וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ונגר היה מתוסכל, אני הייתי נלהב מדי"

5.11.2006 / 17:22

ווסטהאם גברה על ארסנל 0:1, מאמני הקבוצות החליפו דחיפות, פארדיו התנצל. טוטנהאם ניצחה את צ'לסי 1:2 לראשונה זה 16 שנה

ווסטהאם יונייטד ניצחה היום (ראשון) באופן דרמטי את ארסנל 0:1 במחזור ה-11 של הליגה האנגלית, משער בדקה ה-89 של מרלון הארווד. המשחק שהתקיים באפטון פארק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל קיבל תפנית דרמטית מספר דקות לסיום. זה החל עם פנדל שלא נשרק אחרי הכשלה של אלכסנדר חלב בתוך הרחבה, המשיך עם השער של הרווד שנכנס כמחליף, והסתיים עם משהו שלא רואים כל יום בכדורגל, בטח לא באנגליה הג'נטלמנית - חילופי דחיפות בין שני המנג'רים של הקבוצות, אלן פארדיו מצד הפטישים וארסן ונגר מצד התותחנים.

"ונגר היה מתוסכל בגלל הפנדל שלדעתו היה, ואני הייתי נלהב מדי בסיום בחגיגות השער שלי, ואני מתנצל על כך", הסביר פארדיו את התקרית. "יש לי המון כבוד לארסן, ואני אחפש אותו כדי לדבר איתו, עכשיו ששנינו רגועים יותר, ואני בטוח שנפתור את העניין הזה. היינו ראויים לניצחון, ואני לא רוצה שמה שקרה בינינו יגנוב את הכותרות מהמשחק המצוינים של השחקנים".

אלו הן הכותרות שלנו, איפה שבניון נמצא. אבל את ההצגה של היום נתנה טוטנהאם, שניצחה אחרי 16 שנה את צ'לסי 1:2.

ווסטהאם - ארסנל 0:1

התותחנים, שסיימו בתיקו 0:0 מאכזב בליגת האלופות מול צסק"א מוסקבה, חסרו במשחק את עמנואל אבואה, פרדי ליונברג וז'וליו באפטיסטה, אך ארסן ונגר קיווה להשיג שלוש נקודות נוספות כדי לשמור על קשר עין עם מנצ'סטר וצ'לסי, שבורחות לליגה.

הפטישים, שניצחו את בלקבורן 1:2 במחזור הקודם, ניסו להשיג רצף קטן של שני ניצחונות, אחרי שמונה הפסדים רצופים. אלן פארדיו פתח בהרכב עם בניון, אך ללא טבז ומסצ'ראנו.

בדקה ה-13, ניתנה לרובין ואן פרסי הזדמנות מצויינת להכניע את גרין, אך הכדור שלו נהדף. עד ההפסקה לא נרשמו הזדמנויות מיוחדות ליד השערים. בדקה ה-63 טדי שרינגהאם הבלתי נלאה ומרלון הארווד החליפו את בובי זאמורה ולי בוייר בחוד הקבוצה והחלו לנתב את הכדור כלפי השער של להמאן.

בדקה ה-67 נשדדה ארסנל אחרי שג'ונתן ספקטור, מגינה האמריקאי של ווסטהאם, הכשיל באופן ברור את חלב ברחבה, אבל השריקה לא נשמעה. בדקה ה-77 שלח שרינגהאם את הארווד שפרץ מכ-40 מטר לבד, חדר לרחבה של להמאן, אבל בעט בצורה רשלנית מה שאיפשר לשוער הגרמני לעצור וארסנל נמלטה מהסכנה. שתי דקות לאחר מכן בעט קולו טורה, מן הצד השני, מכ-30 מטר בעיטה, שחמקה סנטימטרים מהקורה של גרין.

בדקה ה-82 נשלף כרטיס צהוב לבניון אחר שתפס את ססק פברגאס בחולצה מאחור. דקה לסיום אתרינגטון חילץ כדור בנחישות רבה עשה דאבל פס ושלח כדור רוחב מדוד להרווד, שלא יכול היה להחמיץ.

מישל פלאטיני גרס כי חלוץ התותחנים, תיירי הנרי, עשה טעות שלא עבר לברצלונה בקיץ, אולי ההפסד הזה נותן תימוכין להשערה של הצרפתי.


אסטון וילה - בלקבורן 0:2

בלמה ההולנדי של בלקבורן אנדרי אויין המשיך בעונה הנוראית שלו, נגע בידו בתוך הרחבה ואיפשר לגארת' בארי להעלות את אסון וילה ליתרון ליתרון 0:1 מהנקודה הלבנה בדקה ה-41. המקומיים, ששלטו ברוב שלבי המשחק, פתחו את המחצית השנייה עם שער של חואן פאבלו אנחל ממרכז הרחבה בדקה ה-50 שקבע 0:2. המארחת מבירמינגהם שמרה על מאזן נקי מהפסדים בבית והשיגה שלוש נקודות שקירבו אותה לצמרת. בלקבורן רושמת ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

טוטנהאם - צ'לסי 1:2

זה לקח 16 שנים, אבל זה גם היה מתוק מדבש. הפעם האחרונה שטוטנהאם ניצחה את צ'לסי הייתה אי שם ב-10 בפברואר 1990, 1:2 בסטמפורד ברידג'. גארי ליניקר ודייויד האולס כבשו אז לזכות התרנגולים. הניצחון האחרון של טוטנהאם על צ'לסי בווייט הארט ליין התרחש ב-22 באוגוסט 1987, 0:1 משער של ניקו קלאסן הבלגי. בהרב טוטנהאם באותו משחק שיחק ארגנטינאי קטן קומה, אוסבלדו ארדילס שמו.

היום נרשמה היסטוריה קטנה ונאחס ארוך ומייגע נגמר עבור האוהדים בליין. אם טוטנהאם שוב תסבול מרצף ארוך וכשלוני בדרבים, שמותיהם של מייקל דוסון וארון לנון יהיו אלו שירשמו בדפי ההיסטוריה.

המשחק הערב לא נפתח בצורה שונה. צ'לסי יצאה ראשונה מהשוק וקלוד מקאללה כבש בדקה ה-15 בבעיטה יפה מהאויר. חניכיו של מוריניו נראו נינוחים, אבל מייקל דוסון השווה בנגיחה בדקה ה-25 והרוחות בצפון לונדון שינו כיוון. בדקה ה-52 הגיע המהפך. רובי קין סיחרר את חאליד בולחארוז, שנפל על הרצפה. האירי הגביה כדור שהגיע לארון לנון, זה השכיב בסטייל את אשלי קול ושלח כדור לרשת של הילאריו. כרטיס אדום שקיבל ג'ון טרי בדקה ה-72 סתם את הגולל על צ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ריינג'רס שוב הפסידה בליגה

ריינג'רס אמנם ניצחה את מכבי חיפה בגביע אופ"א, אבל היום חזרה לסורה והפסידה בליגה פעם נוספת. הנהנית הפעם הייתה דאנדי יונייטד, שביצעה מהפך וניצחה את הכחולים 1:2. צ'רלי אדם, שכבש מול חיפה בפנדל, הבקיע שוב היום, אחרי מסירה של נאצ'ו נובו בדקה ה-50, אבל גארי קנט (77) ולי מאייר (82) הפכו את התוצאה.

ריינג'רס מפגרת מאחורי סלטיק ב-15 נקודות בתום 13 מחזורים, וכבר עתה אפשר להכתיר אלופה לפרמיירליג הסקוטית.

הצמרת בסקוטלנד:
1. סלטיק 34 נקודות
2. הארטס 21
3. ריינג'רס 19
4. קילמרנוק 19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully