וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה נוצחה 3:2 במשחק האימון מול בית"ר ירושלים

לי בוץ

6.12.2006 / 18:25

ברק יצחקי, שחזר אחרי חודש וחצי של פציעה, הצטיין. פינטו כבש את שער הניצחון. גיא לוי: "אין לי בעיה אם קשטן ירצה את בן שושן לבוגרת"

ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (רביעי) בהכנות לקראת אליפות אירופה שתערך ביוני בהולנד ופגשה את מוליכת ליגת העל, בית"ר ירושלים, למשחק אימון סגור לקהל אך פתוח לתקשורת באיצטדיון רמת גן. בין הצופים המעטים נמנו מאמן הנבחרת הבוגרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני, כמו גם יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם ומי שיחליפו בקרוב, אבי לוזון.

הפתיחה לא בישרה טובות לאוהדי נבחרתו של גיא לוי, ששיחקה חלש מאוד במחצית הראשונה ובדקה ה-24 כבר פיגרה בתוצאה 2:0. הצמד ברק יצחקי את כריסטיאן פאביאני חגג על הגנת הצעירה כבר בדקה ה-9, כשיצחקי הרים כדור מדויק לראשו של הארגנטינאי וזה נגח פנימה. בדקה ה-24 היה זה פאביאני שבישל ליצחקי, שחזר אחרי חודש וחצי של פציעה, וזה עבר את השוער יוסי שקל וגלגל בקלילות פנימה.

החילופים של לוי כנראה קצת העירו את החבר'ה שלו ובדקה ה-74איתי שכטר, שנכנס רבע שעה קודם במקומו של שלומי ארבייטמן, הוכשל ברחבה על ידי קובי מויאל וברוכיאין צימק מהנקודה הלבנה. שתי דקות אחר כך הגיע השער של המשחק כשעמית בן שושן עבר שלושה שחקני בית"ר ובשמאל בעט לפינה הרחוקה של איבגי, שהחליף את קורנפיין. אבל דווקא שבצעירה חשבו על מהפך, בא ז'ואנו פינטו וכבש את ה-2:3 לזכות בית"ר בדקה ה-80.

הרכב הצעירה:
שקל, דנין, שחאברי, אלקיים, שפונגין, דמארי, סרור, ברוכיאן, ארבייטמן, פרץ, תמוז

הרכב בית"ר ירושלים: קורנפיין, אפק, טיבי, בן יוסף, גפני, מויאל, בואטנג, מירוסביץ', יצחקי, פאביני, ריקן

גיא לוי: "החכמה היא לבחור את השחקנים הטובים במאי"

גיא לוי אמר בסיום: "אני שמח שקשטן וסיני צפו במשחק כי העבודה שלנו היא גם כדי להצליח באליפות אירופה וגם כדי שהנבחרת הבוגרת תקבל שחקנים טובים ומנוסים באירופה. אין לי בעיה אם קשטן ירצה את בן שושן, ששיחק מצוין, הוא יכול לקחת אותו. אנחנו לא שופטים את השחקנים שלנו לפי 20 דקות, ויהיו לנו מספיק משחקים בהמשך כדי להשתפר. שיחקנו קצת פחות טוב, אבל החוכמה היא לבחור את השחקנים הטובים במאי, ולבוא לאליפות מוכנים ומרוכזים. היו כמה דברים טובים במשחק, כמו היכולת של איציק עזוז, קובי דג'אני, גילי ורמוט, שלומי ארבייטמן, בן שושן, אז היו שחקנים ששיחקו קצת פחות טוב, אבל גם זה קורה".

עמית בן שושן: "היה לי קשה מאוד להבקיע מול בית"ר, אני לא יודע איך להרגיש. בית"ר היו טובים יותר בחצי הראשון, חבל שלא הצלחנו להשוות, אבל מכיווון שבית"ר ניצחה זה לא נורא".

על היכולת החלשה של הנבחרת במחצית הראשונה: "היו חסרים לנו מספר שחקנים. זו אינה הנבחרת בשלמותה, אבל אני עדיין חושב שאנחנו נבחרת מצוינת שמשחקת טוב מאוד. לא משנה לי אם אני באולימפית או בבוגרת, בכל מקרה זו נבחרת ישראל וזה כבוד גדול".

איתי שכטר, שהביא את השינוי כשנכנס: "הייתי בסדר, אבל זה בסך הכל משחק אימון. אחרי מחצית לא כל כך טובה השתפרנו. חבל שספגנו את הגול בסוף, אני לא אוהב להפסיד. התחרות על הסגל תהיה קשה, כי כל אחד תורם בקבוצה שלו".

על המשחק של נתניה מול מכבי חיפה בשבת: "חיפה תבוא בכל הכוח, ואני חולם להבקיע כמו במשחק הראשון, אבל אני מוכל לחתום שלואיס מארין יבקיע את ה-0:1 עם הראש. בסיבוב הראשון חלמתי לילה לפני שאבקיע, והבקעתי. בעזרת השם נצא מהתקופה הלא טובה במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully