וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנה שניה

מדור הקליפים מסכם את יורו 2012, חוזר לקטעים שהכי אהבתם, חוגג עם ספרד וקרבונרו ואפילו מתכונן למונדיאל 2014

זהו, תם ונשלם יורו 2012, ואיתו גם מדור הקליפים היומי שהביא לכם את הקטעים המשעשעים והמרגשים ביותר מרחובות פולין ואוקראינה. כעת הגיע הזמן לסיכומים, וכדי שלא נשכח כל כך מהר את הטורניר המצוין שעבר עלינו, החלטנו להעניק לכם את הקליפים שהכי אהבתם פעם נוספת, לכל מי שפספס בפעם הראשונה. ואל דאגה, בסיום האייטם מחכים לכם גם מספר קטעים נוספים, שעדיין לא זכיתם לראות.

הקליפ הבא מאגד כמה מהרגעים הכי מצחיקים שהתרחשו ביורו הזה. מריו באלוטלי, לו הקדשנו מדור שלם אמש, מופיע שם לא מעט, אבל לא רק. חביב למדי:

למרות הדרמות הגדולות, לא מעט אוהדים ניצלו את הרגעים המתים (וגם החיים) כדי לתפוס תנומה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זו לא היתה אליפות קלה עבור העיתונאים שניסו לסקר אותה...

הקטע הבא צולם ממש אתמול: כתב סקיי ספורט גארי קוטריל ניסה לאסוף את תגובות הרחוב לקראת הגמר המתקרב, ומצא עצמו בתוך דבוקה מאו'ד אוהבת של אוהדים ספרדים.

וזה בלי ספק אחד הקליפים האהובים עלינו מהטורניר: אוהדי נבחרת הולנד פשוט לא נותנים לכתבת האוקראינית המסכנה לעשות את הכתבה שלה.

הולנד עצמה היתה ללא ספק הנבחרת המאכזבת של הטורניר, וזה חבל, כי אם לשפוט על פי מה שווסלי סניידר עשה באימונים, הכישרון שלה היה צריך לקחת אותה הרבה יותר רחוק.

גם בכל הנוגע לאוהדים, להולנד הגיע יותר. הנה נואה, ילד בן שנתיים שמכיר את כל הסגל, כולל הצוות המקצועי!

ואם כבר ילדים שעשו לעצמם שם ביורו הזה, האוהד האוקראיני הצעיר הזה הפך ללהיט יו-טיוב בזכות התגובה שלו לשער של הראשון של אנדרי שבצ'נקו בטורניר. כמה ימים לאחר מכן, הילד אפילו זכה לפגוש את האליל שלו.

לצערנו, החוליגנים הגיעו גם ליורו הנוכחי. אמנם התקריות האלימות באמת קרו רק בתחילת הטורניר, אך בכל זאת, למשך מספר ימים היה נדמה כאילו החששות הגדולים ביותר של אופ"א בדרך להתגשם.

אין כלל ספק שאוהדים שהסתדרו הכי טוב עם המשטרה המקומית היו דווקא אלה של נבחרת אירלנד.

בכלל, כל מי שפקד את המדור הזה במהלך היורו כבר הבין כמה אנחנו אוהבים את האירים החביבים הללו. למקרה שפספסתם, ככה הם הגיבו כשהנבחרת שלהם הובסה 4:0 על ידי ספרד, ואיבדה סיכוי להעפיל לרבע הגמר:

ואם כבר אוהדים, הנה התגובות הטובות ביותר מדו-קרב הפנדלים המרתק בין אנגליה ואיטליה ברבע הגמר:

ואם בתגובות קיצוניות עסקינן, הרי שאף אחד לא יכול על שדר הרדיו היווני הזה, שיצא מכליו לאחר השער הגדול של קראגוניס בשלב הבתים.

וכעת הגענו לגמר. כך נשמע שידור הרדיו הספרדי במשחק בו הלה רוחה נכנסו לספרי ההיסטוריה. פשוט תענוג:

כל ספרד חיכתה לראות האם תהיה נשיקה בין שדרת הקווים שרה קרבונרו והקפטן איקר קסיאס, כמו בגמר מונדיאל 2010. הנה מה שקרה:

מה הוא סוד ההצלחה של נבחרת ספרד האדירה? לאלן שירר יש השערה אחת:

ולבסוף, חברת 'נייק' היא פשוט אשפית בשחרור קליפים מהירים, דקות אחרי שאירוע גדול מסתיים. כך היא עשתה גם הפעם, בעזרתו האדיבה של הכוכב הגדול הבא, ניימאר הברזילאי, שמיהר לסמס לאנדרס אינייסטה. אנחנו כבר מוכנים למונדיאל 2014, ואתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully