וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברם, אנחנו מתגעגעים

15.11.2006 / 19:01

התלוננו על תוצאות התיקו ועל הכדורגל המזוויע, אבל אחרי שהפסדנו 4:3 לקרואטיה, אולי באמת עדיף היה את התיקו 1:1 הצפוי של גרנט?

במשך 25 דקות חלמו היום שחקני נבחרת ישראל ואוהדיה על פסגות מושלגות, שניצל וינאי ושוקלוד איכותי. 25 דקות חלפו בין השער הקל בקריירה של רוברטו קולאוטי לשוויון של קרואטיה, וחלום היורו, שיתקיים באוסטריה ושוויץ כמעט והתנדף. קרואטיה הגיעה למשחק מול ישראל כיממה לפני המשחק וכשהסירה את קורי השינה גילתה שהיא נמצאת בפיגור. אלא שהקרואטים לא נבהלו והתחילו לדחוק את נבחרת ישראל לפינה, להתיש אותה, עד שאחד משחקניה, עם הלשון בחוץ, ביצע את הטעות שהובילה לשוויון. עם כמה שחקנים טובים מאוד ולוקה מודריץ' אחד וגאון קרואטיה העניקה לעצמה את מה שהגיע לה, הניצחון.


רוברטו קולאוטי כבש כבר בדקה ה-9 את ה-0:1 של ישראל, אחרי טעות קשה בהגנת הקרואטית, אבל משם המשחק הלך בכיוון אחד, השער של ישראל. עידן טל, גל אלברמן ו-וואליד באדיר, שבמשך 20 הדקות הראשונות החזיקו יפה את מרכז השדה, הלכו אחורה והנבחרת הקרואטית החלה להגביה כדורים מכל כיוון. ההגנה הישראלית דווקא הסתדרה עם כדורי הגובה, אבל בדקה ה-35 איזן תומר בן יוסף בטעויות. בלם בית"ר ירושלים החזיר כדור חלש וגרוע לאוואט, שלא הגיע, הכשיל את פטריץ' וספג את הפנדל מרגלי דריו סרנה. 4 מאוחר יותר שילמה ישראל את המחיר על עוד טעות של שחקן הגנה מבית"ר. עמרי אפק כשל בכיסוי על אדוארדו, וזה כבש מתוך הרחבה.

למחצית השנייה עלה דרור קשטן עם טוט תמוז, אבל כשההגנה הישראלית נראית כמו שהיא נראתה היום, שום חיזוק התקפי לא יעזור. שני כיסויים גרועים של אדורם קייסי, בתוספת להיעלמות מסתורית של צמד הבלמים, סידרה לאדוארדו שני שערים נוספים (54, 72) וגם שער של יוסי בניון בדקה ה-68 לא עשה יותר מדי.

כמה דיברו על הכוכב הגדול של נבחרת ישראל. מה נעשה אם הוא באמת יהיה פצוע? איך נסתדר בלעדיו? בריא או לא בריא, היום שוב פעם נכשל קפטן הנבחרת לסחוב את חבריו, ומלבד השער המקרי שלו לא נראה הערב באצטדיון ר"ג. מי שיחסר מהמשחק מול אנגליה יהיו עידן טל ורוברטו קולאוטי המוצהבים.

אז זה מה יש, קיווינו לניצחון, אמרנו שתיקו יהיה כישלון, אבל מלכי הביצה של הכדורגל הישראלי פגשו ילדים יותר גדולים וחזקים מהם והפסידו. יותר מהשורה התחתונה הזו, פשוט אין.

מלבד הפאדיחות החוזרות ונשנות של ההגנה הכחולה, גם רשות השידור לא תרמה נחת. שידור המשחק נפל לכ-60 שניות באזור הדקה ה-60, ואחרי זה הוחזר בזווית הפוכה עם שדר אנגלי. רק לאחר כ-7 דקות תוקנה התקלה.

מחצית ראשונה

דקה 5: לוקה מודריץ' הראה למה הוא נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים באירופה. הקשר הצעיר חתך את ההגנה הישראלית, אבל בעט מ-12 מטר מעל המשקוף.

דקה 9: גול! ההגנה הקרואטית נכשלה להרחיק כדור פשוט, סימוניץ' ניסה להחזיר כדור לשוער רונייה, אלא שזה יצא, פיספס את הכדור, וקולאוטי כבש ממטר. 0:1 לישראל.

דקה 23: באדיר ניסה להרחיק את הכדור בתוך הרחבה, זה פגע בידו של עידן טל, אבל השופט אדוארדו איטורלדה גונזאלס לא שרק לפנדל.

דקה 35: גול! תומר בן יוסף החזיר כדור חלש ונורא לדודו אוואט, פטריץ' הקדים את השוער, שהכשילו ויצא בנס עם כרטיס צהוב בלבד. דריו סרנה כבש את הפנדל. 1:1.

דקה 39: גול! ניקו קראנצ'יאר הכניס כדור עומק לאדוארדו דה סילבה, המתאזרח הברזילאי נכנס לרחבה ובעט ברגל שמאל פנימה. 1:2 לקרואטיה.

מחצית שנייה

דקה 54: גול! אדורם קייסי לא סגר טוב את אדוארדו,שנגח, אוואט קלט ושמט, והברזילאי-קרואטי דחק פנימה. 1:3 לקרואטיה.

דקה 68: גול! קייסי הגביה מצד שמאל, בניון גלש, הגיע ראשון והפציץ לרשת. 2:3 לקרואטיה.

דקה 72: גול! באביץ' המחליף הגביה משמאל, אדוארדו לא התרשם מקייסי ומה-אין הגנה של ישראל, עצר את הכדור וכבש את השער השלישי שלו. 2:4 לקרואטיה.

דקה 89: גול! בן שושן בישל הכניס כדור לקולאוטי, שבעט במהירות לפינה של רונייה. 3:4 לקרואטיה.

ישראל: דודו אוואט, עמרי אפק, תומר בן יוסף, טל בן חיים, אדורם קייסי, וואליד באדיר (טוטו תמוז 46), גל אלברמן, עידן טל, מיכאל זנדברג (עמית בן שושן 59), יוסי בניון, רוברטו קולאוטי.

קרואטיה: ודראן רונייה, ודראן צ'ורלוקה, דריו סימיץ', רוברט קובאץ', יוסיפ סימוניץ', ניקו קובאץ', ניקו קרנצ'יאר (מרקו באביץ' 68), לוקה מודריץ', דריו סרנה (איביצ'ה אוליץ' 89), אדוארדו דה סילבה (ירקו לקו 81), מלאדן פטריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully