וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאוד רוצה להישאר בבית"ר"

אסף שקד

11.12.2006 / 14:17

כריסטיאן פביאני מאושר בבירה: ”לא האמנתי שאשחק מול מכבי". מקורבים למזרחי: "הוא התרשם ממנו לטובה". כעס בבית"ר על תמוז

אתר יצרן

צילום ועריכה: דרור פיקליני

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי ושאר הצוות המקצועי, היו שבעי רצון מיכולתו של חלוץ הקבוצה כריסטיאן פביאני, במשחק אמש (ראשון) מול מכבי ת"א. היכולת השאירה לשחקן סיכוי להישאר במועדון גם אחרי ינואר.

אחד ממקורביו של מאמן בית"ר אמר היום: "יוסי התרשם לטובה מפביאני, אומנם זה עדיין לא מה שהוא רוצה ופביאני עדיין לא בכושר ל-90 דקות, אבל בהחלט הוא הופתע לטובה. המטרה אתמול הייתה לתת לשחקן הזדמנות להוכיח את עצמו לפני שתתקבל החלטה והוא בהחלט היה טוב. במשחקים הקרובים (אשדוד והפועל ת"א), הוא ימשיך להבחן ורק אז יוסי יקבל עליו החלטה סופית".

גם חבריו לקבוצה של פביאני היו מרוצים אתמול ממשחקו. אחד השחקנים הישראלים הבכירים בקבוצה, פירגן לחלוץ: "האמת, לא האמנתי שהוא מסוגל להציג יכולת כזאת. אומנם באימונים הוא נמצא בכושר מעולה, אבל כשאתה לא משחק תקופה וכל הזמן מדברים על כך שאתה לא תישאר כאן- לא קל לעלות מול מגרש מלא ולשחק. חבל שהוא לא כבש שער, כי זה בטוח היה מכניס אותו למומנטום טוב. איך שהוא נראה אתמול- יש לו מקום בבית"ר לפני חלוצים אחרים שכבר תקופה ארוכה לא מביאים תועלת".

גם בשחקן חל שינוי משמעותי מאז ההשפלה שעבר בשבוע שעבר מול בני יהודה. כזכור, פאביאני ישב על הספסל ומשהתגלה כי אינו רשום בטופס המשחק, סירב לעזוב את ספסל הקבוצה, שנקנסה בשל כך ב-2,000 שקלים.

לאחר המשחק מול מכבי ת"א, היה פביאני רחוק מאותו שחקן זועף של השבוע שעבר, ואמר לחבריו: "התרגשתי אתמול לשחק מול הקהל הביתי, אחרי מה שעברתי בשבוע שעבר, לא האמנתי שאזכה לשחק שוב, אבל אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות ורק אני קצת מאוכזב מעצמי שלא הצלחתי לכבוש. אני מאוד רוצה להישאר בבית"ר, באתי לכאן בשביל להתקדם בקריירה ואני מרגיש את זה ואני אמשיך לתת את כולי בשביל להישאר כאן".

בסיום המשחק אמר פביאני לכתבים: "כל שחקן שמקבל הזדמנות ועולה לשחק אחרי תקופה שהוא בחוץ, רוצה להצליח ונותן הכל. החלום שלי הוא להמשיך בבית"ר ירושלים".

מזרחי: "היה חסר השפיץ של הנעל"

אמש (שבת), בתום משחק התיקו (0:0), מאמן בית"ר, יוסי מזרחי לא הסתיר את אכזבתו: "ברור שאני מתוסכל מהתוצאה. זה היה משחק חד צדדי. כאילו ששיחקנו התקפה נגד הגנה, חבל שלא השכלנו להבקיע. היה חסר השפיץ של הנעל".

מזרחי גם התייחס לכריסטיאן פביאני, שהפגין משחק טוב: "עצם העובדה שנתתי לפביאני צ'אנס, אומרת שראיתי ממנו דברים טובים, אבל נחכה ונראה מה יהיה אחרי המשחק מול הפועל ת"א כשייפתח חלון ההעברות".

שמעון גרשון: "אני חושב שהאוהדים יכולים לצאת מרוצים כי שלטנו אבסולוטית. מכבי הלכו אחורה, לסוג של בונקר. זה מאכזב כי הגענו לכמה הזדמנויות שנהדפו מהקו".

מיכאל זנדברג: "אם יש צדק בכדורגל, היינו צריכים לנצח. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. ברגע שהשוער של מכבי הוא המצטיין במשחק, זה אומר הכל". יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר: "זה היה משחק טוב מאוד שלנו. חבל רק שלא הצלחנו לנצח".

במקביל, קיים היום יוסי מזרחי אימון הכנה לקראת המפגש מחר מול קבוצתו לשעבר בגביע הטוטו, כשמספר שחקני הרכב אמורים לקבל מנוחה לקראת המחזור הקרוב מול הפועל ת"א. מי שכן צפוי להמשיך ולפתוח מול אשדוד בהרכב זהו פביאני.

כעס בבית"ר על תמוז

מיד בסיום המשחק מיהרו שחקני בית"ר שלא שיחקו, לעזוב את טדי. הראשון שיצא היה אבירם ברוכיאן, שמאוכזב מהעובדה שהוא אינו משחק הרבה בזמן האחרון. למרות האכזבה שלו הוא אינו מתכוון לעזוב את הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות, למרות שבית"ר מעוניינת שיעבור לאשדוד.

בבית"ר ירושלים לא אהבו את ההתנהגות של החלוץ טוטו תמוז כשהוחלף שבדקה ה-63. תחילה סירב ללחוץ את ידי מחליפו ז'ואאנו פינטו וכאשר יצא מתחומי המגרש, עקף את המאמן יוסי מזרחי כדי לא ללחוץ לו יד, הוריד את החולצה וניגש לספסל מאוכזב.

מזרחי, שהיה מרוצה מאוד מהמשחק של קבוצתו, לא שינה את כוונתו לצרף לפחות שני זרים עם פתיחת חלון ההעברות. אלא שמאמן בית"ר עדיין מתקשה למצוא שחקנים מתאימים ברמה גבוהה ובבית"ר חוששים שייאלצו להישאר עם הזרים שנמצאים כיום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully