וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רות'לסברגר נפצע קשה בתאונת אופנוע

13.6.2006 / 7:41

הקוורטרבק, שהוביל את הפיטסבורג סטילרס לזכיה בסופרבול השנה, רכב בלי קסדה וסובל משברים בגופו. מצבו מוגדר "קשה אך יציב"

בן רות'לסברגר, הקוורטרבק שהצעיד בינואר האחרון את הפיטסבורג סטילרס לזכיה ראשונה מזה 26 שנה בסופרבול, מאושפז במצב קשה בבית חולים בפיטסבורג ועובר ניתוח לאחר תאונת אופנוע במרכז העיר. הרופאים הגדירו את מצבו "קשה אך יציב". כל הידוע הוא ש"ביג בן" שבר את לסתו ואת אפו, ונפגע באיברים אחרים בגוף.

"הוא דיבר אתי לפני הניתוח", אמר הרופא, דוקטור לארי ג'ונס, שמנתח את רות'לסברגר. "הוא צלול ובהכרה, והוא במצב יציב". ועם זאת, המצב עלול להיות לא קל בכלל, מכיוון שביג בן נסע בלי קסדה. החוק בפנסילבניה, אגב, אינו מחייב חבישת קסדה בנסיעה על אופנוע. הוא התנגש במכונית קרייזלר שהייתה נהוגה על ידי אישה בת 62 מניו יורק. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות האירוע.

רות'לסברגר הוזהר על ידי מאמנו, ביל קווהר, אחרי שב-2004 נפצע הטייט אנד של קליבלנד, קלן ווינסלו, בתאונת אופנוע. ביג בן אמר אז לקווהר: "ווינסלו הוא אדם שלוקח סיכונים, אני לא".

לא ברור גם מהו הסעיף המוכנס בחוזהו של רות'לסברגר, אם בכלל, לגבי רכיבה על אופנוע. ב-2002 נפצע קשה ג'יי וויליאמס, בחירת הדראפט מהסיבוב הראשון של שיקגו בולס, בתאונת אופנוע ולא חזר לעצמו מאז. ב-2003 נפצע ארון בון, שחקן הבסיס השלישי של הניו יורק יאנקיז, כששיחק כדורסל, למרות שבחוזהו היה מעוגן איסור מפורש לעשות זאת. הוא שוחרר על ידי הקבוצה.

כעת יש מספר שאלות שנותרו פתוחות. הראשונה שבהן היא, כמובן, מהו מצבו של רות'לסברגר וכמה זמן ייעדר, וכמובן - מהי התחייבות הקבוצה כלפיו במקרה שאכן הנזק הוא בלתי הפיך.

ועוד לפני שנודע מצבו של רות'ליסברגר, יש כבר מי שמבקר אותו. "הוא אידיוט", כותב ניק פיירו מה"אקספרס טיימס", ופיט פריסקו, הפרשן הבכיר של CBS, משתעשע במשחק המלים: "אני מקווה שזוהי קריאת התעוררות לביג בן. הוא עשה שטות והוא יודע את זה. הוא אולי איש בר מזל, אבל הוא לא איש שחושב".

עידכון ראשון: 12.6.06, 22:12
עידכון אחרון: 13.6.06, 7:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully