וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה על כדור הזהב לקנבארו: "סקנדל"

27.11.2006 / 21:32

מאמן ליון יצא נגד ההחלטה להעניק לבלם ריאל את כדור הזהב 2006, בטקס שנערך בפאריס. בופון הגיע שני, הנרי שלישי, רונאלדיניו רק רביעי

מאמן ליון, ז'ראר הוייה, יצא נגד ההחלטה להעניק לבלם ריאל מדריד, פאביו קנבארו, את כדור הזהב 2006, בטקס שנערך הערב (שני) בפאריס.

קנאברו הוא שחקן השנה לפי דירוג של 50 מעיתונאי הספורט המובילים באירופה. בלם ריאל מדריד והנבחרת האיטלקית זכה ב-173 קולות, לעומת 124 שקיבל ג'יאנלואיג'י בופון, שוער יובנטוס והאזורי, וקצת פחות שקיבל תיירי הנרי, חלוצה של ארסנל ונבחרת צרפת. רונאלדיניו שהגיע רביעי זכה רק ב-73 מקולות המצביעים.

שאר הטבלה:

5. זידאן (הפורש מריאל מדריד ונבחרת צרפת)
6. אטו (ברצלונה, קמרון)
7. מירוסלב קלוסה (ורדר ברמן, גרמניה)
8. דידיה דרוגבה (צ'לסי, חוף השנהב)
9. אנדרה פירלו (מילאן, איטליה)
10. יאנס להמאן (ארסנל, גרמניה)

"זה סקנדל", אמר הוייה, על בחירתו של הבלם, שהפך לאיטלקי הרביעי בהיסטוריה שזוכה בתואר היוקרתי אחרי, ג'יאנני ריברה (1969), פאולו רוסי (1982) ורוברטו באג'יו (1993). "בהשוואה לשחקנים האחרים ברשימה, הוא ממש לא ראוי לזכות", טען המאמן הצרפתי.

"הוא נתן הופעה נהדרת בגביע העולמי בגרמניה, אבל לא עונה טובה. אם זה היה תלוי בי הייתי נותן את התואר לג'יאנלואיג'י בופון", הודה המאמן, שרק בשבוע שעבר פגש עם ליון את קנבארו וריאל מדריד בליגת האלופות (2:2).

"זה סקנדל. מה שהכי מפריע לי זה שתיירי הנרי הבקיע 20 שערים לעונה זה כמה שנים, ושהופיע בשני גמרים בעונה האחרונה (מונדיאל וליגת האלופות), לא נלקח אפילו בחשבון, ואילו קנבארו, שראיתי מה עשה לו ג'ון קארו במשחק בינינו, פשוט לא פוגע", סיכם מאמן ליון.

טוטי: "מקדיש את השער לפלאטיני"

פרנצ'סקו טוטי שנמצא בכושר מדהים ענה אתמול בשני שערים (בניצחון 2:4 על סמפדוריה), אחד מהם שתי טיפות מים הוולה הבלתי נשכח של מרקו ואן באסטן ביורו 88', לכל מבקריו שיצאו נגד סירובו להתייצב לנבחרת הלאומית, ביניהם כוכבה האגדי של יובנטוס, הצרפתי מישל פלאטיני. "אני מקדיש את כל אחד מהשערים לפלאטיני ומאטרסה", אמר קפטן רומא היום (שני), "כך הם יוכלו לבוא לראות את רומא מבלי לדבר שטויות".

על הגול המופלא שהגיע יממה אחרי המספרת של רונאלדיניו, אמר טוטי: "עדיין לא ראיתי את הגול שלו, אבל אנשים אומרים שזה היה פנטסטי. בוא נגיד שניסיתי לענות לו".

מאנצ'יני: "אינטר, רומא ופאלרמו ייאבקו עד הסוף"

מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני מבסוט מאוד מהניצחון על פאלרו 1:2במשחק הליגה אתמול (ראשון). "אני מאוד מרוצה מהבחורים שלי", אמר המאמן האיטלקי שמביט על שאר קבוצות הסרייה A מלעמלה. "אנחנו, רומא ופאלרמו, כנראה נלחם עד הסוף על הסקודטו".

גם מאמנה של פאלרמו, פרנצ'סקו גוידולין, שיבח את משחק קבוצתו בהפסד לאינטר 2:1, שהוריד אותם למקום השלישי בליגה האיטלקית. "לא ראיתי הרבה הבדל בין הקבוצות", אמר המאמן. "התחלנו טוב, אבל הגול המוקדם שלהם טרף לנו את הקלפים, ומאותו רגע עד הסוף הכל הלך קשה. מה שכן חסרה לנו מעט יותר התלהבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully