וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאלדו החזיר לברמן את הצבע לפנים

9.12.2006 / 18:31

הברזילאי כבש שלושער, ברמן הביסה 2:6 את פרנקפורט ושכחה מעט את ההדחה מליגת האלופות. באיירן חזרה לנצח עם 1:2 על אנרג'י

המחזור ה-16 בבונדסליגה המרתקת נפתח אתמול (שישי), בצל הישארותה של קבוצה גרמנית בודדת ב-16 הגדולות של אירופה, באיירן מינכן. ורדר ברמן, שהפסידה לברצלונה והמבורג, שכבר הודחה ממזמן, לא הצליחו להציל את כבודו של הכדורגל הגרמני.

היום (שבת) ניצחה באיירן את קוטבוס 1:2 ואילו המוליכה, ורדר ברמן, הביסה בחוץ את פרנקפורט 1:4. השלישית בטבלה, שטוטגארט, אירחה את מלכת התיקו, נירנברג לתיקו נוסף (0:0). ביום ראשון יושלם המחזור עם משחקיהן של שאלקה, שתארח את דורטמונד ו-וולפסבורג, שתפגוש את אאכן. אתמול (שישי) ניצחה לברקוזן בביי ארינה את הרטה ברלין 1:2.

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:2

קבוצתו של מיכאל סקיבה תארח בשבוע הבא בגביע אופ"א את בשיקטאש למשחק חורץ גורלות עבורה. אך קודם כל היא היתה צריכה לנצח אתמול (שישי) את החמישית בטבלה הרטה ברלין.

חילופי מסירות בין צ'ינדו אדה למרקו פאנטליק בדקה ה-23 העלו את האורחים מברלין ליתרון 0:1, לאחר שהאחרון סיים את המהלך בבעיטה לפינת השער. למארחת לא לקח הרבה זמן להתאושש, וכבר אחרי 11 דקות השוותה ל-1:1 משער של פול פרידר. בעיטה ברגל שמאל של מרקו באביץ' קבעה 1:2 בדקה ה-80 והעניקה את הניצחון ללברקוזן. סופיין צ'הד, מגנה הימני של ברלין, הורחק בדקה ה-87, הרטה, שהפסידה גם במחזור הקודם (לורדר ברמן), רואה את צמרת הטבלה בורחת לה.

פרנקפורט - ורדר ברמן 6:2

המוליכה, שהפסידה באמצע השבוע לברצלונה באלופות והודחה מהמפעל, תוכל להתרכז כעת בליגה הגרמנית במאבקה נגד באיירן מינכן. היום הם פגשו את הנשרים, שממוקמים במקום השמיני בטבלה. במחזור הקודם ניצחה פרנקפורט את אאכן בחוץ 2:3 והיא ביקשה בסה"כ לנסות ולהתברג בחלק העליון של הטבלה. אלא שוורדר ברמן באה עצבנית. זה היה ערב של איש אחד: נאלדו שמו. הקשר הברזילאי העלה את ברמן ליתרון כבר
בדקה ה-3, לפני שמרקו רוס השווה מיד בהתקפה הבאה. קאספר ינסן (11) ונאלדו בשער שני (31) סגרו את סיפור המחצית ביתרון מבטיח של 1:3. לא עברו 3 דקות מפתיחת המחצית השנייה ונאלדו, אלא מי, השלים שלושער. סוטיריוס קירגיאקוס (81) צימק אך יוריקה וראניאס ודייגו בזמן הפציעות הגדילו את ההשפלה ל-2:6.


שטוטגארט - בוכום 0:1

חניכיו של ארמין אירחו בגוטליב-דיימלר סטאדיום את בוכום, הממוקמת מקום מעל הקו האדום. המקומיים היו חייבים לנצח אם הם רוצים להיות קרובים לטופ, מרקו סטרלר (87) עשה את החלום אפשרי 0:1.

באיירן מינכן - אנרג'י קוטבוס 1:2

הדאבליסטית אירחה באליאנס ארינה את אנרג'י, הממוקמת במקום ה-13. בשבוע שעבר לא הצליחו הבווארים לנצח את מנשנגלדאבך, שאוחזת במספר ההפסדים הגדול ביותר בליגה. באמצע השבוע הם קיבלו שער שיוויון מרגליו של ויירה בליגת האלופות מול אינטר, היום הם הצליחו לחזור למסלול הניצחונות.
בסטיאן שווינשטייגר (42) כבש במחצית הראשונה לזכותה של הדאבליסטית. סטפאן באומארט (53) השיג שוויון מפתיע לקוטבוס, שהחזיק בדיוק דקה עד שבא מארק ואן בומל והרים את את האליאנס ארינה ב-1:2.

המבורג - נירנברג 0:0

הקבוצה של תומאס דול נזכרה לנצח בליגת האלופות, אחרי שעשתה זאת במחזור האחרון מול צסק"א מוסקבה בבית. היום היא שבה ל-AOL ארינה לעימות מול נירנברג. האורחים כמעט ולא זוכרים איך נראה ניצחון. הם פתחו את העונה עם שניים כאלה ומאז ב-13 המחזור הבאים השיגו רק אחד. תיקו, לעומת זאת, זה השם השני של הקבוצה, עם עשר תוצאות כאלו.

במשחקים נוספים:

האנובר - ארמיניה בילפלד 1:1
מרסל נדיינג (67) כבש לזכות ארמיניה, תומאס בראדריץ' (68) השווה מיד ושלח את שתי הקבוצות עם נקודה.

בורוסיה מנשנגלדאבך - מיינץ 1:1
כריסטיאן דמירטאס (17) בשער עצמי העלה את מנשנגלדבאך ליתרון 0:1, יובאנוביץ' השווה דקה לפני הסוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully