וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי תוקף את בחירת קנבארו

7.12.2006 / 19:57

לחלוץ הצרפתי יש כמה השגות על הענקת כדור הזהב לפאביו קנבארו, והוא מאשים את הבלם האיטלקי במשחק מלוכלך ולא ספורטיבי

הבחירה בפאביו קנבארו כזוכה בכדור הזהב גררה אחריה לא מעט ביקורת, והיום (חמישי) הצטרף למבקרים אחד ממתחריו של קנבארו על התואר - חלוץ ארסנל תיירי הנרי. "הוא לא שווה כלום ולא ראוי לתואר" אמר הנרי. "בגמר המונדיאל הוא תיקל אותי בחריפות בכוונה כבר בדקה הראשונה של המשחק. הוא עשה מעשה דומה גם לפרנק ריברי במשחק בין הנבחרות במוקדמות יורו 2008. בשבילי, שחקן שמתנהג בצורה כזו לא שווה כלום. מגינים גדולים באמת, כמו לורן בלאן, ליליאן טוראם, פאולו מאלדיני ומרסל דסאיי, תמיד מתקלים חזק אבל הוגן".

רבים בצרפת מייחסים את התבטאויותיו של הנרי כאקט של תסכול, כיוון שחלוץ ארסנל הפסיד לקנבארו במירוץ לתואר כדור הזהב, ובנוסף לא נכלל ברשימת המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה של פיפ"א, שכוללת פרט לקנבארו את זינדין זידאן ורונאלדיניו.

* אחרי הבושות של פריס סן ז'רמן על כר הדשא, והתפרעות אוהדיה שהביאו לדחיית משחק הליגה מול טולוז, נחתה היום מכה חדשה על הקבוצה הפריסאית. ההתאחדות הצרפתית פתחה בחקירה לגבי אי סדרים בהעברות שחקנים במועדון. ההעברות שנבדקות התקיימו בין השנים 1998 ו-2003, ובהן גם העברתו של רונאלדיניו לברצלונה.

* בתגובה לפרסומים בעיתון הצרפתי "לה מונדו", שפרסם תחקיר בנוגע לשימוש של מועדונים ספרדים בכירים בסמים ממריצים, אמר היום חלוץ ריאל מדריד רונאלדו: "אין לנו שום דבר להסתיר. השחקנים בספרד זמינים תמיד לבדיקות סמים אקראיות מצד ההתאחדות הספרדית ומצד אופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully