וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "זה המשחק הכי קשה שיכול להיות"

27.3.2008 / 18:05

מאמן מכבי ת"א התייחס לקרב בטדי מול בית"ר ביום ראשון. יחיאל: "קשה להתנתק ממה שמדובר בתקשורת". רודי חדד בספק ליום א'

אחרי הניצחון בתחילת השבוע על מ.ס. אשדוד, מכבי תל אביב עושה את הכל כדי להגיע מוכנה ככל האפשר להתמודדות מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב. "המשחק מול בית"ר ירושלים הוא מאוד משמעותי עבורינו, זה משחק בין מועדונים עם מסורת ומשחק שתמיד מעניין", אמר הערב מאמן הקבוצה, ניר לוין.

"אנחנו עדיין נמצאים במאבקי תחתית ולא יצאנו משם, אם כי המשחק מול אשדוד נתן לנו הרבה מאוד אוויר. מצפה לנו משחק הכי קשה שיכול להיות, ואסור לשכוח שלמרות שניצחנו את אשדוד, היו לנו במשחק הרבה מאוד בעיות. נצטרך לתקן את הדברים הרעים, לדאוג להביא שוב את הדברים הטובים, כך שנוכל לשחק טוב יותר מול בית"ר ולהתמודד מולם שווים כשווים".

אחד הדברים שעסקו בהם במהלך האימון הוא פיטוריו של עורך הוידאו, נפתלי חזקיה, בטענה כי ריגל במהלך עבודתו לטובת קבוצות אחרות. לוין הסתפק בתגובה קצרה בנושא ואמר: "אני מאשר שעורך הוידאו שלנו לא עובד איתנו יותר. מעבר לכך, אני לא רוצה להתייחס לנושא, צריך להתעסק בעיקר ולא בתפל".

לסגל הקבוצה שב ליאור ז'אן, שלא שיחק מול אשדוד בגלל כרטיסים צהובים. גם שחקני הנבחרת הצעירה, שירן ייני, יובל שפונגין, אורי שטרית ודור מלול, שבו לאימוני הקבוצה וקיימו אימון קל. ג'ו ביזארה, שסבל ממתיחה בברכו, כשיר למשחק וצפוי לשחק בטדי. לקראת סיום האימון, הקשר הצרפתי רודי חדד מתח את שריר הירך האחורי והוא בספק למשחק ביום א'. ארז מסיקה, שמחלים מפציעה בקרסולו וממתיחה במפשעה, שב להתאמן. מי שלא התאמן הוא יניב עזרן, שצפוי לעבור בסוף החודש ניתוח בברכו ולמעשה סיים את העונה.

יחיאל: "קשה לנו להתנתק ממה שמדובר בתקשורת"

גם השחקנים מבינים היטב את חשיבות המשחק, ושחקן הקבוצה, אבי יחיאל, התייחס לקרב החשוב בטדי: "אנחנו צריכים להשתפר ולהביא את היכולת שלנו במשחקי הבית גם למשחקי החוץ. במצב שנקלענו אליו כל משחק הוא משחק חשוב. אנחנו צריכים להגיע ל-36-37 נקודות כדי להבטיח את ההישארות בליגה.

"נצטרך להתעלות על עצמינו ולהיות קצת יותר טובים כדי להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר. אנחנו צריכים להיות תכליתיים ובשלב הזה של העונה זה חלק מהמשחק. קשה לנו להתנתק מכל מה שמדובר בתקשורת, אבל זה חלק מהמשחק. לפני כל משחק יש סוג של לחץ וציפייה לנצח. ננסה לנצח, למרות שרוב האנשים לא חושבים שאנחנו יכולים לנצח בטדי. נתרכז באיך לקחת את הנקודות".

יחיאל גם נשאל לגבי דקות המשחק שלו, ואמר: "אני מאוד רוצה לשחק, אבל כמאמר הקלישאה הותיקה: 'יש מאמן, והוא זה שמחליט'. אני אמתין להזדמנות שלי. ביום ראשון זה היה עשר דקות מול אשדוד, ומתי שיצטרכו אותי אני אעמוד לרשות הקבוצה".

עד כה נמכרו 800 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב למשחק בטדי מתוך ה-1,500 שהוקצו לצהובים. בקבוצה צופים כי במהלך סוף השבוע יימכרו כל הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully