וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי שוב הרסה לבארסה

22.11.2006 / 23:22

ברצלונה גברה 0:2 על לבסקי, אבל תתמודד עם ברמן בקרב מכריע במחזור האחרון, אחרי שהגרמנים ניצחו 0:1 את צ'לסי. אינטר בשמינית

איזה קונצרט מצפה לנו במחזור האחרון של ליגת האלופות. אלופת אירופה ברצלונה אומנם הצליחה להשיג היום (רביעי) ניצחון חוץ (2:0) על לבסקי סופיה, אבל היא עדיין לא הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר מבית א', וזאת מכיוון שגם ורדר ברמן השיגה שלוש נקודות, אחרי שגברה 0:1 על צ'לסי. בעקבות זאת בארסה, שמפגרת בשתי נקודות אחרי ברמן, תהיה חייבת לנצח את הגרמנים בבית כדי להמשיך הלאה, והחניכים של רייקארד יקוו לא להיות אלופי אירופה הראשונים שלא עוברים את השלב הראשון. אנחנו נהיה שם.

בבית ב' אלופת איטליה אינטר השיגה ניצחון 0:1 חשוב על ספורטינג ליסבון, במאבק על המקום השני בבית משער ניצחון של הרנן קרספו ועלתה לשמינית הגמר. באיירן נפרדה ב-2:2 במוסקבה מול ספרטק.

בבית ג' ליברפול גברה 0:2 על איינדהובן במאבק על המקום הראשון בבית, בעוד שבורדו ניצחה 1:3 את גלאטסראיי במאבק על המקום בגביע אופ"א.

בבית ד' שחטיור דונייצק הפתיעה את רומא כשגברה עליה 0:1, והאיטלקים עדיין לא הבטיחו סופית את עלייתם לשמינית. ולנסיה לא התקשתה בבית מול אולימפיאקוס וגברה עליה 0:2.

בית א': מחכים למחזור האחרון

ורדר ברמן - צ'לסי 0:1

לא ברור אם צ'לסי התאמצה או לא, אבל דבר אחד בטוח - ברמן נוסעת למשחק מכריע בברצלונה במחזור האחרון, כשתיקו יספיק לה כדי לעלות לשמינית הגמר.

את שער הניצחון כבש הבלם מרטסאקר בדקה ה-27, אחרי נגיחה עוצמתית מקרן של פרינגס. הספקולציות והלחשושים יימשכו כל השבוע, אבל את הגרמנים כרגע זה לא מעניין. כנראה שגם לא את מוריניו.

לבסקי סופיה - ברצלונה 2:0

בדקה החמישית לודוויק ז'ולי ניצל הרחקה רעה של ההגנה הבולגרית, ונעץ את הכדור פנימה מתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1 לבארסה, ולאפשר לרייקארד לנשום לרווחה. אלופת אירופה הייתה רחוקה מלהרשים במחצית הראשונה, אבל הבולגרים הנאיווים לא ניצלו את ההזדמנויות שלהם. בדקה ה-64 השוער הבולגרי נכשל בהדיפה של בעיטה של דקו, ואינייסטה היה במקום כדי לכבוש ולקבוע 0:2. רייקארד עדיין לא יכול לחייך, כי היכולת הזאת לא תספיק מול ברמן.

בית ב': אינטר יכולה לחייך

אינטר - ספורטינג ליסבון 0:1

אלופת איטליה ניצחה את ספורטינג בקרב על המקום השני, אחרי שפתחה את הבית עם שני הפסדים רצופים. בדקה ה-36 קרספו ניצל הקפצה יפה של סטאנקוביץ', ושלח טיל לרשת של ריקרדו, שהעלה את האיטלקים ליתרון 0:1 ולשמינית גמר גביע האלופות.

ספרטק מוסקבה - באיירן מינכן 2:2

שערים ראשונים לרשת באיירן במפעל בעונה הנוכחית. ספרטק עשתה את זה כשעלתה ליתרון בדקה ה-16 אחרי בעיטת עונשין מצוינת של קאליניצ'נקו, אבל פיזארו השווה לגרמנים אחרי נגיחה מצוינת 6 דקות לאחר מכן. בדקה ה-39 הוא שלח עוד טיל אדיר מ-30 מטר כדי להשלים מהפך ולהעלות את באיירן ליתרון 1:2, אבל קובאץ' השווה ל-2:2 אחרי כדור קרן בדקה ה-72, והשאיר לרוסים תקווה להגיע לגביע אופ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית ג': ליברפול שוב מתנחמת באירופה

ליברפול - פ.ס.וו איינדהובן 0:2

העולות מהבית נקבעו, אבל המאבקים על המקומות הראשון והשלישי נותרו בעינם. ליברפול, שסיימה את הסיפור שלה בפרמיירליג, נאלצת להתרכז באלופות. הערב היא ניצחה באנפילד 0:2 את ההולנדים בקרב על המקום הראשון, למרות שהסיפור לא נגמר באופן סופי. דירק קויט ההולנדי מצא בדקה ה-65 את סטיבן ג'רארד חופשי בתוך הרחבה, והאנגלי הכניע את גומס בשערו החמישי בליגת האלופות. קראוץ' סגר את הסיפור בדקה ה-89.

בורדו - גלאטסראיי 1:3

בורדו, שהייתה הקבוצה היחידה במפעל שטרם כבשה, עלתה על הלוח לראשונה אחרי שאלונסו הסיט את הכדור בדקה ה-28, והכניע את מונדרגון. חמש דקות במחצית השנייה לאסלנדס (47) ופובר (50) קבעו 0:3, והצרפתים זכו במקדמה משמעותית במרדף על המקום לגביע לאופ"א. אינמוטו רק צימק לטורקים בדקה ה-73.

בית ד': רומא עדיין לא בשמינית

שחטיור דונייצק - רומא 0:1

רומא הייתה צריכה נקודה כדי להבטיח את העלייה, אבל לא הצליחה להשיג אותה. האוקראינים עלו ליתרון 0:1 משער נגיחה של מאריקה (61), שנותר ללא כיסוי בהגנה הרומאית וסיבך את האיטלקים. שחטיור מתקרבת לגביע אופ"א, בתקווה לגנוב משהו במחזור האחרון. רומא תארח את ולנסיה ותקווה לנצח, בזמן שהאוקראינים ייסעו ליוון. כלום עוד לא סגור.

ולנסיה - אולימפיאקוס 0:2

בדקה ה-45 חילופי מסירות בין אנגולו לבין סילבה וטורס השאירו את אנגולו במצב נוח, שבעט חזק ברגל ימין פנימה, בהופעתו ה-75 בליגת האלופות. 0:1 לולנסיה. מוריינטס הוסיף את השני בדקה ה-46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully