאלה האנטוחובה שנחשבת בעיני רבים כיפה בסבב ה-WTA, דורגה רק במקום ה-12, ואילו טניסאית העבר אנה קורניקובה, שכבר מזמן אינה חובטת, זכתה במקום השלישי. הכדורעפנית גבריאלה ריס נבחרה במקום השני, ואת תואר הספורטאית הכי יפה קטפה, איך לא, מריה שראפובה.

את דירוג הגברים פתח כוכב ה-NBA דווין וויד במקום ה-20. הטניסאים מראט סאפין, ג'יימס בלייק ורפאל נאדאל דורגו במקומות ה-18, 13 ו-10 בהתאמה. תיירי הנרי דורג שמיני ברשימה כשמקדים אותו במקום הרביעי, עמיתו לנבחרת צרפת עד לא מזמן, הנוגח זינאדין זידאן.

מסתבר שלא רק השבדיות נחשבות לוהטות, אחרת לא היו מציבים את הכדורגלן השבדי פרדריק ליונברג במקום השלישי ברשימה. דיוויד בקהאם, איש התסרוקות, הקרמים ושאר אביזרים מטרוסקסואלים, וודאי התאכזב כשגילה כי למרות הטיפוח, יופיו עורר ויכוח, והוא מדורג רק במקום השני. ומי דחק את כבודו לשם? ובכן, שופטי המגזין בחרו את הגולש קלי סלייטר כספורטאי הכי יפיוף בכדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully