וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר: "סכנין הם האורחים כאן"

כמה מאוהדי בית"ר שמתכוונים לחזור לדוחא לא מתרשמים מקבלת הפנים הידידותית שמכינים להם בסכנין: "אנחנו באים לייצג את מדינת ישראל"

בסוף השבוע הבא תגיע בית"ר ירושלים לסכנין, ומעבר לכך שהמשחק בין השתיים יהיה קרב על המקום הראשון בטבלה, משחק ביניהן תמיד מעורר עניין רב בשני מחנות האוהדים. כזכור, בפעם הקודמת שבית"ר ביקרה באצטדיון בדוחא המשחק הסתיים בזריקת אבנים מצד אוהדי סכנין, ובהתפרעות המונית בהשתתפות אוהדי שתי הקבוצות, עם פצועים ועצורים לרוב. מי שחשב שאוהדי בית"ר יוותרו הפעם על התענוג ויישארו בבית, כנראה לא ממש מבין על מה מדובר.

אחד מהאוהדים שהיה באותו משחק בדוחא לא התלבט בכלל האם להגיע לסכנין. "הם האורחים כאן", הוא אמר. "אנחנו באים לייצג את מדינת ישראל. אף אחד לא מפחיד אותנו. אנחנו לא מתכננים כלום מראש , אבל אם שוב יזרקו עלינו אבנים, נגיב. ננצח אותם גם על הדשא וגם ביציע. אין לנו גם בעיה עם המשטרה. להם יש בעיה איתנו, אנחנו נגיע כדי לעודד את הקבוצה".

רק 700 אוהדי בית"ר צפוים להגיע למשחק, מאיפה הביטחון?

"אנחנו רק 700, אבל כולם גברים"

יושב ראש סכנין, מאזן גנאיים, ביקש שתמנעו מלקלל את הנביאים שלהם, תוכלו לעמוד בזה?

"אין לנו שליטה על הפה שלנו, זה יוצא מהלב".

בית"ר ממשיכה לנצל את הפגרה כדי לשפר את נושא הכושר הגופני, ואימון הבוקר נוצל לטובת העניין מאמן הכושר דרור שמשון. דרק בואטנג התאמן לאחר שאתמול סבל מכאבים בצווארו , מי שנעדרו הפעם מהאימון היו ברק יצחקי החולה ותומר בן יוסף שעבר טיפולים.

נציגיהם של אלירן דנין ועמרי אפק ינסו לקבוע פגישה קרובה עם היושב ראש אלי ארזי, שחזר השבוע מארצות הברית. השאיפה של השחקנים תהיה שבית"ר תשתתף במימון שכרם כדי שלא יפגעו מעזיבתם.

בסכנין כבר מכינים את הבקלאוות

הנהלת בני סכנין, בראשות היו"ר מאזן גנאים, פתחה אמש (שלישי) בקמפיין מיוחד לקראת משחקה הקרוב, שבו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים. הנהלת סכנין שלחה 700 כרטיסים לירושלים עבור אוהדי בית"ר, וכ-4,500 צופים צפויים למלא כל פינה באיצטדיון.

במסגרת הקמפיין, שיפורסם בכל רשתות התקשורת המקומיות וכן במודעות ברחבי העיר, קוראת הנהלת הקבוצה לאוהדים לקבל בסבר פנים יפות ובצורה מכובדת את אוהדי בית"ר שיגיעו לאיצטדיון דוחא. בסכנין זוכרים היטב את האירועים האלימים שקרו במשחק הקודם בין שתי הקבוצות ומודעים לפוטנציאל הדליק שיש בין קהלי שתי הקבוצות.

היו"ר גנאים מנסה לעשות הכל בכדי להרגיע את העניינים לפני המשחק הטעון. "אנחנו שמים דגש על הצד החברתי", אמר היו"ר, "אנחנו רוצים לעשות הכל על מנת שהמשחק יעבור בשלום. נרצה להוציא את הגזענות החוצה וננסה לדאוג להתנהגות ראויה של הקהל הנפלא של סכנין".

היום נודע שגם משטרת ישראל תצטרף לקמפיין נגד האלימות והגזענות שפתחה סכנין. נציג המשטרה ומפקד תחנת משגב, סגן ניצב רמי נוימרק, אמור להתארח מחר בערוץ המקומי יחד עם נציגי הנהלת סכנין ולהסביר על ההיערכות המיוחדת של המשטרה לפני המשחק. בתחילת השבוע הבא תיערך ישיבה מיוחדת בין נציגות תחנת משגב בצפון לבין הנהלת בני סכנין, וזאת על מנת להיערך בצורה הטובה ביותר לקראת ההתמודדות.

ממשטרת ישראל נמסר כי החלוקה וההפרדה בין הקהלים תתחיל כבר במגרשי החניה, ותימשך כמובן גם ביציעים. מהנהלת סכנין נמסר כי היא מתכננת קבלת פנים מתוקה ולבבית לאוהדי בית"ר כאשר הכוונה היא לקבל את פני האורחים בבקלאוות ומיני מאפים מתוקים נוספים.

עדכון ראשון 19.9.07 17:20
עדכון אחרון 19.9.07 23:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully