וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיימנו את העונה בסטייל"

פיני גרשון סימן איקס על תואר נוסף לפני שיצא לפרישה נוספת. אדלשטיין: "אמשיך לעמוד על הקווים עד שאקח את האליפות ממכבי"

ברני ארדוב

שוב חוזר הניגון המאוס של להקת קווין, הטקס הכל כך צפוי של הנפת צלחת האליפות והחגיגות בחדר ההלבשה ובמסעדת 206, לא בגלל התואר אלא בגלל החופש הגדול שיצא לדרך. מכבי ת"א הוסיפה עוד תואר לארון הגביעים, הפעם לטענת אנשיה, מדובר בתואר שכל כך ניסו לגנוב ולא הצליחו. גם השיטה הנוכחית של מנהלת הליגה השאירה את הצהובים אלופים ודבריו של פיני גרשון בימים האחרונים מוצדקים מתמיד. כנראה שרק קבוצה שתעמיד תקציב בסדר גודל לזה של מכבי ת"א, תוכל להתמודד מולה על האליפות באופן שווה.

השמחה של שחקני האלופה התערבבה בעצב, כשטל בורשטיין הפצוע דידה לפודיום כדי לקבל את הגביע שלו. הקפטן דרק שארפ לא יכל לעצור את דמעותיו למראה החבר, שפשוט בכה מכאבים. עבורו, מדובר בסיום המאכזב ביותר שיכול להיות וכמו שזה נראה, בורשטיין יהפוך לסימן השאלה הגדול של הקיץ.

ניקולה וויצ'יץ', שככל הנראה רשם את משחקו האחרון עם בורשטיין ובכלל עם החברים בצהוב, אמר בסיום: "זה היה הדובדבן שבקצפת. אתם מבקשים ממני לסכם את התקופה שלי במכבי ת"א? אני רק יכול להגיד שאלה היו 4 שנים נפלאות, אבל אני לא רוצה לדבר יותר מדי כי אי אפשר לדעת מה יקרה. אז אני לא אבכה כי אולי בסוף עוד אשאר".

אנתוני פארקר היה מאוד מאופק בחדר ההלבשה. אחרי איבוד התואר ביורוליג השנה, גם הנחמה הקטנה הזאת לא הוציאה ממנו אפילו חיוך קטן בזמן שאמר כמה שהוא נהנה. מי שנראה הרבה יותר מרוצה היה וויל סולומון, שרשם אליפות ראשונה בארץ. שרון ששון שמר גם הוא על חיוך מאוזן לאוזן. פיני גרשון הזכיר גם את תרומתם של ג'יימי ארנולד וקירק פני, אלא שהם העדיפו לשמור על זכות השתיקה.

גרשון עצמו סיכם: "סיימו כמו שאלופה צריכה לסיים ליגה ולא משנה מי הייתה היריבה. שיחקנו משחק טוב כמו שאנחנו רגילים במעמדים האלה. האליפות והגביע זה הלחם והחמאה של מכבי ת"א אבל צריך לזכור שגמר היורוליג היה הישג גדול לקבוצה הזאת. סך הכל, לפי מה שאתם ציפיתם בתחילת השנה, בהחלט הייתה עונה גדולה".

מאמן הפועל ירושלים ארז אדלשטיין: "לא הייתה שום סיבה שהמשחק הזה ייגמר ב-30 הפרש וברור שיש לי את הסיבות להיות מאוכזב. מצד שני, אני מרגיש גאה שבשנים האחרונות אני עומד על הקווים בגמר הפלייאוף, גם אם אני מפסיד. אני אעשה את זה עד שפעם אחת, אני אצליח לקחת ממכבי ת"א את התואר עם הקבוצות שלי".

גרשון סיכם את הקדנציה הנוכחית שלו במכבי ת"א ואמר: "מכבי ת"א צריכה להחליף מאמן לא רק מהסיבה שצריך להתרענן, אלא מהסיבה שצריך לבוא מישהו לכמה שנים. אני לא הולך לשום מקום אחר, כך שאני אשמח לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully