וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו המרוויח הבכיר בעולם הכדורגל

4.12.2006 / 12:08

הברזילאי ירוויח השנה 25 מיליון יורו, ולראשונה יעבור את מי שהיה המרוויח העיקרי, דייויד בקהאם, שישלשל לכיסו רק 18 מיליון. רונאלדו יוצא נגד קאפלו

בשורות טובות לאוהדי ברצלונה: הראשונה, רונאלדיניו תפס את מקומו של דייויד בקהאם מריאל מדריד כמרוויח הגדול ביותר בעולם הכדורגל. הגזטה דלה ספורט טוען שהברזילאי יתעשר ב-25 מיליון יורו השנה בלבד (6 מיליון משכורת והשאר חוזי פירסום), בעוד בקהאם, אלוף הקאש מאני מזומני הקודם, צפוי לגרוף השנה "רק" 18 מיליון.

הבשורה הטובה השנייה היא: סמואל אטו הפצוע טוען כי יוכל לחזור לשחק מיד בתחילת השנה החדשה. הצוות הרפואי של הקבוצה קבע כי החלוץ הקמרוני, שמחלים מפציעה במניסקוס, ממנה הוא סובל מה-27 בספטמבר, ייעדר כחמישה חודשים, ואילו עכשיו אומר אטו כי יחזור הרבה קודם. "אני מתגעגע לכדורגל", אמר החלוץ, "לאט אבל בטוח אני בדרך הנכונה".

ויש כמובן גם ידיעות פחות טובות, למשל זה שליליאן תוראם החליט לפרסם ברבים את חוסר שביעות רצונו ממעמדו בברצלונה. מאז שהגיע לקמפ נואו מיובנטוס, לא הצליח הבלם בן ה-35 לתפוס מקום של קבע בהרכב, והמאמן פרנק רייקארד נוטה להעדיף את הצמד קרלס פויול ורפאל מארקס.

"לא באתי לכאן כדי להיות תייר", אמר הצרפתי לל'אקיפ. "מעולם לא הייתי במצב כזה במשך כל כך הרבה זמן, וזה מערער אותי. אם אתה מקבל את העובדה שאתה מחליף, זה אומר שיש אצלך בעיה".

"אני חושב שהמאמן מרכיב את הקבוצה הטובה ביותר שהוא יכול", המשיך תוראם. "אם הוא לא משתף אותך, זה אומר שלא הצטיינת. אני מאוד שמח בברצלונה, רק שהמצב המקצועי שלי כרגע אינו מזהיר. זה מזכיר לי את תחילת הקריירה שלי, כשאני עובד קשה ולא תמיד מקבל את ההזדמנות, ואז קשה יותר להשתלב. זה כל כך עצוב לי לשבת בצד ולהסתכל על המשחק מהספסל, אבל אני אפילו לא חושב על עזיבה בינואר".

הצרפתי סיפר כי הודיע למאמן הטריקולור ריימונד דומאנק שאם הוא ימשיך לשבת על הספסל, כדאי לו לחפש לו מחליף.

עוד מבארסה: שני המגנים השמאליים של הקבוצה, סילביניו וג'יובאני ואן ברונקהורסט, האריכו את החוזים שלהם בקמפ נואו. הפרטים בנוגע לחוזהו של ההולנדי עדיין לא פורסמו, אבל סילביניו יישאר בלאוגראנה שנתיים נוספות אחרי העונה הנוכחית.

רונאלדו: "קאפלו דורש ממני יותר מדי"

רונאלדו, אחרי שכבש אמש (ראשון) את שערו הראשון העונה בליגה, מתלונן שמאמנו בריאל מדריד, פאביו קאפלו, "דורש ממנו יותר מדי".

"הוא מסוג האנשים שכל הזמן רוצים עוד ועוד ואף פעם לא מרוצים", אמר הברזילאי.

ה-1:2 של מדריד על אתלטיק בילבאו אולי לא הרשים, אבל ככה הקבוצה הלבנה נראית העונה, והיא עדיין במקום השני, נקודה אחת בלבד מאחורי ברצלונה. "היה לי שבוע אימונים מצוין, ואני שמח שבסופו עזרתי לקבוצה לנצח", הוסיף החלוץ. "אני מקווה שהמזל הרע שלי מבחינת פציעות ייגמר. כמובן שאני עדיין לא במאה אחוזים, אבל אני מרוצה מהיכולת של הקבוצה במחצית השנייה, ומהצורה שבה שיחקנו מהרגע שעליתי למגרש".

קאפלו עצמו היה מאוד מרוצה "מהרוח" של קבוצתו מול הבאסקים, שגם הם זוכים למחמאות מצד האיטלקי. "במחצית הראשונה איפשרנו להם להניע את הכדור בשלווה, אבל במחצית השנייה נלחמנו ושיחקנו עם מהירות".

מה יש לו להגיד על רונאלדו? "הוא משחק טוב יותר, והוא ישחק עוד, וזה מה שיאפשר לו להמשיך להשתפר", הסביר קאפלו. "הוא עדיין לא בכושר אידיאלי, אבל אני מאוד מרוצה מהדרך שבה הוא מתאמן, ומהגישה שלו. הוא עזר לקבוצה כשהיא הייתה זקוקה לעזרה".

חדשות נוספות מריאל:

* המנהל הטכני של המועדון הלבן, פרדראג מיאטוביץ', לוחץ על בוקה ג'וניורס דרך פרננדו גאגו וסוכנו, כדי שזו תאפשר לשחקן לעבור לסנטיאגו ברנבאו בינואר הקרוב. "לא תהיה לגאגו שום בעיה להסתגל לספרד", אמר סוכנו של גאגו. "הוא הצליח כאן בשנתיים האחרונות תחת לחץ כבד, ויש לו מספיק איכויות ואופי כדי לעשות דבר דומה באירופה".

* שחקן ההגנה של סטאנדארט ליאז', אגוצ'י אונוו עשוי להגיע גם הוא לברנבאו. בתקשורת הבלגית מדווחים שהספרדים מוכנים לשלם עבור האמריקאי בינלאומי 4 מיליון יורו, בין היתר כי קאפלו מעריך מאוד את כישוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully