וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה נצמדה לברמן

11.11.2006 / 17:45

שחקניו של מירקו סלומקה טיילו מול מיינץ, ניצחו 0:4, ונדבקו למוליכת הטבלה שחטפה 3:1 מדורטמונד. באיירן ניצחה את לברקוזן

המחזור ה-12 בבונסדליגה נפתח אמש (שישי) עם הפתעה גדולה, כשוורדר ברמן הפסידה בבית לבורוסיה דורטמונד, אחרי שמונה משחקי בונדסליגה ללא הפסד, כולל שתי שישיות בחוץ.

היום (שבת) התקיימו שישה משחקים נוספים כשבמוקד עמד ניצחון החוץ של באיירן מינכן על באייר לברקוזן בתוצאה 2:3. שאלקה 04 נצמדה למובילה ברמן, אחרי ניצחון קליל במשחק קצוות מול נועלת הטבלהמיינץ, 0:4. הרטה ברלין ובוכום נפרדו בתיקו 3:3. במשחק שהיה אמור להיות אחד המסקרנים של המחזור בין וולפסבורג ואנרג'י קוטבוס נרשם תיקו 0:0 מאכזב.

ביום ראשון תוכל שטוטגארט להעפיל לראשות הטבלה אם תנצח בהאנובר. משחק נוסף ביום א' בין אאכן לנירנברג ישלים את המחזור השניים-עשר.

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 3:1

חניכיו של תומאס שאף, שניצחו באמצע השבוע את נירנברג וחגגו שלושים כיבושים בליגה, ראו את דורטמונד עולה ליתרון מוקדם ומפתיע בווסרשטאדיון, אחרי שער של אלכסנדר פריי בדקה ה-7. אבל בדקה ה-29 נראה היה שהסדר חוזר עם שער של מירוסלב קלוסה, שיצא מתקופה לא טובה.

הצהובים מדורטמונד חווים עונה בינונית ולפני המשחק הסתכלו קצת יותר למטה, אבל אחרי שתינגה (52) העלה אותה ליתרון, היא הרגישה בשמיים. מארק אנדרה קרוסקה סגר את הסיפור 5 דקות לסיום. כעת בורוסיה רחוקה חמש נקודות מוורדר.

באיירן מתקרבת, שאלקה נצמדת

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 3:2

הבאוורים יצאו למשחק חוץ לא קל בביי ארינה ולקחו את שלוש הנקודות אחרי שניצחו 2:3 את באייר לברקוזן המקומית.

אחרי ההשפלה שעברו באמצע השבוע כשנוצחו 1:0 בבית על ידי האנובר לא רצו חניכיו של פליקס מאגאת' להתבזות ושער של חסן סאליאמיצ'יץ' בדקה ה-33 העלה את קבוצתם ליתרון 0:1. סטפאן קיסלינג השווה עבור המקומיים ל-1:1 בדקה ה-48 ואתירסון דה אוליברה השלים מהפך בדקה ה-80 כשקבע 1:2.

באיירן שרצתה להמנע מהפסד שני רצוף, הראתה הרבה אופי כשהשוותה בדקה ה-84 ל-2:2 משער של מרטין דמיקליס והיממה את לברקוזן ומאמנה מיכאל סקיבה עם המהפך בדקה ה-86 משער של קלאודיו פיזארו שניצח את המשחק כשקבע 2:3. ניצחון החוץ השה קרב את באיירן לחבורה המובילה והיא במרחק שלוש נקודות מן ממוליכת הבונדסליגה ורדר ברמן.

שאלקה 04 - מיינץ 0:4

חניכיו של מירקו סלומקה לא ניתקלו בבעיות מיוחדות בגלזניקרשן כשאירחו את נועלת הטבלה, שספגה עד כה 20 שערים והביסו אותה בקלות 0:4.

צמד של קווין קוראני (13, 32) ושער נוסף של חליל אלטינטופ (דקה 22) קבעו 0:3 לשאלקה כבר במחצית. חליל אלטינטופ השלים צמד בדקה ה-67 וקבע את התוצאה הסופית 0:4 לשאלקה שצמודה לורדר ברמן בצמרת הטבלה וממוקמת שניה רק בשל הפרש שערים.

הרטה ברלין - בוכום 3:3

ברלין חילצה נקודה באיצטדיונה האולימפי מבוכום, הלפני אחרונה, כששער שוויון של אנדריאס ואנדורף קבע שוויון 3:3 בדקה ה-80 . ביום רביעי סיימה הרטה בתיקו 2:2 עם בילפלד וכדי להמשיך ולשמור על קשר עין עם הצמרת היא היתה חייבת לצאת עם שלוש נקודות בסוף המשחק מול בוכום אך כאמור רשמה תוצאת תיקו נוספת. הפתיחה היתה דווקא מועדדת מבחינתה כשמרקו פרטליק העלה אותה ליתרון 0:1 בדקה התשיעית, אולם בוכום המשוועת לנקודות הלמה עם שער של תאופאניס גקאס (39) וצמד של זבייזדאן מיסימוביץ' (45, 48), ועלתה ליתרון 1:3. ברלין חזרה מהר לעניינים עם שער של דיק ואן בוריק שצימק 3:2 והצליחה כאמור, להשוות ולהמנע מהפסד מביך עם שוויון 3:3.

וולפסבורג - אנרג'י קוטבוס 0:0

במפגש בין שתי הקבוצות המפתיעות של הליגה, אירחה וולפסבורג בוופלקסווגן ארינה את קוטבוס לא נפלו שערים והוא הסתיים בשוויון 0:0.

משחקים נוספים:

המבורג - בורוסיה מנשנגלדאבך 1:1
להמבורג: תוביאס לבלס (עצמי, 66) למנשנגלדבאך: אוליבר נויביל (84).

פרנקפורט - ארמיניה בילפלד 3:0
לבילפלד: ארתור וויצ'ניארק (26), 0סיבוסיסו זומה (63), מרסל נדיינג (84).

ביום ראשון: האנובר - שטוטגארט, אאכן - נירנברג.

עדכון ראשון: 23:29, 10/11
עדכון אחרון: 18:45, 11/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully