וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו סחטה תיקו מליון

23.12.2006 / 16:09

הקבוצה מהנסיכות הגיעה לסטאד ז'רלאן ולא ספגה מהמכונה של הוייה בדרך ל-0:0. מארסיי ניצחה 1:2 את סט. אטיין, נאנט מעל הקו האדום

המחזור ה-19 בליגה הצרפתית נפתח ביום שישי עם משחק אחד, כשמארסיי ניצחה 1:2 בסטאד ולודרום את סט. אטיין. היום (שבת) המשיכה פ.ס.ז' לגמגם עם תיקו 1: מול טרואה החלשה. סושו נשמה אוויר פסגות במשך כמה שעות, כשעלתה למקום השני אחרי ניצחון ביתי 1:2 על נאנסי, אבל לאנס החזירה לעצמה את הסגנות עם ניצחון בתוצאה זהה על ניס. ליון, הפלא ופלא, לא כבשה וסיימה בתיקו 0:0 מול מונאקו.

מארסיי - סט. אטיין 1:2

האורחים, שמפגינים יכולת מצויינת לאחרונה וטיפסו עד למקום השלישי, הגיעו לדרום צרפת. התכולים, שפתחו טוב את הליגה איבדו גובה רב. היום הם פתחו טוב עם שער מהיר של ג'יבריל סיסה בדקה ה-9. מארק היינץ מסט. אטיין הישווה דקה לסיום המחצית. מיכאל פאגיס השיב את היתרון לקבוצה מעיר הנמל בדקה ה-64. בעקבות הניצחון טיפסה מארסיי מקום אחד, למקום השישי, לפחות עד להשלמת המחזור.


טרואה - פ.ס.ז' 1:1

הקבוצה מהבירה לא מצליחה להתרומם מפתיחת העונה החלשה שלה והיום כשלה לנצח את טרואה, שערב המחזור היתה מתחת לקו האדום. אמארה דיאן העלה את הפריזאים ליתרון בדקה ה-48, אבל ז'ורז' בה הישווה 16 דקות לסיום.


סושו - נאנסי 1:2

סושו יצאה מקרב הצמרת כשידה על העליונה, והתקדמה למקום ממנו עולים לליגת האלופות. קרים זיאני כבש לזכותה צמד בדקות 62 (פנדל) ו-65 ומחק יתרון מוקדם של סבסטיאן פוגרנייה (12).


ליון - מונאקו 0:0

משחק שני העונה בליגה בו חניכיו של ז'ראר הוייה לא כובשים ומונאקו, שעד לפני מספר שבועות בילתה במעמקי הטבלה, יכולה להיות מרוצה מנקודה שאין בה עניין של מה בכך.

תוצאות נוספות:

טולוז - נאנט 4:0

האורחים החתימו לפני מספר ימים את פביאן בארטז על חוזה עד סיום העונה, אבל זה לא שיחק, כשבשער עדיין מתייצב ולדימיר סטוייקוביץ', אותו אמור הבילאמוי לשעבר להחליף. אולי בעזרת הרוח של בארטז, נאנט הצליחה להשיג את התוצאה הטובה ביותר שלה העונה וגם לטפס את מעל לקו האדום. כבשו לזכותה: חוליו הרנן רוסי 66, מאורו קטו 71, דניס אולייך 77, מאמדו דיאלו 87.


ניס - לאנס 2:1

לאנס החזירה לעצמה את המקום השני, שהיה בידיים של סושו במשך מספר שעות. דווקא קבוצת התחתית מהריביירה עלתה ליתרון אחרי שער של באקארי קונה בדקה ה-26, אבל ג'וסי הברזילאי בדקה ה-73 וארונה דינדאן הנפלא בדקה ה-78 עם שערו השמיני העונה, הפכו את התוצאה.


ואלנסיין - סדאן 1:2

סדאן ניצחה לפני שבוע את ליל וחשבה אולי שהנה בא המפנה שיעלה אותה מהמקום האחרון, אבל היום הפסידה בדרבי העולות. לואלנסיין: סטיב סאבידן 14 (פנדל), רודי מאטר 19. לסדאן: ג'וזף ג'וב 71.


בורדו - לה מאן 0:1

סגנית האלופה סובלת מעונה של חוסר יציבות, אבל היום לפחות נהנתה מניצחון על שכנתה במרכז הטבלה. כבש לבורדו: ז'ראלד סיד 62.


ליל- אוקזר 1:1

סולימאן יולה העלה את המארחת, שתפגוש את מנצ'סטר יונייטד במינית גמר ליגת האלופות, ליתרון בדקה ה-51, אבל קאנגה אקאלה כבש שבוע שני ברציפות כדי להשוות כעבור 4 דקות.

לוריין - ראן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully