וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעים בממלכה

רומן רוזנבלט

5.12.2006 / 8:00

קטן יורק, מתנצל ומאשים את האוהדים ש"פוגעים בקבוצה", הקהל רוצה את הראש של מסודי, ההגנה נראית כמו כלום ורוני לוי יודע ש"הצמרת בורחת לנו". אחרי ה-3:3 עם כפר סבא, האם מכבי חיפה מאבדת עשתונות?

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

איזה משחק מדהים היה לנו היום (שני) בקרית אליעזר. מכבי חיפה והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 3:3 מרתק, אחרי מחצית שנייה משובחת.

כבר במחצית הראשונה יבואה העלה את האורחים ליתרון (40) ודוארטה הכפיל את התוצאה (64, פנדל) וקבע 0:2, אבל אז הווינר הגדול קייסי (67) צימק בנגיחה, ארבייטמן המחליף השווה (74) בנגיחה נוספת, וקולאוטי השלים את המהפך שש דקות לסיום. חיפה כבר הרגישה ניצחון גדול, אבל אז שלו מנשה השווה בצורה דרמטית בדקה ה-90. 3:3 בסיום.

חיפה מסיימת עוד משחק לא יציב, שמייצג את כל הלך הרוח של המועדון מתחילת העונה. אחרי מחצית ראשונה אנמית ויכולת לא מרשימה שרחוקה מלהזכיר את ההצגות בגביע אופ"א, הגיעו 20 הדקות האחרונות שכללו שלושה שערים ומחץ אדיר על ההגנה הכפר-סבאית. נדמה היה שהאלופה חוזרת לעצמה, אבל אז, שוב, כמו גם נגד הכח רמת גן, הירוקים לא הצליחו לשמור על היתרון ולנצל את המומנטום של המהפך, ואיבדו נקודות חשובות בדקה ה-90.

לא ברור מי אמורה להיות מאוכזבת יותר מהתוצאה. האם חיפה, שהרגישה את שלוש הנקודות ואת הביטחון שחוזר לשחקניה, או כפר סבא, שכבר הוליכה 0:2 בקרית אליעזר וסיימה עם רק נקודה אחת. דבר אחד בטוח - הקהל החיפני, אחרי שכבר במחצית החל לקלל את רוני לוי וגידף את אלן מסודי, מאבד את הסבלנות. ביציע ג' לא מתנחמים בכך שראו שישה שערים, הם רוצים ניצחונות. גם יניב קטן, שבירידה למחצית ירק לעברם, עורר את זעמם.

כפר סבא, בכל אופן, מסיימת גם היא שליש ראשון לא יציב, שכלל ניצחונות מרשימים, תוצאות יפות וכדורגל אטרקטיבי, לצד דקות ארוכות של כדורגל משעמם וירידה לא מוסברת להגנה. אוחנה יכול להיות גאה.

מחצית ראשונה

דקה 3 - בוקולי בעט חזק מחוץ לרחבה, לוי הדף בקושי ומסודי דחק את הריבאונד פנימה, אבל הקוון קבע (בצדק) כי היה נבדל ופסל את השער.

דקה 22 - יבואה התנהל עם הכדור ללא הפרעה, ומ-18 מטר בעט טיל שפספס במעט את המסגרת.

דקה 30 - בוקולי בעט חלש מחוץ לרחבה, הכדור הגיע לרפאלוב שבעט חזק בנגיעה אחת, אבל אושרי לוי הדף יפה לקרן.

דקה 35 - תאודוריקה הגביה מהאגף הימני, ישראלביץ' בעט חזק מהאוויר, אבל לא מספיק מדויק.

דקה 40 - גול! סמואל יבואה קיבל כדור מתאודוריקה בתוך הרחבה, ניצל את הרפיון של מסודי בשמירה ומזווית קשה בעט חזק ושטוח בין הקורה לדוידוביץ'. 0:1 לכפר סבא.

דקה 45+2 - טיל אדיר של ישראלביץ' מ-30 מטר כבר הכניע את דוידוביץ', אבל נעצר רק במשקוף.

מחצית שנייה

דקה 48 - דוארטה מצא את יבואה ברחבה, אבל החלוץ בעט החוצה.

דקה 51 - בוקולי השתלט על כדור שנהדף מהגנת כפר סבא ובעט חזק מ-20 מטר, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 64 - גול! דוארטה מצא את יבואה ברחבה, אולארה תפס אותו מאחור, והשופט מנשה משיח סימן פנדל. דוארטה לא התבלבל מהנקודה הלבנה ובעט טיל למרכז השער. 0:2 לכפר סבא, חיפה המומה.

דקה 67 - גול! קולאוטי התרומם יפה ברחבה ומצא את קייסי, שנגח מקרוב פנימה בסיומה של התקפה יפה. 1:2 לכפר סבא, חיפה חזרה לתמונה.

דקה 70 - קטן הגביה כדור חופשי, אנדרסון נגח מקרוב החוצה.

דקה 72 - יבואה הגיע למצב קורץ ברחבה, אבל התמהמה עם הכדור ופספס הזדמנות טובה.

דקה 74 - גול! המחליף אייל משומר הגביה מאגף ימין, המחליף השני שלומי ארבייטמן התרומם נפלא ברחבה, ונגח פנימה ממרחק קצר. 2:2, קאמבק אדיר של האלופה.

דקה 84 - גול! ערבובייה ברחבה נהדפה לרגליו של רוברטו קולאוטי, שממרחק קצר בעט חד ושטוח. אושרי לוי כבר השתלט על הכדור, אבל נכנס עמו לתוך השער והקוון קבע כי הוא עבר את הקו. 2:3 מדהים למכבי חיפה.

דקה 90 - גול! הגנת חיפה התקשתה להרחיק את הכדור, שהגיע לשלו מנשה. המחליף הטרי בעט עם כל הלב משבעה מטרים, והשווה. 3:3, ושוב, מדהים.

הרכבי הקבוצות:
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר, 55), דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי, שאבייר אנדרסון (שלומי ארבייטמן, 71), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, אלן מסודי (מאור מליקסון, 46), יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הפועל כפר סבא: אושרי לוי, ולנטין תאודוריקה (עופר טלקר, 46), דאגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אבי אבינו (שלו מנשה, 76), אביחי ידין, לירון זרקו (אורן ניסים, 87), ג'יז'רמו ישראלביץ', ז'וזה דוארטה, סמואל יבואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רוני לוי: "יהיה קשה להדביק את הפער מהצמרת"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "אחרי שעשינו את המהפך ספגנו, וזה מאוד מאכזב. זה לא טוב כשזה קורה, אבל יפה מאוד לעשות מהפך כמו שעשינו, זה מראה על עוצמה. הצמרת בורחת לנו יותר ויותר ויהיה קשה להדביק אותה. אני לא רוצה להתייחס ל-10 או 20 שקיללו אותי בקהל, אני מתייחס לאלה שדחפו אותנו גם כשפיגרנו 2:0".

"לצערי היה היום את אותו תסריט כמו מול הכח", המשיך לוי, "ואחרי מהפך מדהים שהשחקנים עשו, מאוד מאכזב לקבל את הגול. עמדה מולנו קבוצה חזקה שעשתה חיים קשים, נקלענו לפיגור של שני שערים, והיה קשה לחזור ממנו. אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות".

גוסטבו בוקולי: "אני לא יודע מה קורה לנו בליגה, באמת שאין לי הסבר, נהיה חייבים לעשות משהו כדי להתחיל לקחת נקודות. אחרי שעשינו דברים כאלה יפים באירופה, אני לא מבין למה אנחנו נראים ככה בליגה. אבל שום דבר עוד לא גמור".

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה: "אני מרוצה מהנקודה, כי כבר היינו בפיגור של 3:2. אני חושב שנלחצנו, הדקות היחידות שחיפה שיחקה היו כשהם היו בפיגור 2:1. הם יודעים לחזור במשחקים כאלה. בסך הכל אני גאה בקבוצה שלי ששיחקה כאן בלי רגשי נחיתות. כפ"ס היא זו שהייתה יותר מסוכנת היום. אנחנו צריכים להיות גאים ברמה שלנו. אני מאוכזב שאיבדנו את היתרון, אבל מרוצה מנקודה בחיפה".

"אנחנו קבוצה צנועה ושפויה", המשיך אוחנה. "לפני המשחק הייתי קונה תיקו. אנחנו משחקים יפה ובהרבה משחקים העונה הצגנו כדורגל בין היפים בארץ. רק בית"ר ירושלים הבקיעה יותר מאיתנו. אנחנו צריכים לצמצם את עניין הספיגות ואז נהיה מדורגים יותר גבוה".

יניב קטן: "ההתנהגות של הקהל פוגעת בנו"

בסיום חזר בו יניב קטן מתקרית היריקה לעבר הקהל. "יכול להיות שעשיתי טעות", הודה קטן, "אולי יגידו שאני ילדותי ולא התבגרתי, אבל מכבי חיפה זה הבית שלי, אני אוהב את המועדון, ואני לא יכול לקבל את זה שבמהלך המשחק, גם אם לא הולך לנו, 2,000 אוהדים מתחילים לקלל ולצעוק בוז. זה לא עוזר לנו במיוחד, ולכן יצא מה שיצא. אנחנו יודעים בעצמנו איך הקבוצה נראית, אנחנו לא טיפשים, אנחנו יודעים שכרגע אנחנו לא משחקים טוב ולא יכולים להיות בצמרת. אבל כשאנחנו בפיגור 2:0 וכל הקהל מתחיל לקלל אותנו ואת המאמן, זה פוגע בנו. קרית אליעזר אמור להיות המבצר שלנו, וההתנהגות הזאת רק מורידה לנו עוד יותר את הביטחון".

כשנשאל לגבי מסודי אמר קטן: "מעולם לא ירקתי עליו, זה אחד השחקנים שאני הכי אוהב במועדון. רק ניסיתי לעזור לו להיכנס למשחק, כי אני יודע כמה קשה לו שעל כל פס הקהל שורק לו בוז ושמסתכלים על כל פעולה שלו בזכוכית מגדלת. זה מאוד מקשה עליו".

מסודי התעמת עם אוהדי מכבי חיפה

שאר שחקני הקבוצה מיהרו לעזוב את האיצטדיון מיד עם סיום המשחק. אלן מסודי, שהוחלף במחצית וראה את שאר המשחק מאיזור חדר ההלבשה, מיהר גם הוא לעזוב את שטח האיצטדיון. מקורביו של מסודי טוענים כי "זו בושה מה שהקהל עושה לו. אלן הוא שחקן שברגע שמקללים אותו, זה מוריד לו את כל המוטיבציה לשחק. שריקות הבוז מהקהל לא הוסיפו לביטחון שלו".

במהלך המשחק העידו שחקנים בקבוצה כי יניב קטן ואלן מסודי התעמתו ביניהם , אם כי גם השחקן וגם בקבוצה הכחישו מכל וכל שקטן ירק לעברו. מסודי עצמו הגיב בצורה מאוד קשה על מה שהתרחש הערב, ובין היתר התעמת עם מספר אוהדים כשיצא מהמגרש ואף עשה לעברם תנועה מגונה. העימות הופסק לפני שגלש לפסים אלימים. האוהדים גם אמרו לרוני לוי: "תראה איך הקפטן שלך יורק על הקהל".

בקבוצה לא אהבו את היכולת של מסודי, שאף היה אשם בשער הראשון שספגה הקבוצה. רוב שחקני מכבי חיפה הושפעו קשות מקללות הקהל במהלך המשחק. מחר צפויים שחקני הקבוצה לקבל מנוחה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו ביום רביעי, כאשר רק דקל קינן ושלומי ארבייטמן צפויים להתאמן, גם זה במסגרת הנבחרת האולימפית.

עדכון ראשון: 4.12.06, 21:25
עדכון אחרון: 5.12.06, 08:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully