וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו מדליק את הכדורגל האוסטרלי

שחר בורלא, סידני

17.11.2006 / 12:02

הברזילאי בן ה-40 מגיע לארץ הקנגורו, במסגרת המרדף אחרי השער ה-1,000. באדלייד יונייטד יודעים שהצעד מסחרי, אבל למי אכפת?

רומאריו, השחקן הברזילאי בן ה-40, מגיע ביום שני לאוסטרליה לאחר שחתם על חוזה לארבעה משחקים בקבוצת אדלייד יונייטד. רומאריו, הנמצא במרחק 14 שערים משערו ה-1000, מגיע לאחר עונה בה הבקיע 22 שערים במדי מועדון הכדורגל של מיאמי. מטרתו המוצהרת היא להתקרב לשער ה-1,000 אותו הוא מתעתד להבקיע בקבוצת נעוריו, ואסקו דה גמה, שקנתה את הזכויות על השער.

מבחינת אדלייד יונייטד, הממוקמת במקום השני, מדובר בצעד מסחרי שנועד לעורר עניין בכדורגל האוסטרלי בכלל ובקבוצה הצנועה בפרט. למרות הצלחת הנבחרת האוסטרלית במונדיאל, הליגה המקומית, שעברה גלגולים שונים שנועדו להפוך אותה לאטרקטיבית יותר, עדיין לא מעוררת עניין אצל הצופים והספונסרים. "החלטנו להביא כוכב בכדי לעורר התעניינות ורומאריו עונה על ההגדרה. מאז שהודענו על החתמתו, המועדון הפך למוקד התעניינות תקשורתית מה שעורר את הספונסרים שעד היום לא הביעו עניין", אמר מנכ"ל המועדון, מייקל פטרילו.

בקבוצה מאמינים שההשקעה של 50,000 דולר למשחק תוחזר מספונסרים וממכירת כרטיסים. עד עתה נרשמה מכירה ערה של כרטיסים ובקבוצה מצפים לעשות היסטוריה ולמלא את האצטדיון בשלושת משחקי הבית בהם רומאריו ישחק. במטרה להביא כמה שיותר אוסטרלים ילידי ברזיל למשחקים, המועדון משתף פעולה עם שגרירות ברזיל ומציע חבילות הכוללות טיסה מסידני לאדלייד, לינה וכרטיסים במחיר מוזל.

גם מבחינת הסיקור התקשורתי מרגישים באדלייד את השינוי, ויציע העיתונות באצטדיון יורחב לאחר שנרשמו בקשות מעיתונאים זרים להגיע ולסקר את המשחקים. המועדון גם הודיע כי ערוץ ספורט טי.וי. הברזילאי קנה את הזכויות לשדר את המשחקים בברזיל.

מבחינה מקצועית מצפים במועדון מרומאריו בעיקר לא להרוס ולא להיקלע לשערוריות מיותרות. העובדה שמדובר באדלייד המנומנמת אמורה להקל על העבודה של מי שאמור להשגיח על הכדורגלן חובב המסיבות. מאמנו המיועד באדלייד, ג'ון קוסמינה, טען כי השחקן מתאמן עם מאמן אישי בכדי להגיע בכושר משחק, אך הוא הבהיר כי הוא אינו מצפה מרומאריו שאף פעם לא אהב לרוץ, שיתחיל לרוץ "אלא מצפה ממנו רק שיעמוד איפה שצריך ויכניס את הגול. כמו שהוא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully