וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי ובן שמעון נפרדו כידידים

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

18.11.2006 / 16:33

נצרת עילית, שהובסה השבוע על ידי קרית שמונה בגביע הטוטו, הצליחה בבית להוציא 1:1 מהמוליכה. 0:2 לסכנין, שמבוססת במקום השני

הפועל קרית שמונה חזרה מהפגרה כדי להמשיך במסע לליגת העל, אך נצרת עילית, עוד קבוצה עם שאיפות עלייה, החליטה להקשות עליה מעט, והשתיים תאלצנה להסתפק בנקודה כל אחת. קרב התחתית התורן בין הפועל אשקלון לבני לוד ייערך רק ביום שני.

נצרת עילית - קרית שמונה 1:1

מוליכת הליגה הלאומית, הפועל קרית שמונה, הגיעה למשחק חוץ קשה, נגד קבוצתם של גיא לוי ואורי גרופר, שרק השבוע חטפו ממנה תבוסה בגביע הטוטו (4:1). ואכן הפתיחה נראתה הולכת לפי תסריט הנקמה של נצרת עילית, שם דאגו להדגיש השבוע כי את העצבים הם יוציאו בליגה. עמיר תורג'מן (28) הוותיק הקפיץ את המנג'ר גיא לוי, ששהה בחו"ל בזמן התבוסה בגביע הטוטו, כשהעלה את המקומיים ליתרון 0:1. אך זה לא החזיק יותר מ-5 דקות מעמד. אם פעם בפ"ת גיא לוי הכניס אגרוף לרן בן שמעון, ולא היה מצפה לתגובה, היום מצב הדברים עובד אחרת. פטי נימבה, עם שערו החמישי העונה, דאג להשוות את התוצאה בדקה ה-33.


הפועל באר שבע - עירוני רמת השרון 1:1

הפועל באר שבע קיוותה לנצח היום (שישי) את רמת השרון המידרדרת והוליכה 0:1 משער של הגרוזיני מיקדצ'ה בדקה השביעית בפנדל אבל שער שוויון של הירקלי שנגליה בדקה ה- 90 חילק את הנקודות. אורן סגרון עזב השבוע את הקבוצה לאחר כיסוי החוב כלפיו, אבל באר שבע עדיין עלולה לעמוד לדין בגלל חשד לחוזה כפול איתו.

הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:0

חשבון פשוט מראה שההפסד החמיר את מצבה של ירושלים בתחתית, ועשוי מן הסתם להוביל לזעזוע בעמדת המאמן. מישל דיין התפטר השבוע מהפועל אשקלון והפך מועמד טבעי להחליף את יאיר אסיאג. המאמן שלומי דורה יצטרך לעשות קורס נוסף, אבל התעודה שבידיו מספיקה כדי להמשיך בלאומית. בשבוע שעבר ניצחה ירושלים 0:1 בגביע הטוטו. היום חיפה הגיעה בהרכב חסר אבל ניצחה 0:2 משערים של הישאם כיוואן (39) ויובל אבידור (79). יאיר אסיאג עדיין לא התפטר, אבל מומלץ לחכות בסבלנות.

בני סכנין - הפועל עכו (שבת, 17:00)

סכנין מעודדת מהניצחון בדרבי המגזר לפני שבועיים, וחזרה הביתה כדי לארח עוד קבוצה עם שאיפות חזרה ללליגת העל. מומי זעפרן החזיר את המפתחות ליו"ר ציון וייצמן, ועוזרו שאול דה צוקרל מונה למאמן זמני. בינתיים זה לא עבד טוב לדה צוקרל, שראה את אוהד קדוסי (36) ואת פיני חדד (90) מקנים לסכנין ניצחון.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 1:0

הקבוצה הוותיקה בליגה, שאירחה את העולה החדשה, המסובכת בתחתית ובבעיות פיננסיות, לא ציפתה שקבוצתו של לופא קדוש, המתחנן לחיזוק בינואר, תפתיעה אותה בביתה. קרלוס סיבאדיוס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-18, שער שהקפיץ את אחי נצרת מעל הקו האדום.

עדכון ראשון: 17.11.06, 16:33
עדכון אחרון: 18.11.06, 16:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully