וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג יעזוב, לווסט ברומיץ’ או קלן

אסף שקד

27.8.2008 / 13:01

נציגו של הקשר הגיע לאנגליה לקדם את העסקה, אבל המעבר ייצא לפועל רק אם הגנאי יזכה באישור עבודה. גם הגרמנים עדיין בתמונה

קשרה הגנאי של בית"ר ירושלים, דרק בואטנג, יעזוב את הקבוצה בשבוע הבא ויפרד מהדאבליסטית לאחר שנתיים בהן נחשב לשחקן המרכזי, היקר והטוב ביותר בקבוצה בפרט ובליגה בכלל. במהלך הימים האחרונים ניהל הקשר משא ומתן מתקדם מול שתי קבוצות שרוצות אותו מאוד, הראשונה היא קלן והשנייה היא העולה החדשה לפריימרליג האנגלית, ווסט ברומיץ'.

האנגלים הראו בימים האחרונים יותר רצינות לגבי השחקן ונציגו, יוסי גייר, אף הגיע לפני יומיים לאנגליה על מנת לקדם את העסקה. ווסט ברום מוכנה לשלם על בואטנג כמיליון וחצי יורו ואף בונה עליו כעל שחקן מרכזי בקבוצה, בעיקר במאבקי ההישרדות שכנראה צפויים לה.

הבעיה המרכזית מבחינת האנגלים היא שלשחקן אין אישור עבודה מאחר שלא השלים את מכסת המשחקים הבינלאומיים הדרושה. מאז שהגיע בואטנג לבית"ר ירושלים, הוא כמעט ולא שותף במשחקי נבחרתו וכעת הדבר יוצר בעיה משום שלגנאי אין אישור עבודה בריטי. ווסט ברום כבר פנתה לוועדת החריגים של הליגה האנגלית על מנת להשיג אישור מיוחד לשחקן, אך קיים סיכוי שהשחקן לא יקבל בסופו של דבר את האישור.

חשוב לציין כי בליגה האנגלית מחמירים מאוד בקשר לאישורי העבודה של השחקנים הזרים, אם כי במקרים חריגים של שחקנים מבטיחים שלא צברו מספר הופעות, מתחשבת וועדת החריגים ובסופו של דבר כן מקנה את האישורים. בקבוצה מברמינגהאם מקווים שכם יהיה עם בואטנג ושבמידה ואכן יושג אישור העבודה עבורו, הוא יהפוך לשחקן הקבוצה לפני תום מועד ההעברות ב-31 באוגוסט.

קלן עוקבת אחרי ההתפתחויות

הקבוצה הנוספת שמעוניינת בשחקן היא כאמור העולה החדשה לבונדס ליגה הגרמנית, פ.צ קלן. אמש היה אמור להגיע לישראל נציג של הקבוצה הגרמנית על מנת לעבור מקרוב אחרי הקשר, אך בסופו של דבר העניין לא יצא לפועל. בקלן עוקבים בדריכות אחרי ההתפתחויות עם ווסט ברומיץ' ובמידה והעסקה עמה לא תצא לפועל, תעלה קלן הילוך ותנסה להחתים את השחקן בשורותיה לפני מועד סגירת ההעברות באירופה בשבוע הבא.

בניגוד לקבוצה האנגלית, המציעה 1.5 מיליון יורו עבור כרטיס השחקן, ההצעה של הגרמנים נמוכה בהרבה ונעה סביב 1.1 מיליון דולר. בבית"ר לא מתכוונים להקשות את המשא ומתן עם אחת מהקבוצות וזאת משום שבקבוצה רוצים מאוד למכור את הגנאי לפני שיהפוך לשחקן חופשי בדצמבר.

בואטנג אגב, לקח קשה את הנהמות של קומץ האוהדים לעברו, אמש במשחק מול גביע הטוטו מול בני יהודה (0:3 לבית"ר) ולחבריו הקרובים אמר: "אני אוטוטו עוזב, אבל לצערי אני עוזב עם זיכרונות לא כל כך נעימים. חבל שלבית"ר יש מספר אוהדים שגורמים לשחקנים הזרים להרגיש ככה.

"זה מוציא שם רע למועדון ושחקנים זרים שרואים את זה יחשבו פעמיים אם לבוא לכאן. נתתי כאן שנתיים טובות, עזרתי לקבוצה לזכות בשלושה תארים וזה מה שמגיע לי? בשבוע הבא כבר לא אהיה כאן, אבל ככה לא מתנהגים לשחקן שמשחק עבור המועדון, אפילו אם לא אוהבים אותו".

הניצחון אמש על בני יהודה, נתן מעט אוויר לשחקנים ולצוות המקצועי לקראת המשחק מול סכנין ביום ראשון בקרית אליעזר. מי שזכה למירב המחמאות היה כמובן טוטו תמוז, שהציג יכולת מצוינת וכבש שלושער. "זה נותן לנו המון מוטיבציה להמשך הדרך", אמרו בקבוצה, "היה טוב לראות גם את תמוז יוצא מהבצורת, אנחנו מקווים שזאת תחילתה של תקופה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully