וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מארסיי: "ליון בכיינים"

16.10.2006 / 22:12

אמר את הדברים בתגובה לטענתיו של ז'ראר הויה, כי מארסיי צריכה להודות למזל על מיקומה בטבלה. בליון, אלו דיארה מאוכזב

כשבוע לפני מפגש הענקיות בצרפת, שיפגיש את ליון ומארסיי במשחק העונה, נפתחה המלחמה הפסיכולוגית בין המחנות, כשנשיא מארסיי, פאפא דיוף יצא בהתקפה חריפה נגד האלופה הצרפתית. "הם בכיינים. כל פעם שהם מדברים עלינו הם מתקיפים אותנו".

ההתקפה של נשיא קבוצת הנמל, באה בתגובה לטענת מאמן ליון, ז'ראר הויה, שאמר כי מארסיי נמצאת במקום השני בזכות אלילת המזל ובזכות טעויות שיפוטים שנטו לטובתם. "אני חושב שקיימת בליון פראנויה קבועה מאז שאנחנו נושפים בעורפם. הם מתנכלים לעבודתינו".

מאמן התכולים, אלברט אמון, ניסה שלא להתייחס למלחמה הספיכולוגית שהחלה להתנהל ואמר: "לא אכפת לי לגבי ליון, הם רחוקים מאיתנו".

מארסיי סיימה אמש (ראשון) בתיקו עם לאנס ולא הצליחה לשמור על פער שלוש הנקודות מהאלופה. ביום ראשון יצאו הליונזים לסטאד ולודרום לקרב על שש נקודות, כאשר במחזור הקודם הם גברו בדרבי בבית בדקה ה-90 על סט. אטיין והגדילו את הפער לחמש נקודות.

אלו דיארה: אני לא מאושר בליון"

בליון עסוקים בצרות שלהם אחרי שאלו דיארה, קשר הקבוצה, שעבר אליה בקיץ מלאנס, חשף היום (שני) כי הוא לא מרוצה ממעמדו במועדון. "אני לא שמח כאן. זה לא מה שציפיתי. אני בקושי משחק. לא באתי לכאן לשבת על הספסל".

השחקן ב- ה-25, שהיה שותף להצלחה הצרפתית במונדיאל השנה וסבל מעייפות בתחילת העונה, חושש מכך שלא יוכל לחזור לכושר שאפיין אותו אם לא יקבל מספיק דקות משחק. "אמרתי לעצמי אחרי שהגעתי שרק אם אקבל דקות משחק אני אתקדם, אך זה לא הולך לשום מקום. הלכתי לחתום בקיץ ברומא, אבל ליון הפעילו עליי לחץ ובסוף נעניתי כי חשבתי שאשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully