וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הקליניקות סגורות בחג המולד"

לי בוץ

24.12.2006 / 8:01

דרור קשטן זועם על דוידוביץ’, שלא התייצב לאימון הנבחרת בטענה שהוא בטיפולים באיטליה: ”הייתה לו חובה ליידע אותנו”

ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, שוב כועס. אחרי שזימן בשבוע שעבר את יניב קטן מחדש לנבחרת, נראה היה ששבו כל הבנים לגבולם. אלא שבן אחד, ניר דוידוביץ', לא בדיוק נמצא בגבול אלא באיטליה, ולא הגיע לפתיחת אימוני הנבחרת היום (ראשון).

דוידוביץ' זומן ביום חמישי לסגל הנבחרת ונדרש להגיע למחנה האימונים שנפתח הערב (ראשון) כמו יתר השחקנים. עם זאת, השוער שוהה באיטליה לצורך קבלת טיפולים בשבר באצבע, בטענה שהפגרה היא ההזדמנות היחידה שלו לעשות זאת. כמו כן, טען דוידוביץ' כי הוא לא ידע על מחנה האימון עד שכבר המריא לאיטליה ואף חשב כי המחנה נפתח רק ביום שני.

קשטן לא קיבל את הגירסה של השוער ודרש מדוידוביץ', דרך מנהל הנבחרת, ישראל סטוצ'ינסקי, להקדים את טיסתו ולהתייצב לאימון הערב של הנבחרת. וכצפוי, דוידוביץ' לא עשה זאת. אי לכך, הוא יועמד לדין משמעתי.

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף כי בחיפה טוענים שהקבוצה אינה מעורבת בעימות בין דוידוביץ' לקשטן. לטענתם, השוער' נמצא בטיפול מטעם עצמו וכל עניין הקשור בנושא הוא בין השחקן לנבחרת, בלי קשר למועדון.

"גם התקשורת ידעה מתי המחנה מתקיים"

לפני האימון, אמר קשטן בנושא: "כפי שאתם יודעים, מחנה אימונים הזה תוכנן על פי תכנית האימונים שהגשנו לפני חצי שנה. הוא אמור היה להתקיים ב-25 עד ה-28 בחודש, ולמעלה מחודש ימים שינינו את התאריכים. לאור העובדה שהמחנה לא התקיים באילת, הקדמנו את המחנה ביום אחד. ההקדמה נעשתה בתיאום עם הקבוצות, כולל עם מכבי חיפה. מאמן הכושר של הנבחרת בדק בדיוק מתי החופשה של מכבי חיפה, כלומר שהמועדונים בהחלט ידעו מתי מחנה האימונים מתקיים. גם התקשורת ידעה מתי המחנה מתקיים. וזה פורסם וזה נכתב.

"הנוהל היה רגיל של פרסום הסגל ביום חמישי, העברת רשימת השחקנים למועדונים, ואז התעוררה הבעיה עם ניר, כשהוא הודיע למנהל הנבחרת שהוא נמצא באיטליה. אני באופן אישי קראתי את הדברים האלה בעיתונים. גם אם הוא נסע לטיפולים, יכול להיות שאם הוא היה מדבר איתי הייתי מקבל את זה. אני רוצה לומר שאין שום פרשייה ואין שום מתיחות בין נבחרת ישראל למכבי חיפה. ניר קיבל הנחייה מפורשת ממנהל הנבחרת להתייצב לאימון הנבחרת בשעה ארבע. יש את כל הזמן שבעולם מבחינת זמן ולוח טיסות להגיע לישראל מכל מקום בעולם, יש מוסדות של ההתאחדות לכדורגל והם יצטרכו לטפל בנושא של שחקן שלא מגיע לאימון נבחרת למרות שהוא זומן".

האם דוידוביץ' לא יהיה יותר חלק מהנבחרת?

"קודם כל הוא יעמוד כנראה לוועדת משמעת, אחר כך נשקול כל עניין לגופו. אין לי שום בעיה עם העובדה ששחקן רוצה להיות בריא ולעבור טיפולים, אבל עד כמה שאני יודע ביום ראשון לא מתקיימים שום טיפולים בחוץ לארץ, בייחוד כשהיום הוא ערב חג המולד, והיום מתקיימת הארוחה המסורתית והחשובה ביותר בחג, והכל סגור, וגם הקליניקות סגורות, וגם מחר הכל סגור. אני לא על תקן של חוקר ולא מתכוון לבדוק אם הוא עובר טיפולים או לא. כל מה שאני יודע זה שאם שחקן שזומן לסגל לא מגיע לאימון, יש לו חובה אלמנטרית להרים טלפון למנהל הנבחרת, או אם הוא קצת מתבייש, אז אליי, כדי ליידע אותנו.

"המחנה הזה לא הומצא מהרגע להרגע. זה דבר שנקבע לפני חצי שנה. ועובדה שלמרות השינוי גם אתם ידעתם וגם כל השחקנים נמצאים, ואף אחד לא יצא לא לחופשה ולא לבדיקות. הם באו והתייצבו כפי שנדרש מהם, וככה אני מצפה מכל אחד אחר. ברגע שזה לא קורה יש את מוסדות ההתאחדות שהם יחליטו מה לעשות".

דוידוביץ' עצמו הגיב לדברים ואמר: "זאת קליניקה ישראלית, שפתוחה גם בחג המולד. אני לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר, אני עסוק בטיפולים".

לאחר מכן קשטן התייחס גם לביקורת שספג בעקבות ההפסד לקרואטיה: "מה שהיה אחרי המשחק יצא מחוסר שליטה תקשורתית. אין לזה אח ורע. בכדורגל אפשר להפסיד, גם אם לא אוהבים את ההפסד ולא אוהבים את הדרך, היד יותר מדי קלה בשרבוט מילים. הביקורת היא בסך הכל לגיטימית, אבל כשזה עובר את גבול הטעם הטוב של הביקורת זה לא הוגן. אני לא חדש בנוף של הכדורגל ואני רגיל גם לביקורת. לא תמיד היא נעימה, ואף אחד לא אוהב ביקורת כשהיא לא נעימה, אבל כל הקריירה שלי המשכתי בדרך שלי ובדבקות שלי במטרה. בדרך כלל כשהצבתי לעצמי מטרות במהלך הקריירה שלי - הגעתי אליהן, ולא מעט. תמיד יש נפילות והפסדים, אבל כמו שהמשפט הנדוש אומר - מי שלא יודע להפסיד גם לא יודע לנצח".

על הזימון של בלילי ורפאלוב: "מצאנו לנכון שפיני נמצא בכושר ראוי להיות בנבחרת ישראל, מה שקודם לכן לא היה. יש איזשהו תהליך בנבחרת ישראל, גם אם אנחנו לא מדברים על זה. עצם העובדה ששבעה שחקנים צעירים משולבים בנבחרת, גם אם הם לא משחקים, זה חלק מתהליך ההשתלבות שלהם והרענון שהנבחרת עוברת. מדובר על טוטו תמוז, עמית בן שושן, דקל קינן, ליאור רפאלוב, יובל שפונגין.

"כל השחקנים האלה הם חלק מהתהליך שאני עושה, למרות שאני לא מכריז עליו. אני עושה את הדברים בפועל. השחקנים הללו הם שחקנים רעבים, רוצים, שחקנים שחשוב להם, הם דור העתיד של הכדורגל הישראלי ואם לכולנו תהיה סבלנות אני בטוח שהם יתנו את התפוקה שכל אחד ואחד מאיתנו מצפה מהם".

המאמן הלאומי נשאל גם בנושא פרשת ההימורים: "אני אתייחס לזה בהגינות. יש מי שמטפל בנושא, צריך לתת לגורמים האלה לעשות את העבודה, שיטפלו בזה עד הסוף והם שיגיעו לחקר האמת. שהדברים האלה יצאו לפועל נהיה הרבה יותר חכמים ולא נשער השערות אלא נדע עובדות. ואז נדע אם יש מישהו שפשע או חטא, או שלא היה שום דבר. אנחנו צריכים להתאזר בסבלנות כי אנחנו מהר מאוד חורצים דין. מן הראוי שניתן לאלה שצריכים לחרוץ את הדין להחליט מה לעשות".

אלימלך: "אעשה הכל כדי להוכיח שמגיע לי להיות פה"

והיה גם אימון, שהיה מרגש במיוחד עבור המוזמנים החדשים. עמרי אפק הפצוע שוחרר לא נטל חלק באימון ושוחרר גם משארית המחנה. אליניב ברדה, שסובב את הקרסול במשחק מול של קבוצתו מול מכבי הרצליה ביום חמישי, החלים מהפציעה וערך אימון מלא לאחר האימון אמר ברדה: "אני שמח שהגעתי לנבחרת, אני נמצא בתקופה טובה ואני צריך להאריך אותה. האמת שלא תופקדתי כחלוץ העונה הרבה פעמים, שיחקתי הרבה בכנפיים, יש בנבחרת מספיק חלוצים טובים".

שביט אלימלך: "קשה להשוות את הנבחרת הזאת לנבחרות ששיחקתי איתן בעבר. וגם לא רצוי לעשות השוואות. כל נבחרת יש לה את היתרונות והחסרונות שלה. אני מאוד שמח לחזור ולנסות לתרום לנבחרת. הייתי פה בקדנציה של שלמה שרף, של נילסן, של גרנט, עברתי את כל המאמנים, אז לא נעים לי לא להיות להיות גם בקדנציה של דרור. אני כאן כדי להתאמן ואעשה הכל כדי להישאר כאן. אעשה הכל כדי להוכיח שמגיע לי להיות פה".

במקביל לאימוני הנבחרת הבוגרת, תתכנס מחר גם הנבחרת הצעירה ליום אימונים מרוכז. הנבחרת, בהדרכתו של גיא לוי, תערוך שני אימונים - אימון בוקר ואימון ערב, באיצטדיון בהרצליה. היום שוחרר שוער מכבי הרצליה, יוסי שקל, מהסגל לאימונים בגלל מחלה, ומי שזומן במקומו הוא שוער בני יהודה יהב יולזרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully