וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע אלוף ישראל, שחר פאר בנשים

22.12.2006 / 17:36

המחבט מספר 2 גבר במשחק הפכפך על אוקון, 6:3, 5:7, 6:7. בנשים, המדורגת 20 בעולם, לא התקשתה מול יוליה גלושקו וניצחה 0:6, 0:6

דודי סלע הוא אלוף ישראל לשנת 2006, אחרי שגבר בגמר על נועם אוקון 6:3, 5:7, 6:7. שני המחבטים הבכירים של ישראל, אוקון (178 בעולם) וסלע (202) הציגו משחק טוב עם הרבה מתח. מאידך המשחק ההפכפך הבליט את חוסר היציבות של כל אחד מהם.

אוקון וסלע פתחו טוב את המערכה הראשונה כשכל אחד מצליח לשמור על חבטות ההגשה שלו משך שבעה משחקונים. במצב של 3:4 לאוקון הוא שבר את סלע, שהחל להיסדק וניצח את המערכה הראשונה 3:6.

אוקון המשיך במומנטום החיובי גם במערכה השנייה כשהוא זוכה בשני המשחקונים הראשונים. במצב זה סלע החל לאסוף עצמו מהקרשים. הוא שמר על הגשותיו ושבר כדי להפול ל-4:5 ול-5:6, לאחר מכן. במצב זה הגיש אוקון, אך שוב נשבר וסלע, עם המון אופי, חזר למשחק.

המערכה השלישית הייתה צמודה. אוקון פתח עם שבירה. סלע החזיר באחת משלו. מכאן ואילך הצליחו שני השחקנים לשמור על ההגשות שלהם. בשיוויון 5:5 השיג אוקון שלוש נקודות שבירה, שמט אחת, אך שבר לאחר מכן. במשחקון הבא השיג אוקון שתי נקודות ראשונות, אך סלע בתצוגה גדולה הצליח לשבור.

המשחק נכנס לשובר שיוויון וסלע נראה איתן יותר. אוקון לקח את הנקודה הראשונה, אך סלע את שלוש הבאות. אוקון צימק ל-3:2. סלע השיג שתיים נוספות. אוקון, שצימצם ל-5:4, עשה טעות נוראית ונתן לסלע מתנה גדולה בדרך להיות אלוף ישראל.

בסיום המשחק אמר סלע: "היה מאוד קשה. לא שיחקתי טוב במערכה הראשונה. נכנסתי לאט למשחק. בסוף השנה גירדתי איכשהו, למרות השנה הלא טובה. אני עובד עם מאמן שעובד איתי על תרגילים מנטאליים ושמח שהיום הראיתי את זה". האלוף הטרי סיפר איך הוא נכנס למשחק: "בהתחלה ניסיתי יותר מדי, אבל המאמן סימן לי ונכנסתי יותר למשחק, השגתי ווינרים נשארתי רגוע. בסופו של דבר השתלם. בחודשיים האחרונים אני משחק טוב".

מן הצד המפסיד אמר אוקון: "זה ספורט ושנינו הצגנו יכולת טובה. אני שיחקתי יותר טוב ממה ששיחקתי עד כה בטורניר הייתי עייף פיזית היום. אני שמח שאם מישהו מנצח אותי זה הוא".

פאר: "זו הכנה טובה לאוסטרליה"

שחר פאר זכתה היום (שישי) באליפות ישראל בטניס, אחרי שגברה בקלות 0:6, 0:6 על יוליה גלושקו בגמר הנשים ברעננה. פאר, המדורגת 20 בעולם, נכנסה חזק למשחק כבר בפתיחה, ולא איפשרה לגלושקו הצעירה להסתגל לקצב ולעוצמה.

גלושקו, שרק אתמול הפתיעה את אובזילר בחצי הגמר, נראתה לחוצה ונרגשת מהמעמד, ושחר פאר, שהפסידה בשנתיים האחרונות בגמר, לא הייתה מוכנה שוב לוותר על התואר וצאת מאוכזבת מרעננה, והשלימה ניצחון קליל תוך פחות משעה.

בסיום אמרה פאר: "היה לי חשוב לזכות באליפות, לא חשבתי שאתרגש כל כך, אבל באתי מוכנה אחרי שיחת טלפון עם הפסיכולוג שלי. יוליה היא שחקנית מצוינת, אבל היא הגיעה עייפה כי מול אובזילר היא איבדה הרבה אנרגיות. זה היה אימון טוב עבורי לקראת אליפות אוסטרליה, לשם אני נוסעת ביום ראשון. אני עובדת על המון אלמנטים של המשחק, כמו ההגשה או הסרב אנד וולי. בשנתיים האחרונות הפסדתי בגמר והיו לי שנים מעולות, ואני מקווה שזה לא יילך לי הפוך אחרי שזכיתי באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully