וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין בלחץ, סגר את האימון לתקשורת

28.2.2008 / 12:38

מאמן מכבי ת"א לא רגוע לקראת בני סכנין בשבת. המנכ"ל שעיה בקריאה נרגשת לאוהדים: "אתם הטובים בארץ. עזרו לנו לעזור למכבי ת"א"

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, כנראה מצא את הפתרון לבעיות המקצועיות בקבוצה. היום (חמישי) החליט לוין לסגור את אימון הקבוצה בבלומפילד בפני התקשורת וגם יום הראיונות הקבוע של הקבוצה בוטל. אחרי ההפסד המביש לבית"ר שמשון השבוע בגביע, ימשיכו היום הצהובים להתכונן למשחק הליגה החשוב, מול בני סכנין בשבת.

בהנהלת הקבוצה שוב נשמעה אמש ביקורת על תפקודו של המאמן במשחק הגביע. עיקר הביקורת נגעה לכך שלוין העלה את אותו הרכב ששיחק בשבת בהרצליה, לא נתן צ'אנס לשחקנים "רעבים" לפתוח ולא דאג לחלק כוחות לקראת המשחק בשבת.

הקשר יוסי שבחון, שמחלים מפציעה בשריר המפשעה, צפוי לחזור לפעילות וליטול חלק במשחק. עם זאת עדיין לא ברור אם הוא יפתח בהרכב או ישולב במשך המשחק. שני שחקנים שכנראה ישלמו את מחיר ההפסד בגביע, יהיו המגן ארז מסיקה והקשר רודי חדד. אורי שטרית צפוי לחזור למשבצת המגן השמאלי ואילו על המקום של חדד בהרכב נאבקים שבחון ועומר פרץ.

מנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה, ששטף אמש את שחקניו לפני אימון השחרור, פנה הבוקר לאוהדי הקבוצה באמצעות מכתב שפירסם, באתר הרשמי של המועדון. "ימים קשים עוברים על המועדון, כולנו מתביישים, כואבים והתחושות קשות. אולם למרות זאת לא שכחנו את המטרה שלשמה הגענו למכבי תל אביב: להחזיר עטרה ליושנה וכך נעשה", פותח שעיה את דבריו.

בהמשך כותב המנכ"ל בין השאר: "אנו עשינו ונעשה הכל על מנת שהמטרה תושג אבל אנו זקוקים גם לעזרתכם ולסיוע שלכם - אוהדי מכבי תל אביב. אתם האוהדים הטובים בארץ, אתם האוהדים שלמרות הכל ממשיכים ותומכים, אתם האוהדים שבזכותם מכבי תל אביב היא עדיין שם דבר בכדורגל הישראלי".

לסיום כתב שעיה לאוהדים: "יחד עם זאת גדולתנו נמדדת ביכולת לאחד כוחות דווקא במצבים קשים. לעמוד ולדחוף ולעודד כשאנו יודעים שרק ביחד נוכל לסייע לקבוצה להיחלץ מהתחתית העונה ובעונה הבאה לצאת לדרך חדשה ומלאת תקווה. מעמקי הלב אני מבקש: עזרו לנו לעזור למכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully