וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש חץ גרמני

18.11.2006 / 18:34

לוהט בבונדסליגה. באיירן ניצחה את שטוטגארט, שאלקה את קוטובס, וברמן סיימה בתיקו. 2 נקודות בלבד מפרידות בין הראשונה לרביעית

המחזור ה-13 בבונסדליגה נפתח שלשום (שישי) עם משחק רב שערים, כשבוכום גברה על פרנקפורט בתוצאה 3:4. בעוד הליגות האחרות באירופה סובלות מדעיכה בפופלריות, הליגה הגרמנית ממשיכה לספק לנו מבול של שערים ומתח רב. ורדר ברמן עושה קולות של קבוצה גדולה, וגם שטוטגארט ושאלקה הן חלק מההתחדשות של הבונדסליגה.

אבל, עם כל הכבוד לקבוצות שמנינו לעיל, כדאי עדיין לזכור שזו הליגה של באיירן מינכן, שהוכיחה אתמול (שבת) שלא כדאי לאף אחד להספיד אותה מוקדם מדי, אחרי שגברה בביתה על שטוטגארט, בזמן שורדר ברמן סיימה בתיקו חוץ עם אאכן, ושאלקה אספה את שלוש הנקודות מול אנרג'י קוטובוס. המצב בצמרת כעת הוא 26 נקודות לשאלקה, 24 לברמן ושטוטגארט, ו-23 לבאיירן. חורף חם בגרמניה.

בלגאן בראש

באיירן מינכן - שטוטגארט 1:2

מריו גומז השתיק את הקהל את האוהדים באליאנץ ארינה עם שער בדקה ה-8, ונראה היה שהצמרת עשויה לברוח לאלופה נצחית. אבל עוד לפני הירידה להפסקה הפכו רוי מקאי (27) וקלאודיו פיזארו (36) את התוצאה, שנשמרה עד הסיום.


אנרג'י קוטובוס - שאלקה 4:2

משחק משוגע ומהנה. חאמיט אלטינטופ (4) וקווין קוראני (15) הבקיעו שני שערי בזק לאורחים, שעלו ל-0:2 מרשים, אבל אז, תוך שלוש דקות בלבד, השווה רגיי ראדו עם צמד קטלני (28 ו-31). במחצית השנייה שאלקה התאפס על עצמה, וכריסטיאן פאנדר העלה אותה חזרה ליתרון בדקה ה-51. לבאן קוביאשי סגר את הסיפור בדקה ה-83.

אאכן - ורדר ברמן 2:2

קבוצת התחתית של מאאכן עלתה ליתרון 0:1 מרגליו של סשה רוסלר. פר מרטסאקר השווה את התוצאה שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה. יאן שלאודרף החזיר את היתרון למארחים, אבל ברמן, שאיבדה בשבועות האחרונים את התנופה שלה, השכילה להשוות בזכות שער של מירוסלב קלוסה, אלא מי, בדקה ה-79.

שאר המשחקים

נירנברג - באיירן לברקוזן 2:3
לנירנברג: רוברט ויטק (12), מרכוס שרות' (48), איבן סאקו (85).
לברקוזן: אחמד רדה מדוני (8 ו-69).

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 2:1
להרטה: אנדראס שמידט (10) וז'ילברטו (15).
לדורטמונד: אלכסנדר פריי (23, פנדל).

מיינץ - המבורג 0:0

משחקי יום ראשון:

בורוסיה מנשגלאדבך - האנובר 1:0
להאנובר: באליץ' (50).

ארמניה בילפילד - וולפסבורג 0:0

משחק יום שישי:

בוכום - פרנקפורט 3:4

בוכום, שהייתה ממוקמת לפני המשחק במקום הלפני אחרון, אירחה שלשום (שישי) את פרנקפורט. המארחים הגיעו להתמודדות ללא רגשי נחיתות, אך הוממו על ידי האורחים עם שני שערים מהירים בדקה הראשונה והחמישית, שניהם של אלברט סטרייט. בדקה ה-28 חל המפנה במשחק, כשבוכום קיבלה פנדל אותו כבש זבייזדאן מיסימוביץ' ואלכסנד ואסוסקי משורות פרנקפורט הורחק.
תוך חמש דקות הגיע השיוויון משער של מרסל מאלטריץ. שלוש דקות חלפו והייקו בוצ'ר הפך את התוצאה. דקה בתוך המחצית השנייה תאופאניס גקאס הגדיל את היתרון של בוכום. איוניס אמאנאטידיס הספיק רק לצמק בדקה ה-56.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully