וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בחיפה: "ננסה למצות המו"מ עם רנאטו"

6.8.2008 / 12:27

בקבוצה עדיין מעוניינים בברזילאי ומחכים להתפתחויות. בחיפה שקלו לחזור לאופציית ידין, כפ"ס סירבה לשחררו. הנוער ישחקו מול נבחרת פולין

במכבי חיפה עדיין לא מרימים ידיים בנוגע לאפשרות שהקשר הברזילאי, רנאטו, יחזור לשורות הקבוצה. המאמן אלישע לוי מעוניין בו מאוד ובחיפה מחכים להתפתחויות בגזרתו. עם השחקן לא יסגור בקבוצה בברזיל, ייתכן שיגיע לארץ על מנת לקיים שיחות עם הצוות המקצועי והניהולי. גורם בחיפה: "אם רנאטו לא יחתום בברזיל, ננסה למצות את המשא ומתן עמו כדי שיחזור".

לאחר שעסקת העברתו להפועל תל אביב פוצצה בדקה ה-90, במכבי חיפה העלו אפשרות לחזור לאופציית אביחי ידין. בהפועל כפר סבא, מנגד, טוענים כי הוא לא ישחק במכבי חיפה. בכפר סבא הבהירו הבוקר: "אביחי ידין נשאר בכפר סבא כדי לעזור לה לעלות ליגה". כרגע בחיפה שוקלים להגיש הצעה רשמית לכפר סבא בימים הקרובים, אבל נראה כי ההתעקשות של טביב תטרפד את המהלך. לוי כבר הצהיר כי הוא מחפש קשר אחורי ישראלי.

המגן פיטר מסיללה ממשיך לעבור טיפולי פיזיותרפיה וייעדר לפחות שלושה שבועות. השוער הצעיר, גד עמוס, ייעדר חודש וחצי משום שהוא סובל משבר ברגלו. הדבר התגלה בבדיקת MRI שעובר השחקן. הצוות הרפואי ממשיך לעקוב אחר מצבו של הבלם דקל קינן. החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני סובל מכאבים באוזנו והוא מטופל על ידי רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר.

בית"ר ירושלים תתמודד בערב (רביעי) מול ויסלה קרקוב הפולנית, אבל קבוצת הנוער של מכבי חיפה תפגוש קבוצה הערב לא פחות חזקה: נבחרת פולין, כך מפרסם האתר הרשמי של הקבוצה. הנבחרת הפולנית תעלה בהרכב חסר ללא שחקניה הבינלאומיים המשחקים בקבוצות מחוץ למולדתם. מנהל מחלקת הנוער, יניב כהן, אמר כי "המשחק מעורר התעניינות עצומה בתקשורת הפולנית אותה מאמן ההולנדי, ליאו בינהאקר, מי שאימן את ריאל מדריד ונבחרות הולנד וגרמניה". המשחק ישודר בערוצי הטלוויזיה הפולניים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully