וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל עולה עולה

11.11.2006 / 18:40

הקשר הישראלי פתח בבולטון ובישל שער ב-2:2 מול שפילד. היונייטד ניצחו 0:1 את בלקבורן, שלושער של דרוגבה סידר 0:4 לצ'לסי

המחזור ה-12 בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם שמונה משחקים, כשבמוקד הניצחון של המוליכה מנצ'סטר יונייטד על בלקבורן והתבוסה של צ'לסי 0:4 על ווטפורד, שיהווה הזדמנות מצוינת לז'וזה מוריניו וחניכיו להשכיח את ההפסד במחזור הקודם לטוטנהאם, ולנסות ליצור מומנטום חדש בליגה. ווסטהאם ובניון הפסידו למידלסבורו ויעקובו 1:0, בזמן שאסטון וילה עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון חשוב על אברטון 0:1. עידן טל וטל בן חיים פתחו בהרכב בולטון וכבר הוליכו 0:2, אבל שפילד יונייטד חזרה והשוותה. מחר יושלם המחזור עם המשחקים בין ארסנל לליברפול וטוטנהאם ורדינג.

צ'לסי - ווטפורד 0:4

לא באמת האמנתם שמוריניו וחבורתו ייכנסו למשבר, נכון? קיוויתם, אולי. ההפסד לטוטנהאם נשכח כלא היה, ונשאר רק הזעם. דידיה דרוגבה (27, 36) פתח עם צמד מרשים, שלמעשה הכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה, והשלים שלושער (69) שחתם את הסיפור. בתווך אנדרי שבצ'נקו הצליח להשחיל אחד משלו (52), וצ'לסי נדבקה שוב למנצ'סטר יונייטד (שמשחקת מול בלקבורן) בצמרת. הצרעות עדיין עמוק בתחתית.

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 1:0

לשדים האדומים אין יותר מדי זכרונות נעימים משני המפגשים האחרונים מול הרוברס, שזכו ב-1:2 באולד טראפורד וב-3:4 בלתי נשכח בהיווד פארק. אבל כשבלקבורן מגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים, בזמן שיונייטד, מלבד ההדחה המפתיעה מגביע הליגה, נמצאת בתקופה מצוינת גם הגשם לא יעצור את הבחורים של פרגוסון בניסיון לערער את ההגמוניה של הכחולים מצ'לסי, בראשות הטבלה. מבצע קבוצתי מרשים, שהתחיל בכדור רוחב של ג'ון אושיי, המשיך בהורדה מצוינת של גיגסי ללואיס סאהה, שכבש את החמישי שלו בליגה, והתשיעי בכל המסגרות.

מידלסבורו - ווסטהאם 0:1

החיים נראים ורודים יותר כיום אם אתה פטיש לונדוני, אחרי שני ניצחונות ביתיים רצופים, אחד היפר דרמטי על ארסנל, ואחד נאה על בלקבורן. אבל מצד שני, ווסטהאם לא כבשה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. אחרי הערב זה כבר ארבעה משחקים. המפגש בין יוסי בניון לאיגביני יעקובו, לא התעלה לרמה גבוהה ונגמר בסופו של דבר בשער ניצחון של המחליף האיטלקי מאסימו מאקרונה (75). בדקה ה-13 הקשר הישראלי עורר מעט דפיקות לב אצל אוהדי הנבחרת, כשהחליק על הדשא ונזקק לטיפול בברך, אך מהר מאוד הוא חזר למגרש וכך גם הדופק הסדיר אצל הצופים בארץ.

שפילד יונייטד - בולטון 2:2
רק סיום חזק של המחליף קאזים דיצ'רדס (73), הביא לשפילד יונייטד תיקו מרשים אחרי פיגור 2:0 מול הוונדרס, ומנע מבולטון את המקום השלישי. עידן טל פתח לראשונה בהרכב בולטון, לצידו של טל בן חיים, והיה מצוין. רשת 'סקיי' העניקה לו את הציון 8. בדקה ה-59 טל החל במבצע אישי שנגמר בבישול לקווין דייויס, שכבש את ה-0:2. רגע לפני הבישול, טל בחן בעצמו את שוער שפילד, כשבעט וולה אדיר שעשה את דרכו פנימה ורק הצלה מרהיבה של פאדי קני מנעה מטל שער ראשון במדי בולטון. אל חאז'י דיוף (34) כבש את הראשון לוונדררס, שירדו בעקבות התיקו למקום הרביעי.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:0

פורטסמות' - פולהאם 1:1

פומפי שמחה לחזור הביתה, אחרי ארבעה הפסדי חוץ בכל המסגרות. מצד שני, האורחים מווטפורד רשמו ארבעה משחקי חוץ רצופים ללא הפסד, כך שהם מגיעים העירה ללא פחד בעיניים, בטח לאחר הניצחון על אברטון מהשבוע שעבר. נייט (57) לפולהאם. אנדי קול (74) השווה.

אברטון - אסטון וילה 1:0

הווילה התאוששו מהתבוסה לצ'לסי בגביע עם שער של כריס סאטון (42) שסידר להם ניצחון חוץ חשוב, ומקום שלישי בליגה.


מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:0
מצבה של ניוקאסל ממשיך להיות רע. למרות משחק רווי הזדמנויות, ניוקאסל והסיטי נפרדו בתיקו נטול שערים, שמשאיר את המגפאייז מתחת לקו האדום.

וויגן - צ'רלטון 1:3
וויגן פתחה חזק ובדקה ה-13 מק'לוך עשה את ה-0:1. קאמרה (41) העלה ל-0:2 מבטיח. האחרונה בטבלה, צ'רלטון, שידעה שניוקאסל סיימה את משחקה בתיקו, התחילה ללחוץ והצליחה לצמק מרגליו של בנט (52). אבל ג'קסון (78) שם לחלום השוויון של המארחים סוף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ריינג'רס ניצחה בסקוטלנד

יריבתה של מכבי חיפה סוסוף ניצחה בליגה, 0:2 מול דנפמרלין. כריס בויד (61) וסטיבן סמית' (77) כבשו לזכותה. ריינג'רס עלתה למקום השני, אבל עדיין מדורגת 12 נקודות מאחוריה של סלטיק, לה גם משחק חסר.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully