וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן גרינברג נשאר האלוף הביניבשתי

5.11.2006 / 0:09

המתאגרף הישראלי שמר על תוארו מטעם התאחדות ה-IBO אחרי שהפיל את אלוף רוסיה אלכסיי ואראקין בנוק אאוט בסיבוב השישי

המתאגרף הישראלי רומן גרינברג שמר הלילה (שבת) על תואר האלוף הביניבשתי מטעם התאחדות ה-IBO. גרינברג, שזכה בתואר כבר בשנה שעברה, ניצח את אלוף רוסיה אלכסיי ואראקין בנוק אאוט בסיבוב השישי. זה היה ניצחונו ה-23 של גרינברג בקריירה (מעולם לא הפסיד) וניצחונו ה-16 במספר בנוק אאוט. גרינברג ניצח בפעם השניה בקרב על התואר הביניבשתי שנערך במונטה קרלו וכבר בחודש הבא הוא אמור לצאת לארה"ב כדי לנסות את מזלו בזירת הקרבות המקומית.


רומן גרינברג חבט את המכה הראשונה לפניו של היריב בקרב, אבל זה לא מנע מואראקין להיכנס לעניינים ולהשחיל כמה חבטות לפניו של הישראלי. המגמה נמשכה גם בסיבוב השני כאשר הרוסי המשיך לשלוט בקרב ולייצר יותר נקודות, בעיקר בזכות שתי חבטות וו.

בסיבוב השלישי גרינברג הצליח להפעיל את הנשק שלו ולהמם את היריב בכמה חבטות, אבל הכפפות של ואראקין המשיכו לפגוש את פניו ובטנו של גרינברג. הסיבוב הרביעי נראה מדאיג יותר כאשר גרינברג החליק פעמיים בגלל שיווי משקל והרוסי המשיך לשלוט.

סיום הסיבוב החמישי היה מעודד יותר מבחינתו של הישראלי, שהצליח להשחיל שלוש מכות רצופות לפניו של ואראקין ונעצר רק על ידי השעון. זה רק היה הסימן למה שקרה בסיבוב השישי, כשגרינברג הצליח להלום בסנטרו של הרוסי באמצע הסיבוב ולשלוח אותו לקרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully