וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה - מכבי ת"א: לא דרבי, סתם קרב הישרדות

אחרי הניצחון בדרבי, חניכיו של ניר לוין ינסו למנף את המונמטום לניצחון שני ברציפות על חשבונם של פרדי דוד וחניכיו. רודי חדד צפוי לפתוח

מכבי תל אביב, סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר (שבת, 19:00) בהרצליה. אחרי הנצחון הגדול בדרבי בשבוע שעבר, רוצים חניכיו של המאמן ניר לוין, לשמור על מומנטום חיובי ולחבר שני נצחונות רצופים בליגה. במכבי מבינים שלמרות הנצחון בדרבי, עדיין לא הבטיחה הקבוצה את הישארותה בליגה וכולם מבינים את חשיבות קרב התחתית החשוב מחר, מול חניכיו של המאמן פרדי דוד שנאבקים אף הם על חייהם בליגה.

הקשר רודי חדד, שלא פתח בדרבי, צפוי לקבל מחר את חולצת ההרכב, על חשבונו של ליאור ז'אן. הקשר דן רומן, שהצטיין מול האדומים, ימשיך לקבל אשראי ממאמנו. דור מלול, אלן מסודי ויאניק קאמאנן ימשיכו לשתף פעולה בחולייה הקדמית של הצהובים.

"שכחנו את הדרבי", אמר מאמן הקבוצה, ניר לוין. "הרצליה מתחרה שלנו בתחתית וזה משחק מאוד חשוב. ראיתי אותם מול כפר סבא. לא סתם הם כבשו שלושה שערים". לוין מודאג מכך שהניצחון על הפועל תל אביב לא יפגע בקבוצה: "אנחנו מאוד מקווים שהשמחה בדרבי לא תהפוך לאופוריה. אנחנו מקווים להגיע דרוכים ומוכנים. אנחנו צריכים ליצור המשכיות, ונשתדל לעשות את זה כבר בשבת".

אחד מגיבורי הדרבי, דן רומן, אמר לקראת המשחק הקרוב: "זה לא יהיה קל. כולנו מתכוננים, ועכשיו זה המאני טיים. זה הזמן שלנו להוכיח. אנחנו קשוחים מנטלית, וננסה להביא את האינטנסיביות שצריך למשחק הזה ולקחת אותו".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, דן רומן, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, אלן מסודי, דור מלול, יאניק קאמאנן

מכבי הרצליה לא רוצה צרות

במכבי הרצליה שכחו את טעם הניצחון. אמנם בחמשת המחזורים האחרונים השיגה הקבוצה ארבעה תוצאות תיקו והפסידה רק פעם אחת, אבל כשלא מנצחים קשה לברוח מהתחתית, וקבוצתו של פרדי דוד עדיין קרובה לקו האדום.

ההרצליאנים פוגשים בשבת את מכבי תל אביב בבונבוניירה (19:30, ספורט 1), בידיעה שניצחון של האורחים ייסבך אותם עוד יותר, ואף עלול להוריד אותם אל מתחת לקו האדום. דוד ייחסר בהגנה את מיטייה מורץ' המוצהב, ואת החלוץ הפצוע צ'טם אנטויה. המארחת מקווה שחלוצה תומר חמד ימשיך בכושרו הטוב, לאחר שהבקיע שלושער במחזור הקודם.

מכבי תל אביב ניצחה את הרצליה בשני מפגשי הליגה הקודמים, ונוכח העובדה שפרדי דוד ושחקניו טרם ניצחו בביתם העונה, בשרון יודעים שהמצב חייב להשתנות, אחרת הם יקלעו לצרות. הרכב משוער: איתמר ניצן, אסי משיח, דייהו דיוויס, חיים מלכה, כפיר אדרי, איבן ווקמנוביץ´, מהארן ראדי, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully