וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל ממשיכה במסע ההיחלצות

26.11.2006 / 17:41

אחרי שעלו לשלב הבא באופ"א, ניצחו המגאפייז את פורטסמות' 0:1 וטוטנהאם את וויגאן 1:3. בסקוטלנד, ריינג'רס ניצחה את קילמרנוק

המחזור ה-14 בליגה האנגלית נפתח אמש (שבת), אבל יחסה בצלו של הקרב הגדול בין מנצ'טסר יונייטד וצ'לסי באולד טראפורד, שייערך בראשון.

השדים האדומים, שמוליכים את הטבלה, מובילים על האלופה בשלוש נקודות, ומבחינתם אין זמן יותר טוב להגדיל את הפער לשש נקודות. לקראת משחק העונה, חתם ביום שבת ווין רוני על הארכת חוזה במנצ'סטר יונייטד, והוא יישאר בקבוצה עד 2012.

במשחקי יום שבת: ארסנל יצאה לקרב צמרת בבולטון כשהיא לא ניצחה שם זה 14 שנה, וגם השנה חזרה מוכה לאחר שהפסידה 3:1 לטל בן חיים וחבריו. ווסטהאם ללא יוסי בניון אירחה את שפילד יונייטד מהתחתית והשיגה ניצחון 0:1 ששבר רצף של שני הפסדים רצופים. ליברפול הזיעה עד שניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי באנפילד. במשחק הראשון של שבת לא הצליחה אברטון להשיג יותר מנקודה בחוץ מול צ'רלטון, וחזרה הביתה עם 1:1 מאכזב.

במשחקי יום ראשון: ניוקאסל אירחה את הארי רדנאפ וחבורתו והשיגה ניצחון חשוב 0:1. בקרב מרכז טבלה ניצחה טוטנהאם את וויגאן אתלטיק 1:3.

בליגה הסקוטית, ריינג'רס, יריבת מכבי חיפה בבית א' של גביע אופ"א, ניצחה היום (ראשון) את קילמרנוק 0:3. לריינג'רס כבשו: צ'ארלי אדם (23), כריס בויד (28) ודאדו פרשו (58).

בולטון - ארסנל 1:3

התותחנים יצאו לריבוק סטאדיום למפגש נגד קבוצתם של עידן טל וטל בן חיים כשהאחרון עלה בהרכב הפותח של הקבוצה. התותחנים ניסו להתקרב לשתי המוליכות ללא תיירי הנרי הפצוע, אך כאמור, חטפו בראש.

המחצית הראשונה הסוערת נפתחה עם שער כברק בדקה התשיעית כשעבדולייה דיאן פייה המשיך כדור קרן בבעיטה לפינה הרחוקה של יאנס ליימהן כדי לקבוע 0:1 למארחים. בולטון הדהימה כשעלתה ליתרון 0:2 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם שער גדול של ניקולה אנלקה, שחתך מהאגף למרכז, ובעט מרחוק בעוצמה פנימה. גול שתיירי הנרי לא היה מתבייש בו. המארחים לא הספיקו להוריד את החיוך מהפנים וכבר ז'ילברטו סילבה צימק ל- 1:2 ממש על סף המחצית, כשנגח מקרן פנימה.

במחצית השנייה עשו התותחנים הכל כדי להשוות, והמסגרת מנעה מהם זאת בשלושה מקרים שונים. דווקא הוונדררס היו אלה שהגדילו את ההפרש, כאשר אנלקה השלים צמד בדקה ה-76, כשקיבל כדור עומק ברחבה, פרץ בעוצמה קדימה ושלח בעיטה חדה שהכניעה את יינס להמן. 1:3, וארסנל תחכה עוד שנה כדי להשיג ניצחון ראשון במגרש הביתי של בולטון מאז 1992.

לבולטון שחווה עונה טובה עד כה, שתי נקודות יותר מארסנל והיא מדורגת במקום השלישי עם 24 נקודות.

ווסטהאם - שפילד יונייטד 0:1

הפטישים אירחו באפטון פארק את שפילד ללא יוסי בניון הפצוע. זה היה משחקם הראשון של החניכים של פארדיו תחת הבעלים החדש, אגרט מגנוסון האיסלנדי.

כדור קרן שהגביה מת'יו את'רינגטון בדקה ה-35 ננגח על ידי היידן מולינס כדי לקבוע 0:1 לפטישים ולהשכיח 215 דקות ללא שער ליגה. שוער שפילד פדי קני עוד הספיק להציל בעיטה של קרלוס טבז לפני תום המחצית כדי להוריד את קבוצתו בפיגור מינימלי במחצית. הכנסתו של קית' גילספי לשורות שפילד בתחילת המחצית השנייה, הפיחה רוח חיים בקבוצה האורחת, אשר תקפה את שער המארחים ושלטה בקצב המשחק, אך ללא הואיל. בסיום, כאמור, הנקודות נשארו באפטון פארק.

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 0:1

מחצית ראשונה מאופסת ודלת אירועים נתנה תקווה למנצ'סטר סיטי, שעדין לא ניצחה בחוץ העונה, להוציא לפחות נקודה מאנפילד. אבל, מי אם לא הקפטן סטיבן ג'רארד, שהעלה את האדומים ליתרון 0:1 בדקה ה-68 לאחר שהשתלט על כדור כ-20 מטרים משערו של ניקי וויבר, שוער הסיטי, ושלח כדור שטוח לפינה, כדי לשחרר אנחת רווחה ביציעים ושלח את מנג'ר הסיטי סטיוארט פירס לחפש את הנקודות במקום אחר.

שאר משחקי יום שבת:

צ'רלטון - אברטון 1:1

אברטון אולי מדברת על להגיע לאירופה, אבל הציגה משחק חלש ביותר נגד נועלת הטבלה. שער היתרון של האורחים היה מקרי, כאשר בעיטה מחוץ לרחבה פגעה קלות במגן צ'רלטון הרמן הריידארסון בדקה ה-52 ונכנסה במפתיע לשער. בדקה ה-68 אנדי ריד קבע 1:1, כשהגבהה נפלה לרגליו שני מטרים מהשער.

אסטון וילה - מידלסבורו 1:1
לאסטון וילה: גארת' בארי (פנדל, 45). למידלסבורו: מלקום קריסטי (43).

פולהאם - רדינג 1:0
קווין דויל (פנדל, 17).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully