וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללואיס פרננדז כבר יש דרישות

24.12.2006 / 13:33

הסיכום עם בטיס על סף פיצוץ, בשל התביעות (שאנחנו מכירים טוב) שהציב להנהלת הקבוצה. רונאלדיניו מבטיח: אסתפר ב-2007

לואיס פרננדז יאמן את בטיס? לא כל כך מהר. מסתבר שהשיגעון של הצרפתי לא היה רק מנת חלקנו, אלא גם של האנשים בסביליה. פרננדז כבר הגיע לסיכום עם המועדון הספרדי על אימון עד תום העונה עם אופציה לעוד שנה, אבל הדרישות שלו העלו את חמתם של חברי ההנהלה.

פרננדז רוצה חופש פעולה למנות את הצוות המקצועי שיעזור לו, 4 אנשים מטעמו, כמו גם כרטיסי טיסה חופשיים מסביליה לצרפת, על מנת שיוכל להמשיך ולפרשן ברדיו בצרפת. מוכר למישהו? בכל מקרה, ההחלטה הסופית לגבי מינויו תיפול ביום שלישי.

האם רונאלדיניו ייפרד מסימן ההיכר הגדול שלו (חוץ מהשיניים הבולטות) - השיער? המגה סטאר הברזילאי אמר כי ב-2007 הבאה עלינו לטובה ישנה את התדמית בעקבות גזיזת מחלפותיו.

ואן ניסטלרוי: נפרדנו כך

חלוץ ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, חשף היום (ראשון) בראיון לרשת "סקיי" את השתלשלות האירועים שהובילו לסכסוך הגדול שלו עם מאמנו לשעבר, אלכס פרגוסון. לאחר תקופה ארוכה בה איבד את מקומו בהרכב הראשון של מנצ'סטר יונייטד לטובתו של לואיס סהה, איבד ההולנדי את עשתונותיו בסיום משחק גמר גביע הליגה, בו ניצחה היונייטד את וויגאן 0:4. "הובלנו בפער של ארבעה שערים כבר אחרי פחות משעה", סיפר ואן ניסטלרוי. "ואני ישבתי על הספסל ומאוד ציפיתי להיכנס למשחק, ואולי לכבוש איזה גול לפני הנפת הגביע. אבל אז פרגוסון הכניס את קיירן ריצ'ארדסון, ואחריו נכנס נמניה וידיץ', ואז הגיע תורו של פטריק אברה, שרק הגיע למועדון כמה שבועות קודם לכן". בסיום המשחק כבר לא יכול היה הסקורר, שכבש 150 ב- 219 משחקים במדי השדים האדומים, לבלוע את זעמו והתפרץ לעבר פרגי בסדרת קללות והאשמות. לאחר הרגע הזה, סיפר ואן ניסטלרוי, מערכת היחסים בין השניים מעולם לא חזרה לקדמותה. "זה נגמר בצורה די טראגית, וחבל לי על כך כי פרגוסון עמד לצידי פעמים רבות בקריירה, אבל זאת עוד הוכחה לצורה בה עולם הכדורגל מתנהל".

* נשיא בוקה ג'וניורס, מאוריציו מאקרי, סיפר כי בעת ששהה השבוע בספרד לצורך הסדרת העברתו של כוכב הקבוצה פרננדו גאגו לריאל מדריד, הוא סירב להצעה מיריבתה הגדולה של ריאל, ברצלונה, שמעוניינת בשירותיו של כוכב מבטיח אחר של בוקה, רודריגו פלאסיו. על פי דיווחים בספרד, הציעה בארסה סכום של 19 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה- 25.

* דפורטיבו לה קורוניה, שהביעה לאחרונה התעניינות בחלוץ בית"ר ירושלים לשעבר כריסטיאנו פביאני, הגישה הצעת חוזה לחלוץ הברזילאי רומולו, שחקנה לשעבר של מיינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully