וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה טוענים: סבן ישוחרר מסטיאווה

רומן רוזנבלט

2.12.2006 / 14:52

אתר רומני מדווח שהמאמן קוזמין אולריו החליט לוותר על הישראלי בינואר. אביו של השחקן מכחיש. בבית"ר מעוניינים במגן הימני

המגן הישראלי של סטיאווה בוקרשט, קלמי סבן, שוחרר מהקבוצה, כך טוען אתר רומני גדול. ע"פ האתר, המאמן קוזמין אולריו החליט שסבן, שכמעט לא ראה מגרש מאז הפאדיחות במשחק ליגת האלופות מול ריאל מדריד, עשוי לעשות את דרכו בחזרה לארץ הקודש בחלון ההעברות הקרוב, שייפתח בינואר. שתי קבוצות שמגלות התעניינות הן הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. בלי קשר לידיעה, נציגיו של סבן היו אמורים בשבועות האחרונים להיפגש עם נציגי בית"ר, אך פגישה כזו טרם הבשילה כדי לצאת אל הפועל. בתקשורת הרומנית מדווחים שגם מכבי נתניה בתמונה.

כמו כן, נודע כי סטיאווה סיכמה על רכישתו של מגן ניגרי בינואר, וזו כנראה אחת הסיבות לוויתור על הישראלי. המגן, יפאני אמגרה שמו, מקבוצת פולי טימישארוה הרומנית, הגיע הקיץ לרומניה מפרטיזן בלגרד.

לסבן היה בקבוצה חוזה לשלוש שנים המוערך ביותר מ-200 אלף דולר לעונה. האתר הרומני גם מוסיף כי הקבוצה הרומנית שילמה על השחקן כ-250 אלף יורו. המחלוקת שכנראה מונעת את השחרור היא כספית, שכן לסבן מגיעים מענקים מעבר לחוזה.

אביו של השחקן מסר בתגובה שהוא שוחח עם קלמי אתמול ולא ידוע לו דבר על כך.

למי שהספיק לשכוח, סבן שותף בניצחון הגדול של סטיאווה 1:4 בקייב על דינמו בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, אבל אחרי משחק נוראי מול ריאל ורוביניו, שכבש את השער השני מהארבעה שהבקיעו הלבנים, זיכו אותו בחילוף מהיר תוך כדי שריקות בוז צורמות מקהל המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully